Part 19

2.1K 136 11
                                    

Μετά από ένα μήνα

Μάριος- ρε Κώστα σου λέω με μισεί δεν θέλει καν να με βλεπει έχει περάσει ένας μήνας άρα φαίνεται πως δεν είναι εγωισμός.

Κώστας- ρε φίλε είσαι ακόμα κολλημένος μαζί της;

Μάριος- ναι...και δεν μετανιώνω για το μόνο που που ήμουν τόσο μαλακας.

Κώστας- ρε συ προχώρα δεν σε θέλει αυτή μια δεν την θες εσύ εκατό ,δεν σε έχω ξανά δει έτσι για γκόμενα.

Μάριος-  δεν θέλω να προχωρήσω και είδες; είναι η μόνη που με κάνει έτσι από την πρώτη στιγμή που την γνώρισα κατι άλλαξε μέσα μου όταν έπεσε πάνω μου θύμωσε και είναι τόσο γλυκιά .

Κώστας-  εγώ το μόνο που σου λέω είναι να την ξεχάσεις, λοιπόν εγώ  πρέπει να την κάνω με περιμένει η Μαρίνα

Μάριος- Ποια είναι τώρα αυτή;

Κώστας- Να μωρέ εε άστο θα σου πω άλλη φορά.

Μάριος- εντάξει.

Πλευρά Ζωής

Τον αποφεύγω εδώ και ένα μήνα το καλό είναι πως δεν με έχει πλησιάσει  βέβαια όλο αυτό τον καιρό έχω έρθει πιο κοντά με τον Πάνο πιστεύω πως αυτό είναι καλό ίσως με βοηθήσει να ξεπεράσω τον Μάριο και ναι δεν τον έχω ξεπεράσει ακόμα.

Και ούτε πρόκειται.

Αν  δεν πεταχτεις εσύ δεν μπορείς μικρή  λουλου.

Καλά καλααα μην με ακούς και θα φας τα μούτρα σου.

Αγγελική- εεε Ζωηη .

Ζωή- τι τι έγινε.

Αγγελική- Ο Δημήτρης.

Ζωή- ποιος Δημήτρης;

Αγγελική- παιδί μου είσαι ηλίθιο; Ο αδερφός σου.

Ζωή- Ο αδερφός μου τι τι έπαθε είναι καλά ;

Αγγελική- Ναι Ζωή  απλά σήμερα έχει τα γενέθλιά του  δεν το πιστεύω πως το ξέχασες.

Ζωή- ιιιι είμαι τελείως ηλίθια πρέπει να τον πάρω τηλέφωνο να κάνω κάτι.

Αγγελική- Ναι παρτον τηλέφωνο αλλά μην του πεις για την έκπληξη.

Ζωή- έκπληξη;

Αγγελική- αααχ Ζωή σοβαρεψου δεν είχαμε σχεδιάσει όταν έρθουν τα γενέθλιά του Δημήτρη πως θα του κλείσουμε εισιτήρια για να έρθει αφού εσύ δεν θα μπορείς να πας;

Ζωή- είμαι ηλίθια.

Αγγελική- είσαι ,είπε και ξεσπασαμε και οι δύο στα γέλια.

 With you? No , thanks •ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ•Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora