15 χρόνια αργότεραΠλευρά Ζωής
Έπιασα απαλά τα μαλλιά της και άρχισα να τα χτενιζω ενώ σκεφτόμουν πότε πρόλαβε και μεγαλωσε τόσο.
Άννα: μαμά νομιζω ειναι εντάξει είπε καθώς απομακρύνθηκε απο κοντά μου.
Ζωή: συγγνώμη μουρμουρισα.
Άννα: το είπες στον μπαμπά;
Αμέσως τα μάτια μου άνοιξαν διάπλατα. Να πάρει το είχα ξεχάσει.
Άννα: κατάλαβα.
Ζωή: όχι όχι τώρα πάω.
Κατέβηκα γρήγορα τις σκάλες και τον αντίκρισα να κάθεται στον καναπέ ενω διάβαζε μια εφημερίδα.
Ακόμα και μετα από τόσα χρόνια παραμένει ακόμα γοητευτικός και ο έρωτας μου.
Τον πλησίασα και άρχισα να του κανω μασάζ στην πλάτη.
Μάριος: μμ δεν ξέρεις πόσο το χρειαζομουν αυτό.
Ζωή: μωρό μου.
Μάριος: τι είναι;
Ζωή: η Άννα μας ειναι πλέον 17 νομίζω μπορεί να παει σε ενα πάρτυ.
Έβγαλε τα γυαλιά του και τα ακούμπησε προσεκτικά πάνω στο τραπέζι.
Μάριος: τι πάρτυ ειπε με σηκωμένο το φρύδι.
Ζωή: να μωρέ γίνεται ενα πάρτυ σήμερα το βράδυ και η κόρη μας θέλει πολυ να παει θα στενοχωρηθεί πολυ αν της το απαγορεψεις θα είναι και η Σοφία μαζί της.
Μάριος: πες της να έρθει κάτω.
Και με το που το είπε αυτό μια αρκετά φοβισμένη Άννα ξεπρολαβε.
Μάριος: πλησίασε κορίτσι μου.
Εκείνη πλησίασε διστακτικά και κάθησε κοντά του.
Μάριος: πίστεψε με ξέρω πολυ καλά τι γίνεται σε αυτά τα πάρτυ ειπε κοιτώντας με όλο νόημα " δεν θα πιεις πολυ και δεν θα αφήσεις κανέναν να σε αγγίξει το σεξ απαγορεύεται μέχρι τα 30 σου το καταλαβες νεαρή μου;" Συνέχισε έχοντας εκείνο το αυστηρό σέξι βλέμμα του.
Εκείνη εγνεψε θετικά και αμέσως τον αγκάλιασε.
Άννα: ευχαριστώ ευχαριστώ ευχαριστώ πολυ μπαμπακουλινο μου.
Άνοιξα το πορτοφόλι μου και έβγαλα μερικά χρήματα.
Ζωή: σου φτάνουν;
Άννα: εννοείται ρε μαμα ειναι παρα πολλά κι όλας λοιπόν εγώ πρέπει να φύγω με περιμένει η Σοφία.
YOU ARE READING
With you? No , thanks •ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ•
RomanceΗ Ζωή. Ο Μάριος. Η καλη μαθήτρια και ο player δύο εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες . Περνάνε πολλά μα θα καταφέρουν να είναι μαζί στο τέλος; ή ο εγωισμός τους θα τα καταστρέψει ολα; Don' t copy ❌