Part 49

1.5K 80 0
                                    


3 χρόνια μετά

Φόρεσα άτσαλα το λευκό αέρινο φόρεμα μου , έπιασα βιαστικά μια αλογοουρά τα μαλλιά μου και κατέβηκα κάτω είμαι έτοιμη να ακούσω παράπονα.

Αγγελική- αμάν ρε Ζωή για μπάνιο θα πάμε δεν πάμε στο κόκκινο χαλί .

Μαρία- καλά σου λέει δεν είμαστε αναγκασμένοι να καθόμαστε μες την ζέστη να σε περιμένουμε εκατό ώρες .

Είπε ο γάιδαρος τον πετινο κεφάλα.

Μάριος- έλα μωρό μου μην τις ακούς πάμε τώρα .

Ναι ναι μου το παίζει αθώος λες και δεν τον άκουγα που έλεγε πως είμαι πιο αργή και απο χελώνα . Μωρέ θα σας φτιάξω εγώ και τους τρεις .

Μόλις φτάσαμε έτρεξα να προλάβω τις ξαπλώστρες .

Άπλωσα την πετσέτα μου έβγαλα το φόρεμα μου και βολευτικα .

Αγγελική- έλα πάμε μέσα .

Ζωή- να πάτε εγω θέλω να καθήσω λίγο έξω .

Όσο εκείνοι έκαναν τις βουτιές τους εγώ άπλωνα στο σώμα μου λάδι .

- εει κοπελιά θες βοήθεια;

Γύρισα και είδα έναν ψηλό γεροδεμένο καστανοξανθο νεαρό , όμορφος δεν μπορώ να πω αλλά όχι φίλε μου ευχαριστώ.

Ζωή- μπαα είμαι εντάξει .

Ανασηκωσε τους ώμους του και έφυγε .

Σηκώθηκα να μπω και εγώ μέσα μα μόλις ακούμπησα το πόδι μου στο νερό κατάλαβα πως θα είναι δύσκολο , είναι κρύο γαμώτο.

Μόλις μπήκα αρκετά βαθιά εψαχνα να τους βρω ομως πουθενά , ξαφνικά χωρίς να το καταλάβω βρέθηκα ολόκληρη μέσα στην θάλασσα .

Θα τον σφαξω .

Μόλις βγηκα στην επιφάνεια γελούσαν σαν ηλίθια.

Ζωή- ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ; ούρλιαξα αλλα εκείνοι άρχισαν να γελανε ακόμα πιο πολύ.

Θα μπορουσα κάλλιστα να είχα πνιγει ή να χτυπούσα πουθενά και να εμένα στον τόπο . Ξέρω ξέρω γίνομαι δραματική αλλά κάπως ετσι γίνονται τα ατυχήματα απο πλάκες .

Ζωή- είστε 20 χρόνων γαϊδούρια θα μπορούσα να πνίγω .

Μάριος- ηρέμησε μωρό μου εμείς μια πλάκα κάναμε .

Ζωή- αν σας πιάσω και τους τρεις και σας στραγγαλισω μια πλάκα θα κανω γρύλισα.

Πάλι γελάνε σαν καθυστερημένα. Αα τα νεύρα μου.

 With you? No , thanks •ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora