Δημήτρης- είναι εντάξει απλά φάνηκε πόσο σε αγαπάει και μόλις με είδε θόλωσε λογικό νομίζω πάντως σε αγαπάει μην τον αφήσεις.
Αγγελική- Δημήτρη σε ευχαριστώ σε ευχαριστώ δεν ξέρεις ποσο χαρούμενη με έκανες δηλαδή τώρα είμαστε πάλι μαζί;
Μερια Ζωης
Χάρηκα τόσο πολύ που τα ξανά βρήκαν.
Ζωή- παιδιά αφού τελειώσαμε με το ένα θέμα μήπως να αρχίσουμε με το άλλο;
Μαρία- Ζωη- δεν δεν χρειάζεται οχι τώρα τουλαχιστον ας την να χαρεί λίγο πρώτα.
Αγγελική- δεν πειράζει εξάλλου το δικό σου είναι πιο σημαντικό.
Ζωή- τι λέτε να κάνουμε;
Μαρία- εμ ......εγω εγω το θε- το θέλω το μω-ρο αλλά είναι η ηλικία,οι γονείς μου , το πανεπιστήμιο και συν του ότι δεν θα εχει πατέρα.
Δημήτρης- εμ το το τελευταίο εμ εε Μαρία μπορώ να το αναλάβω εγώ προς προς το παρόν.
Αχ τι ωραία ......κάτσε ΤΙ ΕΙΠΕ;
Ζωή- Δημήτρη τι τι εννοείς;
Δημήτρης- εμ εννοώ να ειμαι διπλα της μέχρι να βρεθεί ο κατάλληλος είπε κάπως αμήχανα ξύνοντας τον σβέρκο του.
Μαρία- θα το έκανες αυτό για εμένα; Είπε και τα μάτια της γυάλισαν.
Χριστέ μου τι έγινε όση ώρα εγώ μίλαγα με τον Μάριο και την Αγγελική;
Δημήτρης- αν είναι α- ανάγκη και και φυσικά θα το έκανα.
Τότε σκουντιξα την Αγγελική και της είπα να πάει στον Κώστα για να μάθω τι στο καλό γίνεται.
Αγγελική- α εμ εε εγώ πρέπει να πάω στον Κώστα πείτε τα εσείς πείτε τα .
Δημήτρης- εντάξει πήγαινε.
Ζωή- ωραία και τώρα οι τρείς μας.
Μαρία- τι λες;
Ζωή- παιδιά τι γίνεται γιατί τόσο ενδιαφέρον μου λέτε; Είπα χαμογελώντας.
Δημήτρης- ρε Ζωή αμάν απλά στεναχωρήθηκα για την κοπέλα και είπα να την βοηθήσω.
Ζωή- και εσύ ;ΓΙΑΤΙ μόλις στο είπε τα μάτια σου γυάλισαν;
Μαρία- απλά ο αδερφός σου είναι πολύ καλό παιδί και δεν περίμενα να κάνει κάτι τέτοιο για εμένα που μόλις τον είδα μπροστά μου αμέσως σκέφτηκα τα χειρότερα.
Ζωή- ωραίες οι δικαιολογίες σας αλλά πείτε μου τώρα τι συμβαίνει ; Δεν είναι πως θέλω να μην κάνετε κάτι απλά είναι που.......φοβάμαι μην πληγωθεί κανείς από εσάς.
YOU ARE READING
With you? No , thanks •ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ•
RomanceΗ Ζωή. Ο Μάριος. Η καλη μαθήτρια και ο player δύο εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες . Περνάνε πολλά μα θα καταφέρουν να είναι μαζί στο τέλος; ή ο εγωισμός τους θα τα καταστρέψει ολα; Don' t copy ❌