Part 26

2K 135 16
                                    

Μάριος- ει μικρή ξυπνά.

Ζωή- μμ.

Μάριος- αγελαδιτσα μου πρέπει να ξυπνήσεις φτάσαμε.

Ζωή- ναι ναι είπα τρίβοντας τα μάτια μου. Όση ώρα κοιμόμουν ένιωθα λες και πέταγα στον έβδομο ουρανό(εγκχμ εγκχμ σε αεροπλάνο είσαι😂) ένιωθα ασφάλεια και ηρεμία τα είχα ξεχάσει όλα , μα όταν ξύπνησα και αντίκρισα πως είχαμε φτάσει στην Θεσσαλονίκη η καρδιά μου σφίχτηκε και ένας κόμπος στον λαιμό και στο στομάχι μου εμφανίστηκε. Έχω να μάθω νέα από εχθές ανησυχώ για τον πατέρα μου το μόνο που θέλω είναι να είναι καλά.

Δημήτρης- πάω να πάρω τους σάκους σας.

Ζωή- ναι πήγαινε πήραμε μερικά πράγματα δεν ξέρω πόσο θα κάτσω εξάλλου.

Μάριος- πως είσαι υπναρου.

Ζωή- πως θες να είμαι.

Μάριος- θα μου χαρίσεις ένα χαμόγελο τουλάχιστον;

Ζωή- δεν δεν μπορώ.

Μάριος- Έλα μικρή έχε λίγη αισιοδοξία και χαμόγελα.

Ζωή- εντάξει είπα και του χαμογέλασα πίκρα.

Μεριά Μάριου

Δεν μπορώ να την βλέπω έτσι έχω περάσει  παρόμοια και ξέρω πως είναι. Μακάρι να μπορούσα να πάρω όλο τον πόνο που έχει όλη την στεναχώρια όταν χαμογελάει και γελάει φωτίζονται όλα.

Ποπο ακούγεσαι σαν φλώρος .

Σκάσε  Χαρίλαε

Ναι Τρικούπη (😂)

Ποο εγώ είμαι ο μαλακας που κάθομαι και σε ακούω.

Μάριος- εμ Ζωή  πάμε; Είπα κάπως αμήχανα.

Ζωή- εε; Ναι ναι είπε με τρεμάμενη  φωνή.

Δημήτρης- παιδιά εγώ λέω να πάμε σπίτι να φάμε κάτι να ξεκουραστούμε και να πάμε στο νοσοκομείο εσείς τι λέτε;

Ζωή- εντάξει αλλά θα πάρουμε τηλέφωνο την μαμά ;

Δημήτρης- φυσικά μικρό είπε και την έχωσε στην αγκαλιά του.

Αν δεν ήταν αδερφός της θα του είχα σπάσει τα μούτρα τωρα αλλά είναι  και την αγαπάει ως αδερφή του αυτή η σκέψη με κάνει να χαλαρώνω.

"Εμ παιδια να πω κατι που ξεχασα να αναφερω πιο πριν ο Γιαννης με την Μαρια χωρισαν γιατι ειδαν πως δεν ταιριαζαν και εμειναν φιλοι σορρυ για την διακοπη"

 With you? No , thanks •ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ•Where stories live. Discover now