5 χρόνια μετα
Ζωή- είσαι απίστευτος πέταξα .
Μάριος- με δουλεύεις ; Εσύ κάνεις σαν παρανοϊκή συνέχεια , σου εξηγώ δεν έγινε τίποτα με την κοπέλα .
Ζωή- δεν είναι μόνο αυτή Μαριε γριλισα είναι το ότι συμπεριφέρεσαι σαν γουρούνι , φεύγεις από το σπίτι το πρωί και γυρνάς οποτε σου καπνίσει και αν τυχόν σε πάρω τηλέφωνο μου το κλείνεις στα μούτρα.
Μάριος- εγώ φεύγω ΕΣΥ κάτσε να καταλάβεις πόσο παρανοϊκή γίνεσαι μην με περιμένεις το βράδυ θα αργήσω .
Άρπαξε τα κλειδιά του αυτοκινήτου και έφυγε χτυπώντας την πόρτα πίσω του.
Έπεσα κουρασμένη πάνω στον καναπέ , εδώ και πέντε μέρες έχει την ίδια πατέντα έρχεται μες τα νεύρα ξεσπάει πάνω μου και μετά εξαφανίζεται . Μήπως πέρασε η αγάπη του ; Μήπως απλά ξενέρωσε και θέλει να με παρατήσει ; 9 χρόνια δεν είναι και λίγα .
Ακόμα θυμάμαι την πρώτη φορά που έπεσα πάνω του σαν να ήταν χθές και μόνο η ύπαρξη του μου έσπαγε τα νεύρα . Την πρώτη φορά που με φίλησε ηταν σε εκείνο το μπαρ τότε απο την μία ήμουν σε εναν μαγικό κοσμο απο την άλλη νόμιζα πως ηταν λάθος και η μόνη αίσθηση που μου προκάλεσε ηταν αηδία.
Νιώθω τα μάτια μου ήδη βουρκωμενα, παίρνω το τηλέφωνο στα χέρια μου και πληκτρολογώ τον αριθμό της Αγγελικής.
Ζωή- έφυγε ψέλλισα καθώς μου ξέφυγε ένας λυγμός.
Αγγελική- παλι τσακωθηκατε αναστεναξε τι θα γίνει με εσάς ; Ειναι η πέμπτη φορά μεσα στον μήνα .
Ζωή- το ξέρω είπα ρουφωντας την μυτη μου . Έχει γενέθλια σήμερα αλλα μου ειπε πως θα αργήσει το βράδυ να μην τον περιμένω .
Αγγελική- φυσικά και θα τον περιμένεις πρέπει να το λυσετε όλο αυτο Ζωη δεν είστε πλεον 17χρονα παιδιά πόσο γίνεται είπαμε;
Ζωή- 26 μουγκρισα .
Αγγελική- βλέπεις ; Να τον περιμένεις και να μιλήσετε δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάνετε σαν παιδια .
Ζωή- μα δεν θα θέλει θα νευριάσει και θα ξανά φύγει είπα δαγκώνοντας το κάτω χείλος μου απο την αμηχανία.
Αγγελική- Ζωή δεν έχει μα και μου ή θα κάτσετε να το λυσετε ή το καλύτερο θα ηταν να τελειώσετε με αυτή την ιστορία .
Και μονο στην ιδέα να χωρίσουμε θέλω να ουρλιαξω , σφίγγω το μαξιλάρι για να μην αρχίσω να κλαιω αλλα δεν καταφέρνω και πολλά , νιώθω ήδη τα ματια μου να τσουζουν .
YOU ARE READING
With you? No , thanks •ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ•
RomanceΗ Ζωή. Ο Μάριος. Η καλη μαθήτρια και ο player δύο εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες . Περνάνε πολλά μα θα καταφέρουν να είναι μαζί στο τέλος; ή ο εγωισμός τους θα τα καταστρέψει ολα; Don' t copy ❌