Part 30

1.6K 102 8
                                    

Πλευρα Ζωής

Έχουνε περάσει τέσσερις ώρες με εμένα να διαβάζω και την Αγγελική πάνω απο το κεφάλι μου να μου ζητάει να βγούμε έξω.

Αγγελική: έλα βρε Ζωουλα μου μια μέρα να κάνεις το διάβασμα πέρα εξάλλου αύριο είναι Σάββατο έλα να βγούμε.

Ζωή: Αγγελική στο λέω για τελευταία φορά όχι δεν βγαίνω τέλος αμάν πια τι δεν καταλαβαίνεις πως δεν θέλω να εγώ έξω;

Αγγελική: απλά δεν καταλαβαίνω τον λόγο από τότε είσαι έτσι ρε κοριτσάκι μου πρέπει να βγεις να πάρεις καθαρό αέρα πως το λένε το καλό σου θέλω.

Ζωή:αα και στο κλαμπ θα έχει πολυυ καθαρό αέρα με το αλκοόλ και το τσιγάρο  την ειρωνεύεμαι.

Αγγελική: ας μην πάμε στο κλαμπ μια βόλτα ρε Ζωή μια βόλτα έλα ντύσου και μην κάνεις σαν μωρό παιδί.

Ζωή: δεν ξέρω.

Αγγελική: καλά εγώ κατεβαινω κάτω αν θελήσεις έλα να με βρεις.

Είπε και έκλεισε την πόρτα το μόνο που χρειάζομαι τώρα είναι ένα χαλαρωτικο μπάνιο. Γέμισα την μπανιέρα και έριξα το αγαπημένο μου αφρολουτρο έκατσ καμία ώρα και βγήκα μολίς το νερό άρχισε να κρυώνει και ντύθηκα απλά

 Γέμισα την μπανιέρα και έριξα το αγαπημένο μου αφρολουτρο έκατσ καμία ώρα και βγήκα μολίς το νερό άρχισε να κρυώνει και ντύθηκα απλά

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Πήγα να φτιάξω μια φρουτοσαλάτα να φάω γιατί με είχε κόψει η πείνα.

Αφού τελείωσα σημαζεψα λίγο και ακριβώς μόλις τελείωσα έπεσα ξερή και με πήρε ένας γλυκητατος υπνακος.

Πλευρα Μάριου

Κάθομαι στο κρεβάτι σκεπτόμενος τι να κάνω με την Ζωή δεν θέλω να την πιεσω αλλά ουτε και να την αφήσω έτσι εξάλλου πρέπει να καταλάβει πως και εγώ εκανα λάθος και δεν πρέπει να τιμωρεί τον εαυτό της έτσι.

Αφού το πήρα απόφαση να της μιλήσω πήγα και έκανα ένα ντουζ και βγήκα ντύθηκακαι ξεκίνησα για το δωμάτιο της. Μόλις εφταυσα έξω στην πόρτα πήρα μια βαθιά ανάσα και χτύπησε την πόρτα μετά απο κάνα δυλεπτο μου άνοιξε και οοο φίλε κοίτα τι φοράει.

 With you? No , thanks •ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ•Where stories live. Discover now