Part 29

1.4K 113 21
                                    


Ενας μήνας μετα

Πλευρα Ζωής

Έχει περάσει ένας μήνας απο τότε που βγήκε ο πατέρας μου και γυρίσαμε εδώ βέβαια έχουν αλλάξει πολλά απο τότε εγώ έχω συγκεντρωθεί πιο πολύ στο διάβασμα η μόνη διαδρομή που κάνω πλέον είναι δωμάτιο-αίθουσα και αίθουσα-δωμάτιο ξανά. 
Δεν μιλάω σε κανέναν ούτε καν στην Αγγελική και την Μαρια έχω γίνει πιο κλειστή στον αυτό μου ενώ προσπαθώ να μην τον σκέφτομαι . Αλλά  θα το παραδεχτώ υπάρχουν βραδιά  που πριν πέσω για ύπνο κοιτάζω της φωτογραφίες μας ήμασταν τόσο χαρούμενοι και οι δύο και το καταστρέψαμε πριν καν αρχίσει .

Flashback

Βγαίνω απο το νοσοκομείο γεμάτη δάκρυα παίρνω ενα ταξί και πάω σπίτι μαζεύω και τα δικά μου πραγματα αλλά και τα δικά του. Έχει νυχτώσει πλέον  και ο Μάριος έχει παρετηθει απο τις προσπαθείς  να του ανοίξω , εγώ είμαι κουλουριασμένη στον καναπέ να κλαίω. Ξαφνικα ακούω κλειδιά σηκώνω το κεφάλι μου και βλέπω τον Μαριο.

Ζωή- που βρηκες τα κλειδιά;

Μάριος- αυτό έχει σημασία τώρα; Ο αδερφος σου μου τα έδωσε.

Ζωή- ωραία και τι θες τώρα;

Μάριος- να με ακουσεις να με αφήσεις να σου εξηγήσω.

Ζωή- τι να μου εξηγήσεις Μαριε το οτι όσο καιρό εγώ έλειπα εσύ βρισκόσουν  με την νοσοκόμα; Πως δεν είναι αυτό που νομίζω; 

Μαριος- εγώ έχω μια εξήγηση για αυτο εσύ εχεις για αυτο Ζωή λέει και πετάει μια φωτογραφία πάνω στο ταπεζακι.

Δεν δεν μπορεί. Α-αυτη είμαι εγώ με με τον Στεφανο.

Ο λαιμός μου ξεράθηκε  και δεν μπορώ να βγάλω λέξη.

Μάριος- ΜΙΛΑ ΓΑΜΏΤΟ! ΈΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΠΉΓΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ; ΑΣΕ ΝΑ ΜΑΝΤΕΨΩ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΊΗΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΌ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΕΝΟΧΛΉΣΟΥΜΕ;

Έπιασε τους καρπούς μου και τους κρατούσε τόσο σφιχτά που δάκρυα συσσωρεύτηκαν στα μάτια μου από τον πόνο.

Μάριος- ΛΕΓΕ ΣΕ ΠΉΔΗΞΕ;

Ζωή- ε έγινε κατα λάθος ενώ  εσύ δεν φαινόταν να ηταν κατα λάθος  φύγε φύγε και άσε με ήσυχη μην με ξανά ενοχλήσεις. Ο καθένας την ζωή του.

Εκείνος πήρε τα πράγματα του και έφυγε πήρα την φωτογραφία και την έσκισα και ξανά άρχισα να κλαίω βουβά.

End flashback

Πλευρα Μάριου

Ένας μήνας έχει περάσει με εμένα να προσπαθώ να μιλήσω στην Ζωή , ένας μήνας που αυτή δεν μιλάει δεν βγαίνει απλά κάθεται και διαβάζει . Έχουν αλλάξει πολλά,  ο παλιός Μάριος είναι πίσω βγαίνω κάθε βράδυ και με άλλη δεν δίνω λογαριασμό σε κανέναν η Αγγελική μου λέει να μην την πλησιάζω και θα το κάνω αφού έτσι θέλει έτσι  θα γίνει έτσι όπως καθόμουν με τις σκέψεις μου χτυπάει η πόρτα πάω ανοίγω και

Μαριος- αν ήρθες για να μου πεις να μείνω μακρια της αυτό σκοπεύω να κάνω.

Αγγελική- οχι , σε παρακαλώ κάναμε λάθος δεν έπρεπε να σε κρατήσουμε μακρια της , μίλησε της δεν μιλάει σε κανέναν πλέον ούτε καν στον Δημήτρη δεν μπορώ να την βλέπω άλλο έτσι.

Μαριος- αν θυμάσαι Αγγελική εκείνη με έδιωξε μακριά της χωρίς να με αφήσει να της εξηγήσω τι έγινε τοτε έχει περάσει ένας μηνας Αγγελική ένας μήνας που προσπαθώ να της μιλήσω θέλει να μείνει μόνη της; Οκευ το καταλαβαίνω αλλά από την στιγμή που δεν μιλάει στον ίδιο της τον αδερφό πιστεύεις πως θα μιλήσει σε εμένα ; Δεν είναι τόσο ευκολο γαμώτο προσπαθώ συνέχεια χωρίς αποτέλεσμα ΤΥΧΑΙΑ εγιναν όλα αλλά δεν με άκουσε ποτέ της και δεν με ακούει ούτε εγώ μπορώ να την βλέπω έτσι αλλά η ίδια το επέλεξε δεν θα εφευγα ποτέ απο δίπλα της αλλά αν δεν με θέλει δεν μπορώ να κάνω κάτι λυπάμαι.

Αγγελική- σε παρακαλώ θα σου δώσω τα κλειδιά μίλησε της εξήγησε της ακόμα και αν εκείνη δεν σε ακούει .

Η αλήθεια είναι πως τα λογια της με επηρέασαν αρκετά . Αυτό που νιώθω για εκείνη είναι κάτι πρωτόγνωρο για έμενα και με πονάει που είμαστε έτσι.

Μαριος- δεν ξέρω άσε με να το σκεφτώ .

Αγγελική- σου αφήνω το κλειδί.

Γαμωτο τώρα μπερδεύτηκα περισσότερο απο ότι πριν ήμουν αποφασισμένος να την αφήσω ήσυχη αλλά τώρα δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω .

###############

αστεράκι⭐ και σχολιο αν σας άρεσε

love yaaa😘😘

 With you? No , thanks •ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ•Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora