Part 17

2.1K 138 34
                                    

  Πλευρά Μάριου

Είμαι εδώ δίπλα της εδώ και τρεις μέρες οι γιατροί έκαναν ότι έπρεπε να κάνουν τώρα αν θα ξυπνήσει δεν έχει βεβαιωθεί ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω γιατί να το κάνει αυτό.

Γιατί ρε βλάκα; πετάγεται η φωνή μέσα μου.

Σκάσε Χαρίλαε .

Εγώ να σκάσω ή εσύ; αν δεν της είχες πει εκείνες τις μπούρδες δεν θα ησασταν εδώ τώρα.

Το ξέρω σκάσε είπα.

Όχι μάθε να δέχεσαι την αλήθεια και όσο για την ηλιθιότητα που κουβαλάς εδώ μέσα δεν είναι ανάγκη να την βγάζεις προς τα έξω.

Από την ηλίθια συζήτηση με τον Χαρίλαο με έβγαλε η φωνή της Αγγελικής.

Αγγελική-  σου μιλάω.

Μάριος- τι είναι;

Αγγελική- λέω θα πάω να πάρω καφέ θες;

Μάριος- όχι σε ευχαριστώ.

Πλευρά Αγγελικής

Ο Μάριος την αγαπάει φαίνεται αλλά και οι δύο έχουν τόσο πολύ εγωισμό δεν μπορούν να τον κάνουν πέρα για μια φορά ; Δεν μπορούν να παραδεχτούν τα συναισθήματα τους ;Αλλά και η Ζωή γιατί να κάνει τέτοια βλακεία  φταίω και εγώ αν δεν την είχα αφήσει για να πάρω εκείνη την λαχταριστή μπουγάτσα δεν θα γινόταν τίποτα είμαι ηλίθια και η κολλητή μου βρίσκεται σε  ένα άθλιο κρεβάτι ενός νοσοκομείου ωραία έγιναν τα πράγματα υποτίθεται πως ήρθαμε εδώ για να φτιάξουμε το μέλλον μας όχι για να το καταστρέψουμε .

Αγγελική- ορίστε ο καφές σου.

Μάριος-  μα σου είπα δεν θέλω.

Αγγελική- πάρε τον χρειάζεσαι είσαι εδώ τρεις ολόκληρες μέρες πήγαινε να ξεκουραστείς θα μείνω εγώ.

Μάριος- Όταν φύγει και η Ζωή τότε θα φύγω και εγώ.


Αγγελική- γιατί φέρεστε έτσι; Αφού νοιάζεστε ο ένας για τον άλλον.

Μάριος- τι τι είναι αυτά που λες εγώ ξεκαθάρισα πολύ καλά στην Ζωή πως είναι τα πράγματα.

Αγγελική- μην προσπαθείς να κρύψεις κάτι που φαίνεται ολοφάνερα.

Μάριος- φαίνεται εε;

Αγγελική- πολύ.

Γιατρός- παιδιά θέλω να σας ενημερώσω πως η Ζωή δεν τα κατάφερε .

Τέλος σας ευχαριστώ πολύ για την στήριξη σας .




























Δεν το πιστεψατε ετσιιι; Δεν είμαι καλή στις πλάκες :(
Υγειαα


Μάριος- Ζωή φώναξα όταν την είδα να ανοίγει τα μάτια της.

Ζωή-  τι θες εσυ εδώ βασικά που είμαι;

Αγγελική-  μικρό μου ξύπνησες.

Ζωή- πείτε μου που βρίσκομαι  επιτέλους.

Μάριος- δεν θυμάσαι τίποτα ;Ούτε πως πήρες χάπια  λέω κάπως φωναχτά.

Ζωή- πέθανα;

Αγγελική- όχι ρε ηλίθιο στο νοσοκομείο είσαι , λοιπόν θα σας αφήσω για λίγο να τα πείτε.

Ζωή- όχι Αγγελική  δεν έχουμε να πούμε τίποτα με τον Μάριο.

Αγγελική- Ζωηη .

Μάριος- Ζωή...

Ζωή- δεν θέλω να μου πεις τίποτα το μόνο που θέλω είναι να εξαφανιστείς από την ζωή μου αλλά αφού είμαστε στο ίδιο πανεπιστήμιο είναι αδύνατον οπότε το μόνο που θέλω είναι να μην μιλάμε δεν θα μιλάμε δεν θα βρισκόμαστε τίποτα θα είμαστε δυο ξένοι τίποτα άλλο κατάλαβες;

Μάριος-  μου είναι αδύνατον δεν μπορώ.

Ζωή- δεν με νοιάζει και τώρα φύγε δεν θέλω όσο είμαι να είσαι εδώ με κάνεις χειρότερα.

Μάριος-  το ξέρεις πως δεν μπορώ .

Ζωή- Γιατί δεν μπορείς τι σε εμποδίζει;

Μάριος- τα γαμωαισθηματα μου με εμποδίζουν δεν μπορώ να σε βλέπω με κάθε χλεμπουρα σε έβλεπα με τον άλλον και μου γύριζε το μάτι όταν μπήκα μέσα και σε είδα ετσι τα έχασα  ήσουν και είσαι η μόνη η οποία με αλλάζει όλες οι άλλες  είναι ένα τίποτα.

Μαζί σου βρίσκω τον παλιό μου εαυτό αυτόν που ήθελα να σκοτώσω και το έκανα  όμως από εκείνη την μέρα που σε γνώρισα επανήλθε .

Ζωή- και τότε γιατί μου είπες αλλά πριν  γιατί;

Μάριος- δεν ξέρω  εκείνη την ώρα ήρθα αποφασισμένος να σου πω την αλήθεια αλλά δεν την είπα το μόνο που σου ζητάω είναι να με συγχωρέσεις.

#################

Έχετε το δικαίωμα να με βρισετε όσο θέλετε δεν σας κατηγορώ  υπόσχομαι πως θα ανεβάζω πιο μεγάλα και πιο συχνά  απλά είχε χαλάσει το ίντερνετ και δεν μπορούσα να ανεβάσω

Εσείς πως είστε τι κάνετε;

Ελπίζω να είστε καλά

Φιλιααα μέχρι το επόμενο παρτ

Σας αγαπώ

Πολλά πολαα φιλιααα

 With you? No , thanks •ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin