Part 21

2.2K 136 16
                                    

Δημήτρης-  ηρέμησε ο Γιώργος σε αγαπούσε πραγματικά  και δεν θα έκανε κάτι μαζί σου  μόνο και μόνο για να ζηλέψει η Δάφνη  .

Ζωή- Δημήτρη πως μπόρεσε και τα έφτιαξε μαζί της;

Δημήτρης- Δεν ξέρω.  Συγγνώμη που δεν στο είπα εξαρχής αλλά είδες ; Με τον Γιώργο ήσασταν πολύ καλά μαζί για όσο κράτησε αλλά από την άλλη.

Ζωή- συγχωρεμένος τι από την άλλη ;

Δημήτρης- τόση ώρα μιλάμε για τον Γιώργο ενώ όταν έφυγες είπες πως δεν σε νοιάζει πλέον για αυτόν άρα προσπαθείς να αλλάξεις το θέμα που είχαμε εξαρχής .

Ζωή, ποιο θέμα; ρώτησα κάνοντας την ανηξερη.

Δημήτρης- έλα τώρα που  κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις .

Ζωή- όχι πραγματικά δεν καταλαβαίνω.

Δημήτρης- άσε με να σου θυμίσω τότε.

Ζωή- για θύμισε μου .

Δημήτρης- λοιπόν μιλούσαμε για εκείνο το παιδί τον Μάριο.

Ζωή-  Δημήτρη για αυτόν σταματήσαμε να μιλάμε και δεν θέλω να ξανά μιλήσουμε.

Πλευρά  Μάριου

Την σκέφτομαι συνέχεια δεν την έχω βγάλει από το μυαλό μου από εκείνη την μέρα που ήταν στο γαμημένο κρεβάτι του νοσοκομείου και όσο θυμάμαι τον λόγο για τον οποίο ήταν εκεί μέσα θυμώνω  με τον εαυτό μου εγώ την έκανα να φτάσει σε εκείνο το σημείο  τώρα με μισεί και με το δίκιο της . Την βλέπω με τον ηλίθιο και τα νεύρα μου γίνονται τσαταλια θέλω τόσο πολύ να την έχω δικιά μου πήγα να κάνω μία κίνηση να την πλησιάσω αλλά η Αγγελική δεν με άφησε και είπε πως ήταν καλύτερα και για τους δύο μας. Μήπως ήθελε να της αδιασω την γωνία για να είναι με τον χλεχλε; Είμαι σίγουρος πως αυτός την πιέζει αν όμως είναι αλήθεια θα του σπάσω τα μούτρα.

Μάριος-  άνοιξε σε παρακαλώ να σου μιλήσω μόνο και μετά θα φύγω σου το υπόσχομαι.

Εκεί που περίμενα να ανοίξει η Ζωή βλέπω τον τύπο που είδα πριν να τον αγκαλιάζει ποιος είναι αυτός τέλος πάντων που τον βάζει και στο δωμάτιο της;

Δημήτρης- εμ η Ζωή δεν είναι πάνω έχει κατέβει κάτω να πάρει κάτι τι την θες;

Μάριος- να της μιλήσω αλλά από ότι βλέπω έχει παρέα οπότε φεύγω όταν έρθει μην της πεις κάτι.

Δημήτρης- όχι περίμενε τον άκουσα να λέει.

Μάριος-φίλε δεν θέλω να μου εξηγήσεις αντιθέτως σε άλλον πρέπει να εξηγήσεις αν και δεν καταλαβαίνω γιατί είναι με τον Πάνο και είναι και μαζί σου.

 With you? No , thanks •ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ•Où les histoires vivent. Découvrez maintenant