Part 18

2.1K 140 18
                                    

Τι κάνει η Γιώτα στις 4 παρά; γράφει κεφαλαιαα αυτό κάνει ναιι ξέρω πως σας χρωστάω πολλά κεφάλαια !

Εγκχμ εγκχμ πρέπει να πας στην ιστορίααα

Ζωή-  δεν θέλω να έχω καμία επαφή μαζί σου  και αυτή την φορά δεν είναι ο εγωισμός μου αλλά είμαι εγώ που δεν θέλω να σε ξανά δω.

Μάριος- ξέρω πως ήμουν μαλακας και είμαι απλά δώσε μου μια ευκαιρία τίποτα άλλο σε παρακαλώ.

Ζωή- είπα όχι τι δεν καταλαβαίνεις;

Μάριος- δεν νιώθεις τίποτα;


Ζωή- Ναι νιώθω.

Μάριος- αλήθεια;

Ζωή- Ναι αηδία ,αυτό με κάνεις να νιώθω και όχι δεν γίνομαι σκληρή εσύ με έκανες να θέλω να πεθάνω αν εγώ είμαι η σκληρή τότε εσύ τι είσαι;

Μάριος- μαλακας  αυτό είμαι ξέρεις ώρες ώρες μου την θυμηζες τόσο γλυκιά τόσο αθώα η γυναίκα η οποία μπορούσε να με κάνει ότι θέλει όπως και εσύ Ζωή.

Ζωή- ποια σου θυμίζω;

Είμαι πολύ περίεργη να μάθω μάλλον για καμία γκόμενά θα λέει.

Μάριος- την μητέρα μου  δεν θέλω να χάσω και εσένα , εσένα που με κάνεις να νιώθω σαν να είναι δίπλα μου τώρα.

Ζωή- μου τα λες για να σε λυπηθώ τώρα;

Μάριος- όχι  δεν θα το έκανα αυτό απλά θέλω να καταλάβεις πόσο σημαντική είσαι για εμένα.

Ζωή- Μάριε σε παρακαλώ  φύγε και κάνε σαν να είμαστε άγνωστοι ξένοι πως το λένε.

Μάριος- αν αυτό θες πραγματικά.

Ζωή- αυτό θέλω .

Μάριος- εντάξει λοιπόν αλλά μπορώ να κάνω κάτι τελευταίο;

Ζωή- Ναι μπορείς, είπα και τότε με φίλησε απαλά στο μέτωπο.

Μάριος- θέλω να προσέχεις μην ξανά κανείς καμία τέτοια βλακεία για κανέναν μαλακα δεν το αξίζουν ούτε εγώ άλλωστε.

Θα με περνάτε για τρελή όμως είναι αλήθεια για αυτό και προσπάθησα να ξέρετε δεν θέλω να τον βλέπω ούτε ζωγραφιστό. Ξέρω πως γίνομαι υπερβολική λες και έκανε κάτι το τελείως τρομερό αλλά ένας πληγωμένος όλα τα βλέπει τρομερά ακόμα και τα πιο ασήμαντα  .
Τι έκανε απλά ήρθε και μου είπε πως δεν είμαι τίποτα για αυτόν.

Αγγελική-να μπω;

Ζωή- Ναι .

Αγγελική- Γιατί ;

Ζωή- Γιατί τι;

Αγγελική- Γιατί τον έδιωξες Ζωή.

Ζωή- Γιατί όταν τον βλέπω θυμώνω με εκεινον και ακόμα περισσότερο με τον εαυτό μου που τον ερωτεύτηκα.

Αγγελική- από ποτέ ; Εγώ νόμιζα πως όταν τον βλέπεις το στομάχι σου δένεται κόμπος , έτσι μου ειχες πει.

Ζωή- από όταν με πλήγωσε και αυτά ήταν μπούρδες.

Αγγελική- Γιατί ρε Ζωή γιατί βρε κούκλα μου βασανίζεται γιατί βασανίζεις και τους άλλους;

Ζωή- ποιους βασάνιζω ρε Αγγελική το καταλαβαίνεις ; Αντί να είσαι με το μέρος της κολλητής σου είσαι με αυτουνού.

Αγγελική- όχι Ζωή δεν είμαι με κανενός το μέρος πρέπει να το καταλάβεις σε αγαπάει και τον αγαπάς γιατί λοιπόν είσαι τόσο πεισματάρα;

Ζωή- παράτα με ρε Αγγελική και εσύ οοχου απορώ αυτές τις μαλακιες τις έχεις έτοιμες ή τις πετάς και όποιον πάρει ο χάρος.

Αγγελική- ααα ναι εε; πως θα σου φαινόταν αν ήσουν στην θέση του.


Ζωή- εε.......εεε ...αν ......εγω; ξέρεις Αγγελική τα μπισκότα τα μπισκότα είναι σε διάφορες γεύσεις άλλες γλυκές και άλλες αλμυρές έχεις δει τα καινούρια της Παπαδοπούλου;αααα άσε λένε τελικά πως ο Ντανος θα κερδίσει το survivor είναι πολύ καλός και ωραίος εντάξει δεν λέω αλλά και ο Μαρι.......

Αγγελική- χαχαχ είδες; Μέχρι και στο survivor είσαι με ΜΆΡΙΟ, εγώ βεβαία προτιμώ τον Ντάνο αλλά κοπελιά ξεφύγαμε από το θέμα μας και δεν μου απάντησες πως θα ένιωθες αν ήσουν στην θέση του παρά άρχισες την φλυαρία........Αμάν ρε Ζωή από τα μπισκότα στο survivor δηλαδή θες τόσο πολύ να το αποφύγεις.

Η αλήθεια είναι πως όντως θέλω να το αποφύγω και μόνο στην σκέψη του πως θα ένιωθα εγώ στην  θέση του θέλω να βάλω κλάματα.

$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Ταραααν στις 4 και μισή τα ξημερώματα ναιιιι θα έχει πολλά τέτοια όταν έχω αϋπνίες και τώρα το καλοκαιριιιι ουοουουουουουου θα έχω πολλεεεες

Λοιπόν θέλω να πω κάτι

Επειδή δεν θέλω να τελειώσει γρήγορα η Ιστορία και θέλω να έχει όσο το δυνατόν περισσότερα παρτ θα κάνω τέτοια δλδ εκεί που θα είναι καλά κάτι θα συμβαίνει εκεί που θα μισιουνται........γενικά θα γίνουν πολλά για αυτό μην με λυθοβολισετε

Πατηστεε το αστερακιι και σχολιοο αν θέλετε να πείτε κατιι ή να αλλάξω κάτι μπορεί να βαλωωω καινούρια πρόσωπα ναιιιι

Αυταααα

Μπαιιιιι

Σας   λατρευωωω

Φιλακιαααα και

Καληνύχτα.........

 With you? No , thanks •ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ•Where stories live. Discover now