Part 36

1.5K 87 9
                                    

Πλευρα Ζωης

Νιώθω κάτι να  γαργαλαει την μύτη μου.

Μάριος- ξύπνα υπναρου λέει και φιλάει απαλά την μύτη μου για ακόμα μια φορά.

Ζωή- μμ σε λίγο τι ώρα είναι;;

Μάριος- 7:30.

Ζωή- τιιι λέω και πεταγομαι από το κρεβάτι.

Δεν θα προλαβω. Χωρίς να πώ τίποτα στον Μάριο αρχίζω να τρέχω  μέχρι να φτάσω στο δωμάτιο μου στο μπάνιο πλένω το πρόσωπο μου τα δόντια μου έπιασα ενα χαλαρό κότσο τα μαλλιά μου και τώρα το δυσκολο πρέπει να βρω ρούχα. Ύστερα  από δέκα λεπτά ψαξιματος κατέληξα σε αυτά

Πήρα την τσάντα μου και κατέβηκα κάτω, έτρεξα όσο πιό γρήγορα μπορούσα και έφτασα στο τσακ λιγο πριν κλείσει η πόρτα, κάθισα στην συνηθισμένη μου θέση και λίγο πριν αρχίσει να μιλάει ο καθηγητής η πόρτα άνοιξε και εμφανίστηκε ο διευθυντής με ένα α...

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Πήρα την τσάντα μου και κατέβηκα κάτω, έτρεξα όσο πιό γρήγορα μπορούσα και έφτασα στο τσακ λιγο πριν κλείσει η πόρτα, κάθισα στην συνηθισμένη μου θέση και λίγο πριν αρχίσει να μιλάει ο καθηγητής η πόρτα άνοιξε και εμφανίστηκε ο διευθυντής με ένα αγόρι δίπλα του.

Διευθυντής- κύριε Αντωνίου για σήμερα θα αναλλαβετε και τον γιό μου.

Ο καθηγητής έγνεψε και έδειξε με το χέρι του την κενή θέση δίπλα μου αμέσως πήρα την τσάντα μου απο την διπλανή καρέκλα και την έβαλα κάτω δίπλα μου.

Ζωή- Ζωή λέω δίνοντας του το χέρι μου.

;- Κάμερον λέει ξερά.

οκευυ εγώ φταιω που προσπάθησα να είμαι και ευγενική.

ναι θες να είσαι και ευγενική τρομάρα σου.

ωω σκάσε εσύ

κάποιος με σκουνταει  γυρνάω και βλέπω τον Μάριο.

Ζωή- τι  θες ψυθιριζω ώστε να μην με ακούσει ο καθηγητής.

Μάριος- όχι πολλά πολλά μ'αυτον.

Εμένα μου ξέφυγε ενα γελακι και συνέχισα να παρακολουθώ το μάθημα.

(...)

Μόλις τελείωσε και η τελευταία ώρα μάζεψα τα πράγματα μου και πήγα να φύγω μα κάποιος μου άρπαξε το χερι.

 With you? No , thanks •ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ•Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora