Part 22

2.1K 116 24
                                    

Ζωή- εμ ναι ήμουν γιατί πήγα να βοηθήσω κάτι...εμ κάτι γριουλες.

Δημήτρης-  λέει αλήθεια;

Αγγελική- εμ ναι ναι κάτι γριουλες πήγε για να βοηθήσει επειδή επειδή ζητούσαν βοηθό για κάτι μέρες τίποτα άλλο .

Δημήτρης-  πείτε μου την αλήθεια.

Ζωή-την αλήθεια σου λέμε ρε Δημήτρη.

Δημήτρης- Αγγελική έλα λίγο να σου μιλήσω.

Ωχ η Αγγελική ποτέ δεν μπόρεσε να του πει ψέματα τώρα την έβαψα.

Πλευρά Αγγελικής

Οχι όχι όχι δεν θέλω να προδωσω την κολλητή μου αλλά ποτέ δεν κατάφερα να πω ψέματα στον Δημήτρη και το εκμεταλλεύτηκε τι θα κάνω;

Δημήτρης- κοίτα με στα μάτια.

Οκευ το μόνο που θα καταφέρει είναι να μην μάθει την αλήθεια θα προσπαθήσω τουλάχιστον.

Αγγελική- εμ τι- τι η-ήθελες να να μου π-πεις

Δημήτρης- τραυλιζεις είπε και ύψωσε το βλέμμα του στον ουρανό.

Αγγελική- και τι- τι δει-δείχνει α-αυτο .

Δημήτρης- δείχνει πως αγχώνεσαι επειδή φοβάσαι αν μου πεις ψέματα ότι θα σε καταλάβω.

Αγγελική- δεν δεν θα πω ψέματα λέω μουτρωμενη.

Δημήτρης-  κοίτα με και πες μου για ποιό λόγο ήταν η Ζωή στο νοσοκομείο.

Αγγελική- ηΖωηπειρεχαπιαεπειδηπροσπαθησενααυτοκτονησειεπειδηπληγωθηκεαποτονΜαριοαυτοςτηνπρολαβεκαιτηνπηγεστινοσοκομειοεγκαιρωςανδενηταναυτοςισωςναμηντηνειχαμεπρολαβει  είπα με μια αναπνοή.

(Οποιος καταλάβει τι λέω θα του είμαι ευγνώμων)

Δημήτρης- τι έκανε λέει;φώναξε έξαλλος.

Αγγελική- Αυτό που άκουσες είπα αγανακτισμένη και στεναχωρημενη που δεν κατάφερα τον εαυτό μου να του πει ψέματα.

Δημήτρης- και εμείς γιατί δεν ξέραμε τίποτα;

Ζωή- του το είπες τελικά εε;

Αγγελική- μωροο μου συγγνώμη ξέρεις πως δεν μπορώ να του πω ψέματα λέω σκύβοντας το κεφάλι νιώθοντας απαίσια που προδωσα την κολλητή μου.

Ζωή- δεν πειράζει εξάλλου το ήξερα πως δεν μπορούσες να του πεις ψέματα.

Δημήτρης- Ζωή ...μπορώ να σου μιλήσω ;

Ζωή- εεμ τω-τώρα;

Δημήτρης- Ναι τώρα της είπε θυμωμένος .

 With you? No , thanks •ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin