Part 41

1.2K 81 3
                                    

Δημήτρης - πού είσαι  ρε μαλάκα τόσες - Ζωή ;;

Χευυ

Ζωή - Δημήτρη  γειααα ειπα προσπαθώντας να φανώ  χαλαρή αλλά απέτυχα παταγωδώς.

ΕΠΕΙΔΉ ΔΕΝ  είμαι χαλαρή  αν  μαθει ο Δημήτρης   τον λόγο  που είμαι εδώ  και ΌΧΙ στην Αγγλία  θα πάει εκεί και θα τον σαπίσει  στο ξύλο .

Δεν είναι αυτό  που νομίζετε  , απλά θέλω  να τελειώσει  αυτό το θέμα .

Δημήτρης - τι δουλειά έχεις εσύ εδώ ρώτησε καθώς  η απορία  ήταν εμφανής  στο  πρόσωπό  του.

Γιώργος - εκείνος ο μαλα-

Ζωή - δεν χαίρεσαι  που βλέπεις  την  αδερφή  σου τον  διέκοψα πρίν προλάβει να πει καμιά  βλακεία και τον κοίταξα με μισό μάτι.

Δημήτρης- φυσικά και χαίρομαι αλλά εσύ δεν έπρεπε να είσαι στην Αγγλία ;

Πολλές ερωτήσεις  κάνεις μανάρι μου.

Ζωή- εμ  ναι αλλά αποφάσισα να συνεχίσω  τις σπουδές μου εδώ  και να- δεν πρόλαβα να τελειώσω καθώς  ο ήχος κλήσης  του κινητού  του με διέκοψε .

Δημήτρης- τι  π-πώς  δεν  σε καταλαβαίνω  μι-μίλα πιο  αργά  ωραία  πες μου μμ .... αχα ...ναι  ..ναι εδώ  είναι  ...ναι ...εντάξει  ..θα το πω εσύ ηρέμησε  είπε και το έκλεισε.

Γιατί  με κοιτάει  έτσι  , όπως  κοιτάνε  οι μαμάδες  τα παιδιά  όταν κάνουν κάποια ανοησία;

Ζωή- ποιός ήταν;

Δημήτρης- η Αγγελική.

Οο αυτό δεν ειναι καλό δεν είναι καθοοολου καλό για αυτό εγώ  λέω  να την κάνω  . Σηκώνομαι από το καναπέ με προορισμό το δωμάτιό  μου.

Δημήτρης- για που το  έβαλες κάτσε  κάτω .

Χωρίς  να μιλήσω  κάθισα πάλι κάτω  και στραβοκαταπια.

Δημήτρης- τι στο  καλό σε έπιασε  και έφυγες αφήνοντας πίσω  σου μόνο ένα γράμμα  μπορείς  να μου πεις;

Ζωή- Δημήτρη  εγώ -

Δημήτρης- χωρίς δικαιολογίες σε παρακαλώ.

Άρχισα  να του εξηγώ το  τι  με έκανε να γυρίσω   πίσω.

Τελειώνοντας την μικρή περίληψη που έκανα κατέληξα να κλαίω πλέον.

Δημήτρης- μικρό είπε  σκουπίζοντας  τα  μάτια μου " δεν αξίζει  να κλαίς  για  έναν μαλάκα   συνέχισε. 

Εγώ τον έσφιξα πάνω  μου.

Γιώργος - δεν θέλω να χαλάσω  την  στιγμή  αλλά Ζωή  χτυπάει το κινητό  σου.

 With you? No , thanks •ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ•Where stories live. Discover now