Part 44

1.3K 91 2
                                    

Πλευρα Ζωής

Ζωή- τι τι ε-εννοείς ει-είχε α-ατύχημα την ρώτησα μη μπορώντας να πιστέψω αυτό που μου είπε ενώ το κάτω χείλος μου έτρεμε από την ιδέα να έπαθε κάτι .

Αγγελική- να ...ερχόταν να σε βρει και και να τώρα ένας κύριος με πήρε από το κινητό του και μου είπε πως ένα αμάξι έπεσε πάνω του.

Οο Θεέ μου εγώ φταίω για αυτόν εγώ και το ηλίθιο πείσμα μου , και αν είναι σοβαρό ; Ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω.

Ζωή- ει-είναι σο-σοβαρά ρώτησα ενώ είχα βουρκωσει.

Αγγελική- δεν ξέρω ο κύριος μου είπες πως είχε χάσει τις αισθήσεις του.Θα πάρω τηλέφωνο για να ρωτήσω σε ποιο νοσοκομείο τον πάνε και θα στο στείλω σε μήνυμα.

Ζωή- εντάξει είπα πλέον με τα δάκρυα να τρέχουν σαν χείμαρρος.

Πρέπει να πάρω την Φένια.

Φένια-Έλα αγάπη μου.

Δεν μπόρεσα να μιλήσω αλλά μου ξέφυγε ένας λυγμός.

Φένια- τι έγινε;

Ζωή- ο Μα-Μάριος ει-είχε α-τύχης .

Φένια- πως;

Ζωή- ερχόταν ε-εδώ και και ένα α-αμάξι έπεσε πα-πάνω του κατάφερα να απαντήσω μέσα στους λυγμούς μου. Εγω φταίω Φένια ε-εγώ και και το πει-πείσμα μου .

Φένια- έρχομαι. Είπε και το έκλεισε.

Μόλις το έκλεισα με την Φένια η Αγγελική μου έστειλε την διεύθυνση του νοσοκομείου.

Μετά από δέκα λεπτά χτύπησε η πόρτα του δωματίου μου.

Ρουφιξα την μύτη μου και σκούπισα τα μάτια μου .

Ζωή- παρακαλώ είπα με τρεμάμενα φωνή.

Φένια- κοριτσάκι μου είπε αγκαλιάζοντας με .

Άρχισα πάλι να κλαίω και αν είναι σοβαρά.

Γαμώτο

Πως γίναμε έτσι;

Γιατί;

Ζωή- Φένια ε-εγώ φταίω.

Φένια- Σςς όχι μωρό μου δεν φταις εσύ αυτός που έπεσε πάνω του φταίει.

Ζωή- θα με πας στο νοσοκομείο;

Φένια- φυσικά ντύσου σε περιμένω κάτω είπε και έφυγε.

Σηκώθηκα και πήγα να πλύνω το πρόσωπο μου πρώτα έπιασα μια άτσαλη κοτσίδα τα μαλλιά μου φόρεσα μια λευκή μπλούζα το τζιν μου και τα souper star μου  και έφυγα.

 With you? No , thanks •ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ•Où les histoires vivent. Découvrez maintenant