Part 47

1.4K 91 0
                                    


Ένιωσα το σκουντημα κάποιου και αντίκρισα τον Μάριο .

Ποιός ήθελες να είναι;

Σκάσε εσύ!

Ζωή- φτάσαμε;

Μάριος-ναι έλα παμε.

Βγήκα  από το αυτοκίνητο πήρα τα πράγματα μου και κατευθύνθηκα προς το εσωτερικό του κτηρίου .

Πήρα μια βαθιά ανάσα και προχώρησα στις πτέρυγες των κοριτσιών .

Εξήγησα στον Μάριο πως θέλω να μιλήσω με την Αγγελική και να ηρεμήσω λίγο .  Βρέθηκα έξω από το δωμάτιο και χτύπησα δειλά την πόρτα , δεν ξέρω πως θα το πάρει αυτό πολύ πιθανόν να με βρίσει , δεν την κατηγορώ εξάλλου έχει δίκιο έφυγα σαν κυνηγημένη αφήνοντας ένα σημείωμα εγώ θα είχα τρελαθεί στην θέση της .

Αγγελική- μου κάνεις πλάκα .

Ζωή- γειά , είπα αμήχανα .

Κοίταξε την βαλίτσα μου και ύστερα το βλέμμα της επέστρεψε πανω μου.

Ζωή-μπορω να μείνω έτσι;

Αγγελική- υποθέτω . Έκανε χώρο και πέρασα μεσα .

Είναι αδιάφορη αυτό είναι χειρότερο από το να με βρίσει ή να αντιδράσει αρνητικά τέλος πάντων .

Ζωή- θα αναρωτιεσαι πως και επέστρεψα πίσω εε;

Αγγελική- εε  όσο να'ναι ψέλλισε ενώ κάθισε απέναντι μου .

Ζωή- απλά κατάλαβα πως αυτό που έκανα πριν κατι μήνες ηταν τελείως ανώριμο και  λάθος εκ μέρους μου  , έπρεπε να κάτσω εδώ να το αντιμετωπίσω και να λύσω το όλο θέμα και οχι να φύγω έτσι στα ξαφνικά μπορω να φανταστώ πόσο ανησύχησες εγώ θα είχα τρελαθεί.  Ήρθα εδώ για προσπαθήσω να φτιάξω τα πράγματα , βέβαια δεν ξέρω αν όλα θα γίνουν όπως ήταν αλλά θα προσπάθησω.

Αγγελική- και τι ήταν αυτό που σε ταρακούνησε και σε έκανε να καταλάβεις το λάθος σου ;

Ζωή- μία κοπέλα , ήταν όλη μαύρη τα μαλλια της , τα ρούχα της , το σπρέι της  και μου έκανε εντύπωση έτσι πήγα και την ρώτησα γιατί τοσο μαύρο , το τέρας που αποκαλούσε για αγόρι της την βίασε και πήγε να την σκοτώσει . Με έκανε να καταλάβω πως υπάρχουν και χειρότερα .

Αγγελική- μάλιστα , εγώ πάω κάτω εσύ τακτοποιήσου. Είπε και έφυγε .

Να πω την αλήθεια περίμενα διαφορετική αντίδραση αλλά θα συμβιβαστώ πάντα η αρχή είναι δύσκολη .

Τακτοποίησα τα πράγματα μου και νιώθω τόσο πολύ εξαντλημένη . Εκεί που πήγα να κοιμηθώ το κινητό μου αρχισε να χτυπάει.

 With you? No , thanks •ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ•Where stories live. Discover now