Το μίσος δεν γίνεται αγάπη και η αγάπη δεν γίνεται μίσος , δυο συναισθήματα άκρως διαφορετικά και όμως τόσο έντονα μπορούν να φέρουν τόσα πολλά προβλήματα μα και τόση ευτυχία όμως για αυτο δεν ειναι οι άνθρωποι; Για να αντιμετωπίζουν προβλήματα , να αλλάζουν να γίνονται καλύτεροι και ύστερα να ανταμοιβονται με την ευτυχία ;Πολύ φιλοσοφική έχω γίνει τελευταία . Δεν φταίω εγώ αν δεν μας έβαζαν αυτή την ηλίθια άσκηση δεν θα γινομουν τόσο φιλοσοφική.
Αγγελική- τι γράφεις τόση ώρα
καλέ;Ζωή- κάτι που έπρεπε να είχες αρχίσει και εσύ να γραφείς πέταξα απότομα αφού μου απόσπασε την προσοχή.
Αγγελική- εκείνη την ασήμαντη άσκηση λες ;
Ζωή- αυτή η ασήμαντη άσκηση κύρια μου είναι για το τέλος της χρονιάς που πλησιάζει από την οποία θα κριθεί περισσότερο ο βαθμός σου .
Αγγελική- εντάξει εντάξει απλά ήθελα να σε ενημερώσω πως ο Μάριος σε πήρε τηλέφωνο.
Δεν θα πείραζε αν έκανα ένα μικρό διάλειμμα , σωστά;
Ζωή- και τι σου είπε ;
Αγγελική- πως θα περάσει κατά τις εφτά να σε πάρει ψέλλισε βαριεστημενα .
Σηκώθηκα πανικόβλητη από την καρέκλα αφού η κατάσταση μου δεν είναι για βγω έξω πόσο μάλλον να με δει έτσι .
Πήγα στο μπάνιο και κοίταξα το πρόσωπο μου στον καθρέπτη.
Χριστέ μου πιο απαίσια δεν γίνεται . Μαύροι κύκλοι έχουν κάνει την εμφάνιση τους κάτω από τα μάτια μου , όλο το πρόσωπο μου φαίνεται εξαντλημένο λογικό αφού ξενυχτάω για μπορέσω να τελειώσω έγκαιρα την ηλίθια άσκηση , τα μαλλιά μου πετάνε από εδώ και από 'κει λες και απέδρασα απο κάνα τρελοκομείο.
Έκανα στα γρήγορα ένα μπάνιο άπλωσα την αγαπημένη μου κρέμα με άρωμα καρύδας πάνω στο σώμα μου , άρχισα να χτενίζω με απαλές κινήσεις τα μαλλιά μου τα αφήνω ελεύθερα και τώρα το δύσκολο κομμάτι .
Τι να φορέσω; Δεν ξέρω καν αν θα πάμε κάπου ή αν θέλει απλά να με δει και αν πάμε κάπου δεν ξέρω το που ώστε να ντυθώ κατάλληλα.
Ανοίγω την ντουλάπα μου και δεν βλέπω τίποτα που να με ενθουσιάζει υπέροχα και τώρα ; Χωνομαι όσο πιο πολύ μπορώ ώστε να μπορέσω να βρω αυτό που θέλω .
A few minutes later..
Επιτέλους βρήκα κάτι που να με ικανοποιεί .
YOU ARE READING
With you? No , thanks •ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ•
RomanceΗ Ζωή. Ο Μάριος. Η καλη μαθήτρια και ο player δύο εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες . Περνάνε πολλά μα θα καταφέρουν να είναι μαζί στο τέλος; ή ο εγωισμός τους θα τα καταστρέψει ολα; Don' t copy ❌