2. Tęskniłem mała.

6.1K 268 8
                                    

W końcu doleciałam.. Wyszłam z diabelskiej maszyny i wzięłam moje walizki, po czym z torbami w ręce skierowałam się w stronę wyjścia, po drodze wyciągając telefon. Gdy przycisnęłam zielony telefonik zobaczyłam brązową czuprynę mojego braciszka. Rozłączyłam się i rzuciłam chłopakowi na szyję. Ten objął mnie swoimi rękami i odkręcił wokół własnej osi. Gdy stałam już na ziemi spojrzałam na mojego brata, który całkowicie się zmienił od czasu wyjazdu. Na wysokiej i umięśnionej sylwetce były tatuaże, brązowe włosy były już krótkie i postawione do góry, czarne oczy, patrzyły na mnie ze szczęściem, prosty nos i pełne usta.
- Wyprzystojniałeś przez ten miesiąc.- stwierdziłam i zacmokałam.
- Wyładniałaś.- odpowiedział takim samym tonem, a ja znów go przytuliłam co wyglądało zabawnie, gdyż ja miałam ledwo 1,53 a on ponad 1,90.
- Tęskniłem mała.
- Ja za tobą też braciszku.- uśmiechłam się i poszłam z nim w stronę wyjścia. Stanęłam przy jego czarnym Audi i weszłam do środka, mój brat w między czasie wpakował walizki do bagażnika i usiadł za kierownicą.
- Pasy An.- uśmiechnął się cwano. Znałam ten uśmiech, więc zapięłam pasy i otworzyłam okno po odpaleniu. Ten wyjechał spod lotniska i zaczął jechać do NASZEGO domu z dużą prędkością. W ciągu 10 min dojechałam pod dość duży dom otoczony wieloma innymi domami. Z torbami wbiegłam do domu i rozejrzałam się po holu. Ściany były ciemno szare, na przeciwko były duże białe schody, po lewej szafka na buty, szafa oraz drzwi, a po lewej lustro i kolejne drzwi. Weszłam przez lewe drzwi i weszłam do szaro czarnej kuchni wraz z jadalnią. Następne do drzwi na przeciwko, gdzie weszłam do salonu.
- Ładnie tu.- stwierdziłam.- I czysto. Czyżby była tu ekipa sprzedająca?
- Co? Nieee.- podniosłam jedną brew do góry.- No dobra masz mnie.- uniósł ręce do góry, a ja zaśmiałam się.
- To gdzie mój pokój?- odwrócił się i poszedł w stronę schodów, którymi weszłam z Allanem na górę, na korytarz. Przeszłam przez odpowiednie drzwi i spostrzegłam pokój moich marzeń.
- Tata?
- Tata.- weszłam jeszcze do garderoby i łazienki i stwierdziłam, że mam piękny pokój. Podziękowałam bratu i zaczęłam rozpakowywać rzeczy. Zajęło mi to trzy godziny, więc gdy skończyłam zeszłam do kuchni i otworzyłam lodówkę, która BYŁA PUSTA.
- Al? Nie miałeś iść na zakupy?
- Kurwa! Wiedziałem, że o czymś zapomniałem.- zaczęłam się śmiać z miny chłopaka i odwiedziałam, aby zamówił pizze. Zanim dowiozą naszą kolację, my wybraliśmy film na wieczór, stworzyliśmy legowisko i ja przyszykowałam pepsi ze szklankami. Gdy przyszło mi powiadomienie, wzięłam telefon do ręki i popatrzyłam na rząd liter.

Barbara Miler skomentowała twoje zdjęcie.

Przycisnęłam na powiadomienie i spojrzałam na komentarz pod moim zdjęciem profilowym.

Barbara Miler
No jaka piękna.. 😍😍 Mmm.. I no brać.. ❤❤❤

Polajkowałam kometarz i spojrzałam na zdjęcie. Brązowe włosy do bioder były rozpuszczone, duże, czarne oczy były zamknięte, moje pełne, pudrowe usta były wykrzywione w uśmiechu, a na szczupłym i umięśnionym ciele widniała czarna sukienka z zamkiem na piersiach. To zdjęcie było robione w momencie, gdy mój brat nas odwiedził i powiedział, że chce abym z nim zamieszkała. Mój brat w tym czasie odebrał pizze i zaniósł do salonu.
- Smacznego.- powiedzieliśmy w równym momencie i zaczęliśmy konsumować oglądając "Szybkich i wściekłych 5". Gdy skończyła się nam pizza, jak i film. Postanowiliśmy obejrzeć coś jeszcze.
- Ale my nie mamy nic do jedzenia!- krzykłam na brata oskarżycielsko.
- Ubieraj buty lecimy do sklepu.- uśmiechłam się i zrobiałam jak kazał, po 10 minutach wygłupiania się, popychania, śmiania i wnerwiania mężczyzny weszliśmy do całodobowego sklepu.
- Pierwszy przystanek?- powiedział to znaczy spytał mój towarzysz.
- Żelki!- pociągnął mnie w stronę działu ze słodyczami. Pozbierałam do koszyka żelki, czekolade, ciastka, chipsy i orzeszki. Następnie wziełam Sprita, Pepsi, piwa, wódkę, wina, popcorn i lody. Mój brat poszedł zapłacić za zakupy, a ja poszłam pakować nasze jedzenie. Gdy już wyszliśmy obładowani workami, wpadłam na czyjąś klate. Spojrzałam w górę i zobaczyłam piękne czekoladowe oczy.

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

Multimedia - zdjęcie profilowe
xoxoxoxo
CuoreNero13

Czy Ona Znów Mnie Pokocha? ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz