14. Ja cie zajebie!

3.1K 236 28
                                    

Biegałam po polanie słodyczy. Najpierw zerwałam kwaśnego żelka z drzewa, a następnie wskoczyłam do rzeki pełnej czekolady. Zaczęłam pochłaniać żelka popijając czekoladą. Gdy wyszłam cała w brązowej cieczy zauważyłam pieska z WATY CUKROWEJ?! Podeszłam do niego i wyciągłam rękę, ale gdy miałam już dotknąć psiny on wyrzygał się na mnie.

Jeremi

Allano wyszedł na górę aby obudzić An. To co mnie zdziwiło to to, że miał w ręce wiadro zapełnione wodą. Po chwili było słychać tylko wściekły głos dziewczyny.
- Allano! Ja cie zajebie! - za dół za chłopakiem zbiegła mokra dziewczyna w bieliźnie i zapewne koszulce jej brata. Wyglądała obłędnie, ale wolałabym jakby miała na sobie moją bluzkę.
- Um.. Cześć. - powiedziała, gdy mnie zauważyła.
- Hej. - uśmiechłem się i spojrzałem na jej piękne, długie nogi.
- To ja już lece.. - powiedziała i odwróciła się przez co zobaczyłem lekko jej pośladki. Spojrzałem na dół. Mój dzik podniecił się. Kurwa mać. Poszedłem do łazienki, gdzie udało mi się pozbyć problemu.

Angel

Spojrzałam na swój strój i stwierdziłam, że wyglądam znośnie. Nie musze się przecież stroić. Nie wychodzę nigdzie. Wiec no.. Zeszłam na dół i spojrzałam na czerwałam, którzy biegali po domu z pistoletami na wode.
- Jak chcecie się lać to na pole. - mój brat wybiegł na zewnątrz, a Jeremi za nim. Po chwili ja znalazłam wiadro, więc wlałam tam wodę i również wyszłam. Zobaczyłam chłopaków. Mój brat siedział do mnie tyłem, przy basenie a czarnowłosy przed nim. Gdy Jeremi mnie ujrzał skradającą się, pokazałam mu aby siedział cicho i poszłam dalej. Stałam już przy moim celu. Ten był niczego nie świadomy. Więc podniosłam wiadro i wylałam wszystko na głowę Allano. Ten krzykł i wrzucił mnie do wody. Gdy tylko wynurzyłam się, zauważyłam, że moja twarz jest zaledwie kilka centymetrów od twarzy Jeremiego.

Czy Ona Znów Mnie Pokocha? ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz