5. Tylko nie on..

4K 245 11
                                    

Zbiegłam na dół z rzeczami na plażę i spojrzałam na mojego brata i tego idiote, którego imienia DALEJ KURWA nie znałam. Następnie na chłopaków którzy stali obok.
- An poznaj Roba - wysokiego bruneta z zielonymi oczami i świetną budową ciała, na której są tatuaże- oraz Patricka. - szatyna z niebieskimi oczyma i taką samą budową ciała oraz tatuażami.
- Cześć.- przywitali się.
- Siema jestem Angel.- odpowiedziałam i podałam im dłoń. Oni odwzajemnili mój gest i pocałowali wierzch mojej dłoni.
- Jacy gentelmeni.-uśmiechłam się i spojrzałam na mój strój, gdyż poczułam, że idiota cały czas mierzy mnie wzrokiem. Na sobie miałam jednoczęściowy strój kąpielowy z długim rękawem, którego dół do bioder był niebieski, następnie turkusowy do góry, a rękawy od góry były niebieskie, a od dołu pomarańczowe, czarne spodenki na to oraz klapki.
- No to jedziemy? Czy zostajemy?- spytał mój brat po kilku minutach.
- Jedziemy!- wybiegłam z domu i wskoczyłam do otwartego bagażnika, w którym była moja deska surfingowa. Usiadłam wygodnie, a w tym czasie idiota wsiadł do bagażnika. Usadowił się obok mnie i objął ramieniem. Wzięłam i zrzuciłam ową rękę i odwróciłam się do niego tyłem. Gdy ruszyliśmy chłopak odwrócił mnie i spytał wściekły.
- O co ci kurwa chodzi?!
- O nic.- odpowiedziałam ze spokojem i odwróciłam wzrok.
- Popatrz na mnie!
- Po chuj?
- Kurwa popatrz!- chyba traci kontrole. Ups.. Spojrzałam w jego oczy. Jego piękne brązowe oczy.
- Możesz powiedzieć mi o co ci chodzi?!
- Ja?! To tobie coś odbija! Najpierw mówisz na mnie dziwka, potem ze mną śpisz i naruszasz moją przestrzeń osobistą! A nawet twojego pierdolonego imienia nie znam!
- Jeremi.- odpowiedział skruszony.
Nie mów, że to ten Jeremi.. Nie proszę.. Tylko nie on..
- Ten Jeremi.

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

Dziś trochę krótszy..
Ale następny powinien pojawić się jutro.
CuoreNero13

Czy Ona Znów Mnie Pokocha? ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz