Notatka pod rozdziałem! Ważna! Więc.. Przeczytaj!
♡♡♡
- Jeremi musimy pogadać.
- O co chodzi? - popatrzył się na mnie obojętnie.
- Co jest z tobą nie tak? Zachowujesz się jak nie ty. Unikasz mnie.. Dlaczego?
- Bo.. Bo.. - próbował zebrać myśli i złożyć racjonalne zdanie - Bo przecież jak wrócimy, wszystko wróci do normy. My zapomniemy o tym co się tu działo. Przecież i tak nic do siebie nie czujemy. - zakończył swój monolog, a mi łzy poleciały po policzkach.
- Czyli chciałeś mnie przelecieć! A skoro ci się to nie udało, to chcesz na mnie mieć wyjebane! Nienawidzę cię! - wybiegłam z pokoju wpadając na klate mojego brata. Szlochałam w jego koszule, zaś Allano próbując mnie uspokoić głaskał mnie po plecach i szeptał "ciii". Weszłam do jego pokoju, gdzie usiadłam na jego kolanach i wtuliłam się w jego szyje.***
- Patrick! Jedziesz z Allano! - krzykłam i wpakowałam moje torby do samochodu Roba.
Pamiętaj aby przeczytać notatkę!
- Louis, skarbie ty moje. Przytul mnie. - jęknęłam i przytuliłam chłopaka, który o wszystkim wiedział. Podniósł mnie w stylu panny młodej i wszedł do samochodu.
- Myślisz, że Jeremi mówił to serio?
- Nie wiem. - zasmuciłam się i schowałam twarz w jego szyji. - Chciałabym, aby to nie było prawdą.
- Ja też. Nie lubie patrzeć na ciebie.. Taką smutną. - westchnełam ciężko i zamknęłam oczy, po chwili zasypiając.Jeremi
Zauważyłem jak Louis bierze MOJĄ dziewczyne na ręce i wchodzi z nią do samochodu.
Chyba raczej już nie twoją.
Siedź KURWA cicho głosie w mojej głowie.
Wsiadłem wkurwiony do samochodu, a obok mnie Patrick. Wolałem Angel. Tego ślicznego aniołka.
Zjebałeś.
Nie wybaczy ci tego.
Kurwa! Wiem! Zamknijcie się już!
Zjebałem. Mogłem mieć mój cały świat. A teraz co mam? Żal. Kurwa żal. Żal, że schrzaniłem to.
An kurwa kocham cię. Ale ty o tym nie wiesz.
Wyciągłem z kieszeni papierosy i odpaliłem jednego otwierając okno. Zacząłem zaciągać się białym dymem. Czułem lekki zakręt w głowie, ale zignorowałem go, gdyż po chwili ustąpiło.
- Nie pal mi w samochodzie stary. -powiedział Allano. Wzruszyłem ramionami i znów zaciągłem się. Gdy wypaliłem całego papierosa, wyrzuciłem go przez okno i ułożyłem się wygodnie na fotelu usypiając.***
Przy okazji scena +18
Wszedłem do salonu, gdzie An siedziała sama oglądając TV. Usiadłem obok niej i spojrzałem na jej piękną twarz. Ona zauważywszy mnie, usiadła mi na kolanach i wbiła się w usta. Oddawałem każdy jej pocałunek, pogłębiając je. Następnie zjechałem na jej szczękę, szyję i dekold, zostawiając na nich mokre pocałunki.
Notatkaa!
Gdy otarła ręką po moim miejscu intymnym, wstrzymałem oddech. Zaśmiała się na ten gest i wstała łapiąc mnie za dłoń i prowadząc do jej sypialni. Gdy drzwi od sypialni zamknęły się zdjeła bluzkę i odwróciła się w moją stronę. Podszedłem do niej i zdjąłem swoją koszulkę, następnie rzucając brunetkę na łóżko, zawisłem nad nią i dalej obdarywałem pocałunkami po piersiach i brzuchu. Masowałem jej wewnętrzną stronę ud, po czym zsunąłem spodenki z bioder, a później moje tak, że byliśmy już w samej bieliźnie. Wróciłem ustami do ust dziewczyny i rozpiąłem jej stanik, zdejmując go z ramion, ta onieśmielona zakryła się rękami, które oczywiście uniosłem nad jej głową.
- Nie ukrywaj się. Jesteś piękna. - powiedziałem do jej ucha i pocałowałem miejsce za nim. Zacząłem ugniatać piersi dziewczyny, a ta delikatnie pojękiwała. Uniosła biodra, powodując, iż mój penis jeszcze bardziej się podniecił zresztą.. ja też. Pieściłem brodawki An, zjeżdzając coraz niżej dochodząc do czarnych majtek, które zdjąłem, a nogi rozszerzyłem. Przejechałem palcami po wzgórzu łonowym, powodując lekkie drżenie dziewczyny. Gdy nie protestowała delikatnie masowałem łechtaczkę i wejście pochwy. Brunetka stawała się coraz to bardziej podniecona, więc wsunąłem mój palec jak najgłębiej do jej pochwy szukając punktu G, gdy tylko znalazłem owe miejsce, kolistymi ruchami masowałem je. Dziewczyna jeczała i wiła się pode mną, co mnie nakręcało do dalszego działania. Wsunąłem kolejny palec, a kciukiem znów zacząłem pocierać jej łechtaczkę. Dwoma palcami jeździłem w górę i w dół w stopniowym rytmie. Usłyszałem szybszy oddech dziewczyny, a mięśnie pochwy lekko za zaczęły się wyginać, co oznaczało, iż dochodziła, więc palcami u drogiej ręki zacząłem naciskać na te mięśnie. Dziewczyna znów podniosła biodra, a jej jęki stawały się głośniejsze i bardziej podniecone. Gdy Angel doszła do szczytu, wyciągłem palce i wróciłem do ust zdejmunąc moje bokserki. Wyciągłem kondon i otworzyłem go.
- Zażywam leki. - stwierdziła moja ukochana, więc rzuciłem w kąt prezerwatywę i włożyłem mojego kutasa to pochwy siostry Allano. Zacząłem ruszać się w przód i tył, przyszpieszając je z minuty na minute. Gdy już miałem dojść usłyszałem dźwięk, który wybudził mnie ze snu.
- Jeremi wstawaj!
- Co?! Czemu mnie kurwa obudziłaś?!
- Bo doszedł byś przez sen.- Roxana zaśmiała się i weszła do naszego domu. To był tylko sen..
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××Rozdziały teraz będą co tydzień w sobote. Dziękuję za uwagę.
CuoreNero13
CZYTASZ
Czy Ona Znów Mnie Pokocha? ✅
RomanceTen chłopak był dla mnie kimś więcej.. Mimo, że miałam 14 lat czułam, że była to wielka miłość.. Gdy w moje 15 urodziny powiedziałam mu to po pijaku on.. On nic nie powiedział.. Tylko odszedł.. A już następnego dnia nie było go w mieście.. A może i...