16. Czułam ból.

2.6K 225 18
                                    

Do końca dnia nie wychodziłam z pokoju.
Czułam ból.
Cholerny ból.
Nie był to ból fizyczny, a psychiczny. Ból serca.
Siedziałam z pluszowym misiem w rękach i przytulałam go. Chciałabym aby, Nero tu był. Tak kocham tą psine. A on musiała zostać w Hiszpanii. Gdy poczułam lekki głód zeszłam na dół i spojrzałam na Jeremiego liżącego się z jakąś tapetą.
- Nie masz własnego domu?!- ból pogłębił się.
- Mam.- odpowiedział, gdy oderwał się od tej pusej pijawki.
- To spierdalaj z mojego domu!
Wybiegłam na górę, a po wejściu do pokoju puściłam łzy, które powstrzymywałam. Zaczęłam szlochać w poduszkę i misia. Drzwi otworzyły się, a w nich stanął Allano.
- Skarbie.. Co się dzieje? -w ciągu sekundy był przy mnie.
- Je-je-jeremi. - wyszlochałam.
- Znów się w nim zakochałaś? - spytał z troską, a ja pokiwałam głową. Mocniej otulił mnie swymi ramionami.
- Stary ja lece. - powiedział ten skurwiel, gdy znów otworzyły się drzwi. Spojrzał na mnie z troską. - Co się stało?
- Spierdalaj z tego pokoju! - krzykłam wkurwiona. Zanim wyszedł zobaczyłam jego smutną minę.

Jeremi

Zeszłem na dół i spojrzałem na tą dziwkę.
- To idziemy do ciebie, czy do mnie?-spytała.
- Spierdalaj ode mnie. - powtórzyłem słowa dziewczyny. Wyszłem z domu i odjechałem. Weszłem do mojego domu, a potem do sypialni. Zobaczyłem na łóżku zdjęcie mojej ukochanej, która mnie nienawidzi. Jebłem pięścią w ścianę za mną. Potem drugą. I tak ciągle aż moje ręce krwawiły. Zjechałem plecami po ścianie i schowałem twarz w dłoniach. Co ja kurwa zrobiłem? Po chuja przyprowadziłem tą pizde. A jak ona płacze przeze mnie? Kurwa mać.

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

Postanowiłam zrobić dziś maraton, więc gwiazdkujcie i komentujcie 😜😜💓💓

CuoreNero13

Czy Ona Znów Mnie Pokocha? ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz