25. .. musimy pogadać.

2.5K 195 9
                                    

Kolejne kilka dni minęło bardzo miło. Bawiliśmy się lepiej niż wcześniej. Nie wiem czy to ze względu na relację z Jeremim. Ale wiem, że jestem w nim szaleńczo zakochana. Co prawda nie uprawialiśmy jeszcze seksu, ale czuje się naprawdę szczęśliwa z tym chłopakiem.
- Nad czym tak myślisz skarbie? - spytał chłopak.
- Nad niczym ważnym. - odpowiedziałam uśmiechnięta.
- Mhm. - ughh.. Niech tak nie robi.. To tak pociągająco brzmi. Chyba to zauważył, bo pocałował mnie. Usiadłam na jego kolanach przodem i podniosłam się, a chłopak objął mnie w pasie.

***

- An! Uwierzysz, że jeszcze 3 dni tutaj będziemy?! - krzykła smutna Maya.
- No niestety. - musimy je jak najlepiej przeżyć powiedzałam i poprawiłam swój czarny dwuczęściowy strój. Podeszłam do klifu i spojrzałam w dół. - Jesteście gotowe? - wróciłam i złapałam moje przyjaciółki za ręce. Gdy pokiwały głowa, zaczęłam odliczać. - Trzy, dwa, jeden! - pobiegłyśmy do końca i skoczyłyśmy. W trakcie lotu puściłam dłonie dziewczyn i zatkałam nos. Gdy moje ciało zetknęło się z taflą zimnej wody zadrżało, lecz po wypłynięciu chłód minął. Pomachałam do chłopaków i skierowałam się do wypłynięcia, by po chwili po raz kolejny skoczyć.

***

To już ostatni dzień naszego pobytu tutaj. Wszystko świetnie się udało. Zabawa była ma maksa. Teraz pakuje wszystkie swoje rzeczy, tak samo Jeremi. Ale on jakoś dziwnie się zachowuje. Nie odzywa się, unika mojego wzroku jak i mnie. W końcu wkurzyłam się i podeszłam do niego.
- Jeremi musimy pogadać.

Czy Ona Znów Mnie Pokocha? ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz