7. Ale to coś podejrzanego.

3.3K 236 6
                                    

Gdy już skończyłam surfować wyszłam z wody i poszłam w stronę namiotu, gdzie są moje rzeczy. Wzięłam je i zaniosłam na ręcznik przy Allanie. Gdy chciałam zanieść deskę do samochodu, mój brat zatrzymał mnie.
- Mała nie wiedziałem, że jesteś taka świetna!- pochwalił mnie.
- Nie przesadzaj.- zaśmiałam się.
- Nie przesadza. Ma rację. Jesteś genialna.- usłyszałam za sobą damski głos, więc odwróciłam się. Stały tam dwie dziewczyny. Czerwonowłosa oraz różowowłosa, obie były wysokie i miały na ciele tatuaże. Czarnowłosa miała brązowe oczy i duże usta, zaś różowowłosa niebieskie oczy i wąskie usta.
- Tak poza tym, że jest świetna. To masz zajebisty strój. - pisnęła różowowłosa.- Skąd go masz?
- Z Hiszpanii.
- Trochę daleko.- stwierdziła i rzuciła się w ramiona Roba, następnie namiętnie go pocałowała. Zaś czerwonowłosa podeszła do Jeremiego i pocałowała go w policzek. Poczułam ból serca. Kurwa dlaczego?
- An.. To jest Maya - różowowłosa - i Roxana. Dziewczyny to moja siora Angel.
- Siema.- powiedziałam i się odwróciłam w celu odłożenia deski do samochodu. Gdy już to zrobiłam wróciłam przebrałam swój strój na dwuczęściowy (w przymierzalni) i położyłam się na ręczniku.
- Ale cie przypiekło.- powiedziała Roxana, która leżąca obok mnie i patrzyła na mnie. Spojrzałam na swoje ciało i się uśmiechłam lekko.
- A tam.- popatrzyłam na chłopaków w wodzie. Każdy z nich miał na plecach ukośny napis Mara Salvatrucha a na klatce piersiowej MS-13. Dziewczyny też takie tatuaże miały. Położyłam się i zaczęłam rozmyślać o tych tatuażach. Co to może znaczyć? Może to jakaś grupa? Albo gang? Nieee. Co to może jeszcze być? A dobra.. Poszperam potem w necie. Ale to coś podejrzanego.
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Z okazji dnia dziecka moje kochane misie dodałam dziś 2 rozdziały 💘💘

Czy Ona Znów Mnie Pokocha? ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz