11. Moje życie rodzi się na nowo..

3.3K 246 6
                                    

- Dajcie mi już wszyscy święty spokój!- krzykłam oburzona i wybiegłam z kaskiem w ręce z domu. Ubrałam kask na głowę i wsiadłam na motor, jadąc w stronę miejsca gdzie będzie wyścig. W ciągu kilku minut byłam na miejscu. 
- Siema Mikey.
- Cukiereczku jednak przyszłaś.- uśmiechłnął się organizator.
- Raczej.
- Chodzmy do mojego biura, wytłumaczę ci wszystko.- pokiwałam głową i poszłam za mężczyzną.

***

- Czekaj, czekaj.. Czyli moim zadaniem było by ściganie za darmo, jako twój człowiek.- pokiwał głową.- A zbieranie zapisów i przyjmowanie zakładów to taki bonus.
- Oczywiście.
- I dasz mi tą robotę, chociaż mnie nie znasz?
- Skarbie.. Myślałaś, że cie nie sprawdzę?- zaczęłam się śmiać.
- I to rozumiem.
- W takim razie trzeba ci przezwisko wymyślić.- Mike zamyślił się.
- Negro./Czarna.- odpowiedziałam.
- Ale to przezwisko należy do dziewczyny z Hiszpanii.- powiedział patrząc mi w oczy.
- A skąd ja jestem?- podniołam brew.
- Z Hiszpanii.. - po chwili namysłu dodał - Nie gadaj.- wytrzeszczył oczy.
- Masz przyjemność pracować z samą Negro.- zaśmiałam się na jego minę. Po chwili ocknął się i spojrzał na zegar.
- Chodź.- pociągnął mnie, w nieznaną mi stronę i wepchnął do pomieszczenia. Podał mi czarny, skórzany kombinezon motorowy i buty, ale stwierdziłam że chce moje glany. Ten zgodził się niechętnie i wyszedł zostawiając mnie samą. Ubrałam kombinezon, wraz z czarnym kaskiem, który dał mi mój szef i weszłam na swoją maszynę. Otworzyłam wcześniej otrzymanym pilotem, garaż i podjechałam do Mike'a. Popatrzyłam na niego, a on na mnie. Zaczął coś gadać przez mikrofon, lecz nie słuchałam zbytnio. Ale gdy zaczął o zasadach jazdy, wróciłam do żywych. 
- Dziś są inne zasady, i chyba takie zostaną przez pewien czas. A więc.. Jest tu z nami słynna Negro - spojrzałam na wszystkich, którzy szeptali coś między sobą. - będzie ścigać się jako mój człowiek, a ten, który wyprzedzi ją wygrywa.

Znów wracam na tor..
Moje życie rodzi się na nowo..

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

Cześć gumisie 😍😍
Przepraszam, że tak późno, ale nie miałam jak wcześniej dodać. 😥😥
Chciałabym także podziękować każdemu kto daje gwiazdkę, komentuje i wgl. Jestem z tego powodu strasznie podjarana. I dzięki temu mam teraz 63 miejsce.
KOCHAM CuoreNero13

Czy Ona Znów Mnie Pokocha? ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz