8. Czy to oznacza, że mój brat z jego ekipą..

3.5K 221 6
                                    

Wróciliśmy do domu. Moje ciało było pięknie opalane. Więc po przebraniu, zasiadłam przy laptopie i napisałam na Google "MS-13". Pierwsze co się wyświetliło to "Mara Salvatrucha" klikłam w okienko i wyświetlił mi się tekst.

MS-13

MS-13 ( Mara Salvatrucha ; znany także jako po prostu MS lub Mara ) to międzynarodowy gang przestępczy, który powstał w Los Angeles, California, USA w 1980 roku. Gang później rozprzestrzenił się na wiele części kontynentalnej części Stanów Zjednoczonych, Kanady, Meksyku i Ameryce Środkowej i jest aktywna w obszarach miejskich i podmiejskich. Większość członków są etnicznie z Ameryki Środkowej pochodzenia (głównie El Salvador).

Mara Salvatrucha

członek gangu Mara Salvatrucha z nazwą gangu tatuażem na plecach

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

członek gangu Mara Salvatrucha z nazwą gangu tatuażem na plecach

lokalizacja założycielskich: Los Angeles Kalifornia, USA
lata aktywności: 1980 obecne Terytorium: Ameryka Północna i Środkowa
etniczność: Głównie Salwadorczyków, Hondurasu i Gwatemali
Członkostwo: 70000
działania przestępcze: Handel narkotykami, rozbój, kradzież, handel ludźmi, wymuszania, morderstwa, pranie brudnych pieniędzy, prostytucja, akumulator, porwanie, handel bronią
Sojusznicy: Sureños, Sinaloa Cartel, Gulf Cartel , La Familia Michoacana , Mexican Mafia , Los Zetas
rywale: 18th Street Gang, Juarez Cartel, Los Negros, Sombra Negra, Tijuana Cartel, Beltrán-Leyva Cartel, łobuzy, Bloods, Crips
przestępcy, Hoover, Latin Kings.

W Stanach Zjednoczonych, MS-13 ma szczególnie ciężki obecność w Los Angeles i San Francisco Bay Area w Kalifornii; Washington, DC metropolitalne obszary Fairfax County, Virginia, Montgomery County w stanie Maryland, a książę George County w stanie Maryland; Queens, Nowy Jork; Long Island, Nowy Jork; Newark, New Jersey, Plainfield, New Jersey; Jersey City, New Jersey; Elizabeth, New Jersey; obszar Boston, Massachusetts; Charlotte, North Carolina; Houston, Texas. Istnieje również obecność MS-13 w Toronto, Ontario, Kanada.

Członkowie SM charakteryzują tatuaże pokrywające ciało i często twarz, a do użytku własnego języka migowego . Są znani z użyciem przemocy i subkulturowej kodeksem moralnym , który głównie składa się z bezlitosnej zemsty i okrutnych zemstą. To okrucieństwo wybitnych członków „ Maras " lub „Mareros" zarobione im drogę do zatrudnienia przez Sinaloa Cartel walczy przeciwko Los Zetas w trwającej wojnie narkotyków w Meksyku. Ich działania szeroko zakrojonych zwrócili uwagę FBI i Immigration and Customs Enforcement , którzy zainicjowanego naloty na szeroką skalę przed znanymi i podejrzanych członków gangu, aresztując setki w całym kraju.

Czy to oznacza, że mój brat z jego ekipą są w gangu?

Czy Ona Znów Mnie Pokocha? ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz