Ráno jsem se vzbudila poměrně brzo a celkem vyspaná. Martinus na posteli vedle mě ještě klidně oddychoval. Naklonila jsem se a lehce ho políbila na spánek. Pořád tomu nemůžu uvěřit. Je opravdu můj? Jenom můj princ a ničí jiný? Pokud mi nelhal, tak prozatím ano.
Pomalu jsem vstala z postele a oblékla si krátkou růžovou sukni s šedým crop topem. Pak jsem se potichu vydala dolů do kuchyně připravit snídaní. No, hned, jak jsem ji uviděla, chuť mě přešla.
,,Dobré ráno," usmála se na mě tím svým předstíraným, opovrhujícím úsměvem. Jen jsem něco zabručela v odpověď a z ledničky vytáhla vajíčka.
,,Myslím, že jsem ti dala jasně najevo, že Tinus je můj," přešla místnost až ke mně a hrubě si mě otočila, abych se jí mohla dívat přímo do očí.
,,Ty možná jo," odstrčila jsem ji od sebe. ,,Ale on mi dal najevo něco úplně jinýho."
Hlasitě se zasmála. ,,Ty si asi neuvědomuješ, že to jsem byla já, kdo s ním před nedávnem spal."
Bože, je mi z ní špatně. ,,No a? Je mi jedno, s kým spal. Jestli s tebou, Lady Gagou a nebo třeba s velrybou. To spal vyjadřuje minulost kočko. A tou já nežiju."
Chvíli se na mě jen tak dívala a nakonec se posměšně uchechtla. ,,Ty jsi vážně totální kráva. Jen arogantní čupka, které jde pouze o vlastní pohodlí. Celý to tvoje divadýlko s rakovinou, to je vážně hrozně dojemný. Ale pochop, že takhle si přátele nezískáš."
Jen jsem nad tím zavrtěla hlavou. ,,Tobě není pomoci."
,,Ale víš co? Pokud tu rakovinu vážně máš, i když o tom teda dost silně pochybuji, tak jsem ráda, že chcípneš, protože nikomu tu chybět nebudeš. A pak mi dej adresu, ať si na tvém hrobě můžu zatancovat," naznačila pusou mucq, hmátla po svojí tašce a vypadla pryč.
Oddechla jsem si. Otočila jsem se a zadívala se z okna. Snažila jsem se nemyslet na to co mi řekla a prostě to ignorovat. Ale když vám někdy někdo řekne něco takovýho, prostě to nejde jen tak obejít.
Nestála jsem tam moc dlouho, než se kolem mých ramen obmotaly silné paže a tělem mi projela vlna tepla a spokojenosti. Nehorázně mě to uklidňovalo.
,,Neposlouchej ji," zašeptal mi přímo do ucha. Z jeho blízkosti se mi točila hlava.
,,Ano?" naléhal. ,,Nechci, abys jí brala vážně. Je to jen obyčejná kráva, která druhým závidí štěstí a lásku."
Přiložil mi horké rty na krk a lehce s nimi začal pohybovat. ,,A můžu ti stoprocentně zaručit, že mě chybět budeš. A to příšerně."
Usmála jsem se a otočila se k němu čelem. Neváhal a ukradl si mé rty. Krásnou chvilku se jim věnoval, čímž mi do těla vysílal menší elektrické výboje.
,,Udělám snídani," odtáhla jsem se po chvilce a přešla ke sporáku. Vytáhla jsem pánvičku, na kterou jsem následně rozklepla dvě vajíčka. Tinus přistoupil blíž a obmotal mi ruce kolem pasu. Hlavu si položil na mé rameno a se zájmem sledoval mé ruce při vaření (ok, divná věta, ale což).
,,Mám nápad," zašeptal po chvíli a pohladil mě po vlasech. ,,Koupíme si vlastní byt. Někde, kde Irene nebude ničit naše životy. Budeme tam jen my dva. Co ty na to?"
Usmála jsem se. ,,Ráda."
,,Hned, jak přijdeme ze školy, podíváme se na něco útulného, ano?" Pohladil mě po tváři a věnoval mi lehký polibek. Jen jsem přikývla a poddala se jeho rtům.
~💙 Love pineapples 💙~
Že já dokážu z některých postav udělat takové mrchy😂 ale tak čerpám z vlastních zkušeností...njn, vždycky se najde někdo, kdo vám otravuje život😑
Jinak jak je u vás??? U nás už konečně po dlouhých týdnech zimy a deště přichází léto😍 Jak mi těch 20+°C chybělo🙏😏
Jinak písnička nahoře⤴ Little Do You Know...
A kapitolku věnujeme té nejlepší SiS emmadragons😘😘😘
💘Love you💘
ČTEŠ
We'll meet in the sky [Marcus&Martinus CZ] ✓
FanfictionOna milovala ho. On miloval ji. Ona mu svěřila celé své srdce. On by pro ni udělal cokoliv na světě. Ale osoba v černé kápi jim štěstí nedopřála. ✖ Sad Story ✖ Dokončeno