Už od rána jsem se pociťovala poměrně vysokou nervozitu. Na Martinusův návrh, abych zahrála svou píseň jsem po nějakém tom čase kývla. Takže dnes večer všichni uslyší můj Heartbeat song, jak jsem se ho rozhodla pojmenovat.
Téměř celé dopoledne jsem seděla u klavíru a stále dokola si písničku přehrávala. Snažila jsem se při tom co nejlépe rozezpívat, aby mi náhodou na koncertě nepřeskočil hlas.
Kolem třetí jsem se začala chystat. Vlezla jsem si do horké vany a umyla si vlasy. Mezitím, co mé tělo obklopovala horká voda, snažila jsem se ze sebe setřást všechen ten strach a stále si opakovala, že všechno dobře dopadne. No, moc se mi to nedařilo. Do toho všeho mě ještě začala pobolívat hlava. Vzala jsem si prášek a doufala, že to co nejdříve přestane.
Když jsem vylezla z vany, vzala jsem si na sebe župan, rozčesala si mokré vlasy, které jsem jen tak nechala splývat po ramenou. Pak jsem přešla k umyvadlu a ze zásuvky vytáhla holící strojek. Vzhledem k tomu, že mi Martinus vybral tak krátké šaty... Uznejte samy, co jiného jsem měla dělat? Přiložila jsem si tu věc k nohám a lehce s ní pohla. Dělám to úplně poprvé a to by bylo, abych se ještě na poslední chvíli pořezala.
Poté jsem přešla ke skříni, na které visela moje večerní róba. Bože. Že já se k něčemu takovému nechala přemluvit. Vždyť když se ohnu, půjde mi vidět spodní prádlo. Tyhle šaty jsou na mě prostě moc krátký. Tak za tohle má u mě Tinus obrovský dluh.
Před zrcadlem jsem se do té "krásy" nasoukala. No, úžasný. Myslím, že celý večer si budu jen upravovat sukni. Pokusila jsem se zapnout si zip, ale nedokázala jsem na něj dosáhnout. Za mnou se ozval hlasitý smích. S leknutím jsem se otočila a probodla ho pohledem.
,,Promiň," zvedl ruce v obranném gestu a přistoupil blíž. Měl na sobě černý smoking a vlasy měl nagelované, zčesané do patky. Zajímalo by mě, jak dlouho klukům trvá příprava. Asi se s tím tak moc nenadřou, jak holky.
,,Počkej," otočil mě čelem zpátky k zrcadlu. ,,Pomůžu ti."
Odhrnul mi vlasy ze zad a pomalu mi šaty zapl. Když byl úplně nahoře, přejel bříšky svých prstů po mé holé pokožce na zádech. Zachvěla jsem se nad pocitem, který ve mě tím nevinným dotykem vyvolal. Ta místa se mi rozpálila doběla a tělem mi projížděly výbojky elektřiny.
,,D-děkuji," zakoktala jsem po chvíli. Jen se usmál a opustil můj pokoj.
Ještě dlouho jsem tam jen tak stála a dívala se na zavřené dveře, kterými odešel, než jsem si uvědomila, že bych asi měla pokračovat v přípravách.
Sedla jsem si k toaletnímu stolku a z vlasů si vykouzlila nějaký ten účes. Pak následovalo lehké líčení. Světle béžové stíny se třpytivými glitry, černá řasenka a lesklá růžová rtěnka.
Asi po patnácti minutách "zkrášlování", jsem hmátla po psaníčku, hodila do něj klíče, peněženku a mobil. Pak jsem si nazula lodičky na nižším podpatku a vydala se po schodech dolů. Pod schody byl o stěnu opřený Martinus a něco ťukal do mobilu. Když si mě všiml, zadíval se mým směrem a pootevřel ústa. Tak ten jeho face. Měla jsem sto chutí si ho vyfotit.
,,Sluší ti do," usmál se, když jsem přišla až k němu. Cítila jsem, jak mi do tváří vstupuje červeň. Byla jsem jak v ohni. Otevírala jsem pusu, abych něco řekla, ale vyrušil mě ten neuvěřitelně protivný hlas.
,,Vy už jste oba dole? Tak to můžeme jet, ne?" Otočila jsem se na Irene s předstíraným milým úsměvem a přikývla jsem. Jediný, kdo z nás tří má auto je Tinus, takže bohužel nezbývá jiná možnost, než s tou zmalovanou krávou jet v jednom vozidle.
Vážně. Víc toho make upu na sebe dát nemohla štětka záchodová jedna. A vsaďte se se mnou, že tak hluboký výstřih ty její šaty neměly a ona si ho prostě vystřihla sama, aby na ní přesně padl. Myslím, že bych naši sázku vyhrála.
Koutkem oka jsem zachytila Tinuse. Díval se na ni jak na zlatý obrázek.
,,Jsi nádherná," zhodnotil, když přišla až k nám. No bože, já asi budu zvracet. Tohle a nádhernost? Pak já jsem v tom případě anglická královna.
Ale je to jeho názor. No, o to to bolí víc. Jsem pro něj jenom kamarádka. Toť vše. Ale co jsem taky čekala, že? Vždycky, když spolu bydlí dvě dívky a jeden chlapec, jen jedna z nich je pro něj princezna. Já to štěstí bohužel nemám.
~💙 Love pineapples 💙~
Ahoj my the best folks😘❤ jak se máte??? Já blbě😑 po pěti denní dovolené jsem se vrátila domů a zítra musím do školy😫 Jako, asi máte štěstí (nebo smůlu, to spíš😁), že jsem na cestě autem zpátky do mého sweet home mohla napsat další kapitolku (většinou je mi z koukání do mobilu/tabletu v autě zle😶)...nwm, jak to teď s kapitolkama bude...škola mi bude zabírat můj milovaný volný čas😒 ale pokusím se každý den vydat alespoň jednu 😜 to snad půjde😏 držte mi palce👊✊
💘LOVE YOU💘
ČTEŠ
We'll meet in the sky [Marcus&Martinus CZ] ✓
FanficOna milovala ho. On miloval ji. Ona mu svěřila celé své srdce. On by pro ni udělal cokoliv na světě. Ale osoba v černé kápi jim štěstí nedopřála. ✖ Sad Story ✖ Dokončeno