✝24✝

1.4K 159 33
                                    

,,Ne Tinusi! Hned mě polož na zem! Slyšíš?!" Naléhala jsem na Martinuse, který mě nesl směrem k moři. ,,Hodíš mě tam a požádám o rozvod!"

Jen se posměšně ušklíbl a do té vody mě fakt hodil. Obklopila mě ledová, slaná tekutina, čímž jsem se tak nějak probrala. Tohle mi dělá každé ráno od té doby, co jsme tady. Vždycky mě vytáhne přímo z postele a hodí mě do chladné, ranní vody.

Lapala jsem po dechu a snažila se zachovat klid. No, ale to zrovna tak lehké není, když vás obklopuje mrazivá tekutina. Když se mi povedlo nějak vynořit, hned jsem zamířila ke břehu.

Martinus si v tureckém sedě hověl na písku a pobaveně mě pozoroval. Když jsem kolem něj procházela s cílem vrátit se na hotel, obmotal mi prsty kolem zápěstí a strhl mě k sobě dolů.  Položil mě pod sebe do písku a naklonil se nade mnou.

,,Nezlob se," zašeptal a odhrnul mi pramen mokrých vlasů z obličeje.

,,Hmm, to sis měl uvědomit dřív, než jsi mě tam hodil," snažila jsem se ho odstrčit, ale nedal mi k tomu příležitost.

,,Víš, že mě máš ráda," usmál se a přejel mi bříšky prstů po tváři.

,,No, nevím," zašklebila jsem se. ,,Dej mi chvilku, abych o tom popřemýšlela."

,,Omlouvám se, ale už to nevydržím," zavrtěl hlavou a přisál své horké, měkké rty na mé. Plynule s nimi pohyboval a rukou mi stíral kapky vody z tváří. Mořské pobřežní vlnky nám omývaly holá chodidla a mým jediným přáním bylo, aby tahle dokonalá chvilka pokud možno nikdy neskončila. No, bohužel.

*

Bože. Mě je tak špatně. Žaludek mám jak na vodě a je mi příšerně horko. Taktak jsem dokázala vstát z postele a doloudat se do koupelny. Hned, jakmile jsem sklonila svou hlavu nad záchodovou mísu, všechno to už šlo samo.

,,Zlato," přišel ke mně Martinus a přidržel mi vlasy. Při tom mě něžně hladil po paži, což mě nesmírně uklidňovalo. Počkal, dokud se nedoplivu a všechno spláchl.

,,Pojď, odnesu tě do postele," lehce mě políbil na čelo a vyzvedl si mě do náruče. Opatrně mě položil na pohodlnou matraci a přikryl mě dekou.

Sáhl mi na čelo, načež následně ucukl. ,,Bože. Vždyť úplně hoříš. Jsi jak rozpálený hrnec na plotně."

,,To bude z toho slunka," zasípala jsem a hned na to zakašlala.

,,To tak," protočil Tinus očima a někam odběhl. Chytla jsem se za břicho, do kterého mi začaly vystřelovat bolestivé křeče. Do toho všeho se ozvala i moje hlava. Hůř fakt být nemůže.

,,Na," vrátil se Martinus se skleničkou vody a nějakým práškem. ,,Vem si to. A bez řečí!"

Jen jsem si povzdechla a tabletku zalila vodou. Pak jsem si tepající hlavu položila zpátky na polštář a zavřela oči. Tinus mi před postel přinesl ještě nějaký kýbel na zvracení a poté si lehl vedle mě. Obmotal mi ruce kolem pasu a opřel si mě zády o svou hruď.

,,Mám strach," zašeptal a zabořil mi moc do zátylku.

,,Je to jen obyčejná chřipka, nic víc." Zvláštní. Ani já sama bych tomu neuvěřila. Takhle zle mi při chřipce ještě nikdy nebylo.

***

,,Anne, tohle se mi už vážně nelíbí," zhodnotil můj stav Tinus, když už to i třetí den vypadalo pořád stejně. Sedl si na kraj postele a pohladil mě po vlasech.

,,Jedeme domů," řekl po chvilce. ,,Zavolám Macovi, jestli by nás nevyzvedl na letišti a pojedeme rovnou do špitálu."

,,Ne..." Snažila jsem se něco namítnout, ale on mi ukazováček přiložil k ústům a zavrtěl hlavou, jako že nemá cenu cokoliv namítat a stejně bude po jeho.

,,Miluju tě lásko," přiblížil se a něžně mě políbil.

*

,,No, vypadá ještě hůř, než jsem si myslel," prohlédl si mě Mac a pomohl Tinusovi dostat mě do auta. Celá cesta letadlem byla jedno velký peklo. Neustále mě bolela hlava a břichem mi létaly křeče jako blesky. Docela jsem byla i ráda, že jsem se ovládla a nepozvracela jim sedadla. To by asi nedopadlo zrovna nejlépe.

Zase jsem začala kašlat. Tinus si sedl ke mně na zadní sedadlo a přitáhl si mě blíž. Položila jsem si hlavu na jeho rameno a snažila se nevnímal ty pocity bolesti procházející celým mým tělem.

~💙 Love pineapples 💙~
Hmm...tak dneska u nás na škole proběhlo testování deváťáků😅 testy z matiky, češtiny a 'rizikových situací' (ne, nwm, co to je) ...
Tak matika...ok
Čeština...88% tak jak jinak😂 však je to taky můj nejoblíbenější předmět❤❤❤
Ale ty situace...65%...jasně, proč ne😂😅
Tak aspoň vím, že bych se neměla dostávat do problémů😜
Děkuji za všechny vaše pozitivní ohlasy 💞💋
💘Love you💘

We'll meet in the sky [Marcus&Martinus CZ] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat