✝29✝

1.4K 154 19
                                    

,,Tys to vážně udělala?" Podíval se na mě Tinus se smutkem v očích. ,,Ann," přistoupil blíž a objal mě. Vím, že mu se moc nápad, že se nechám oholit nelíbil, ale mě už prostě nic jiného nezbývalo. Teď jsem na hlavě měla paruku. Byla podobná jako moje minulé vlasy (to je divný 😂), no, ale nebylo to ono. Pak jsem se zase zakuckala. To je poslední dobou často. A jen tak bez důvodu. No, ono to vlastně důvod má...

,,Pojď, půjdeme domů," chytl mě za ruku a táhl k autu.

,,Ne," zastavila jsem svůj kašel a stejně tak i jeho. ,,Pojď nakoupit nějakou tu výbavičku."

,,Ann," povzdechl si, ale já na něj použila své psí oči. A tomu on odolat nedokáže. Nestihl nic namítnout a už jsem ho táhla směrem k nákupáku.

,,Podívej, to je roztomilý," ukázala jsem mu světle modré bodyčko s nápisem
I have the best daddy. Na první pohled jsem si ho zamilovala.

,,Ale je modrý," namítl, když jsem ho strčila do košíku.

,,Taky nosím modré trička a nevadí ti to," sežehla jsem ho s úsměvem pohledem. Zasmál se se mnou a prohrábl kupu dalších bodiček. Pak vytáhl jedno růžové s textem My mommy is Queen.

,,Pak ale berem i tohle," strčil ho do košíku za prvním a chytl mě za ruku. Dál jsme procházeli uličkami, sem tam zastavovali a prohlíželi si, co všechno tu mají. Docela jsem se nasmála, když se Tinus rozplýval nad hrajícím kolotočem, který se věší na postýlku. Po nějaké době jsem přikývla a tak jsme sbalili do vozíku i to. Asi nejdéle jsme se zdrželi u lahviček na pití a dudlíků.

,,Tenhle musíme vzít," vytáhl Martinus nějaký růžový. Bylo na něm ozdobným písmem napsáno I'm princess... No, musela jsem s ním souhlasit. Sice naše kočička bude mít zřejmě všechno popsané texty, ale ten dudlík byl prostě roztomilý.

,,No, co teď?" Podíval se na mě Tinus. Rozhlédla jsem se kolem a všimla si obchodu s postýlkami, kočárky, sedačkami a dalším podobným zbožím. Chytla jsem Tinuse za ruku a táhla ho tam. Procházeli jsme mezi kočárky a na každÿ měli nějaký názor. Ale žádný nebyl ten pravý. Pak se Martinus zastavil u jednoho světle růžového a se zájmem si ho prohlížel.

,,Líbí se ti?" Vyrušila jsem ho z úvah, až sebou trhl.

,,No, pěkný je," pokrčil rameny a za pás si mě přitáhl blíž.

,,Pojď, zkusíme ho," popotáhla jsem ho a přiložila ruce na držadlo kočárku. Lehce jsem do něj zatlačila a podivila se, jak je to lehké. Hned po mě to zkusil Tinus. Poté jsme se oba shodli, že tenhle bude nejlepší.

Mezitím, co se Tinus domlouval s prodavačem o dovozu domů, mě zaujala černá postýlka s růžovým povlečením. Na dřevu v nohách postele byl vykreslený medvídek s nápisem My sweet baby. Na první pohled jsem věděla, že právě tuhle postýlku chci pro moji holčičku.

A few weeks later

Bezva. Tinus je v práci a mě je už od rána příšerně špatně. A teď nemyslím, že se mi chce zvracet nebo tak. Ale neustále se mi klepou nohy, točí se mi hlava a nejspíše budu mít i dost vysokou horečku. Každou chvilku jsem propadala záchvatu kašle. Doufala jsem, že to brzo přejde. No, potom, co jsem vykašlala i krev, mi došlo, že asi ne.

~💙 Love you & pineapples 💙~

We'll meet in the sky [Marcus&Martinus CZ] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat