✝16✝

1.5K 163 40
                                    

Vyšla jsem na terasu. Naskytl se mi pohled na nepříliš velkou zahradu. Ale tím víc byla krásnější. Dokonce se sem vlezl i menší venkovní bazén. Podobnou zahradu jsem měla, když jsem byla malá. S rodiči jsme bydleli v nejjižnějším bodu Norska. Milovala jsem to tam. Nikdy jsem nechtěla odjet. Ale bohužel. Osud tomu nechtěl. Rodiče zahynuli při autonehodě, dům byl prodán a já poslána tady do Osla za tetou.

,,Líbí se ti to tu?" objal mě Tinus ze zadu přes ramena a věnoval mi polibek do vlasů.

,,Připomíná mi to tu můj bývalý domov," přikývla jsem a otočila se k němu čelem. Usmál se a schoval mi pramen vlasů za ucho.

,,Tak to tu rovnou koupíme," navrhl. Jo, původně jsme chtěli jenom byt, ale když jsme jeli kolem a viděli tu ceduli Na prodej/ pronájem, Tinus navrhl, aby jsme se tam zašli podívat.

,,Ne," zavrtěla jsem hlavou. ,,Pronájem na dva roky bude stačit."

,,S tím zas nesouhlasím já," zamračil se. ,,Ann, já nechci, aby jsme se omezovali. Budeme žít, jako bys nikdy žádnou rakovinu neměla, ano? Prostě to tu koupíme a budeme bydlet spolu."

Chytl mě za ruku a zatáhl do domu, jde na nás čekala realitní kancléřka.

,,Opravdu to tu kupujete?" pozvedla obočí.

,,Ano," řekl rázně Tinus a mě nezbylo, než souhlasně přikývnout. Pevně mi stiskl ruku a nosem se otřel o mé líčko.

***

,,Chápu to správně, že tenhle byt je teď jenom můj?" dívala se na nás Irene s pobavením, jak jsme si nosili kufry do auta. Tinus jí nevěnoval jediný pohled, jen se na mě sem tam usmál, když jsem mu podala zavazadlo.

Znovu jsem se vrátila do domu. K mé hrůze mě Irene následovala.

,,Co chceš?" Otočila jsem se na ni.

,,Jen se podívat, co na tobě vidí. Sexy nejsi, vychování taky nemáš. Jsi jen ubohá kravička, co..."

,,Irene dost!" Ozval se za ní Martinus, obešel ji a postavil se přímo za mě. ,,Pojď princezno, půjdeme."

Jen jsem přikývla. Chytil mě za ruku a táhl ke dveřím.

,,Ale ty nemůžeš odejít," vstoupila nám Irene do cesty.

,,Jo? A proč bych nemohl?" Vyjel na ni Tinus.

Jen se posměšně uchechtla a zadívala se nejdříve na mě a pak zpátky na Tinuse.

,,Protože jsem těhotná."

~💙 Love pineapples 💙~
Čaute lidičky💋 taková kratší kapitolka...ale za to tu mám pro vás jednu informaci😏
Nechci dělat reklamu nebo tak něco, ale koukněte na účet ➡ mmerka_7
Najdete tam Fan Fikci ~> Just a dream ...Kterou píšu společně s touhle lásenkou
Je to spolupráce a tudíž i storka psaná na půl česky a na půl slovensky❤✌
Každý vote ⭐ a koment 💬 určitě potěší 💞
💘Love you💘

We'll meet in the sky [Marcus&Martinus CZ] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat