A few months later
,,Tinusi! Nestíháme!" volala jsem od auta a čekala, až za mnou ten můj miláček doběhne.
,,Už jdu," vyběhl z domu a zamkl za sebou. ,,Můžeme jet?"
,,Já čekám jenom na tebe," usmála jsem se, ale hned na to zkřivila tvář bolestí, když mě to malé začalo kopat. Tinus mě ze zadu objal a pohladil mě po bříšku. Chytla jsem mu ruku a přesunula jí na místo, kde bylo kopání nejsilnější. Usmál se a lehounce mi zkousl ucho.
,,Pojď, pojedeme," ještě jednou mě pohladil, věnoval mi dlouhý polibek a otevřel mi dveře od auta.
*
,,Všechno je v naprostém pořádku," usmála se doktorka, když mi ultrazvukem už delší dobu přejížděla po zakulaceném bříšku. ,,Chete znát pohlaví?"
Usmála jsem se. ,,A to už můžete zjistit?"
,,Tak přímo stoprocentní to není, ale na sedmdesát pět procent budete mít holčičku," usmála se na mě a podala mi ubrousky na utření břicha. Tinus si je hned vzal a začal mi studenou mast sám utírat. Při tom se mi s úsměvem díval do očí a následně mi věnoval láskyplný polibek.
Doktorka mezitím něco ťukala do klávesnice a sama pro sebe mumlala takové ty doktorské žvásty. Moc jsem jí neposlouchala. Budu mít holčičku. Malou roztomilou princeznu. Škoda, že si jí moc dlouho neužiju.
,,Tak, nějak rychle se vám to blíží," usmála se na nás doktorka a podala mi štos papírů, které mám předat sestřičce. ,,Už jen něco málo přes dva a půl měsíce. Máte už nakoupeno?"
,,Téměř," opětovala jsem jí úsměv. No, ve skutečnosti jsme toho nějak extra moc neměli.
,,Dobrá, další kontrola zase za měsíc. Mějte se," přikývla a propustila nás. Ještě jsme se u sestry objednali na další prohlídku a vydali se k autu.
,,Takže teď nákupní centrum?" Zeptal se mě Tinus, když nastoupil do auta a pohladil mě po stehně. Jen jsem přikývla a připoutala se.
,,Zajdeš nakoupit do supermarketu nějaké jídlo? Já si ještě potřebuji skočit ke kadeřnici," poprosila jsem Tinuse, když jsme vystoupili před obchoďákem. Jen přikývl a já mu podala lístek, co má koupit. Pak jsem se vydala svým směrem. Už mě nebaví po sobě neustále uklízet vypadané vlasy. A navíc už jich ani moc na té hlavě nemám. Už nějaký ten čas mám koupenou paruku. No, a teď přišla její chvíle.
~💙 Love pineapples 💙~
OK, tak dneska kratší a nudnější kapitolka😶 a to hlavně z důvodu fyziky...prokletý to předmět😫 můžete se učit klidně i celý týden a stejně máte nakonec na nejlíp za tři 😒
Ale já bych se prostě nedokázala soustředit na učení, když bych věděla, že mám už od rána rozepsanou novou kapitolu...😅
Tak Martinus s Anne budou mít holčičku 😍😘 co vy na to😏
💘Love you💘
ČTEŠ
We'll meet in the sky [Marcus&Martinus CZ] ✓
FanfictionOna milovala ho. On miloval ji. Ona mu svěřila celé své srdce. On by pro ni udělal cokoliv na světě. Ale osoba v černé kápi jim štěstí nedopřála. ✖ Sad Story ✖ Dokončeno