Rozdział 9

99 16 58
                                    

Tao

Po wyjściu Sehuna i  Luhana nastąpiła niezręczna cisza. Znaczy tak jakby bo z głośników leciały przypadkowe piosenki takie jak Topp Dogg - Follow me. Kai i Judyta zaczęli się tulić i rozmawiać. Chen i Xiu zaczęli pożerać się wzrokiem jakby chcieli się rzucić na siebie ale coś blokowało. A Wu? Wu cały czas patrzył się w telefon i chyba był na Instagramie bo jego ruchome towarzyszyło ciągłe szybkie podwójne klikanie w ekran. Uznałem że też nie mam co robić więc wyciągnąłem telefon i wszedłem na KakaoTalk aby sprawdzić kto jest dostępny. Niestety była tylko dostępna moja mama... O! Chwila i jeszcze... nie aaa nie Krisus. No trudno może chociaż dowiem się tym razem kim jest. Pewnie wy też na to nie liczy się co?

Zipanda: Hej. - Niech nie myśli że go lubię to jest hej od niechcenia.

Krisus: OMG  moja Panda napisała😊 pierwsza to musi być znak.

Zipanda: Nie licz na to po prostu się nudzę.

Krisus: I tak byłeś pierwszy, czuję postęp.

Zipanda: Chcesz gadać czy mam się rozłączyć?

Krisus: nie nie bardzo chcę gadać też się nudzę.

Zipanda: A o czym chcesz porozmawiać.

Krisus: Sumienie mam się komu wierzyć bo mój przyjaciel jest zajęty swoim chłopakiem.

Zipanda: A co się stało?

Krisus: Martwisz się?

Zipanda: Nie zaczynaj powiedz po prostu o co chodzi

Krisus: Tak po prostu?

Zipanda: Tak.

Krisus: Kocham cię.
                          Nie wysłano

Krisus: Mam problemy w szkole.

Zipanda: A gdzie się uczysz?

Krisus: mówiłem ci AWF w Seulu druga klasa.

Zipanda: Wygrałem!!! 😂😂

Krisus: Co? Co wygrałeś???

Zipanda: nie chciałeś mi nic powiedzieć więc sam się dowiedziałem niby mówiłeś jakieś informacje o sobie ale teraz wiem o wiele więcej i w końcu się dowiem kim jesteś. Ha łyso ci?

Krisus: A dokładnie czego?

Zipanda: że jesteś kretynem mieszkasz w Seulu i jesteś wysportowany.

Krisus: Tylko się nie Przemęcz. Gratuluję Nie spodziewałem się tego ale i tak Wiem więcej o tobie niż ty o mnie.

Zipanda: co ty niby o mnie wiesz???

Krisus: masz na imię Huang Zitao  masz 20 lat przeprowadziłeś się do Seulu aby studiować psychologię. Uwielbiam śpiewać tańczyć jesteś, hetero ale nie na długo.

Zipanda: Jesteś psychiczny.

Krisus: Dziękuję, wyślesz mi jakieś swoje zdjęcie?

Zipanda: Przecież masz moje zdjęcia Po co ci się niby więcej?

Krisus: Ale ja mam tylko jedno chcę więcej zdjęć moje perełki 😦

Nie wiem czy cię kochamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz