( tu macie zdj. Twórczej mnie na fizyce. Pozdro dla pani Wiatrak )
Tao
Siedziałam na kanapie totalnie nie wiedząc co mam ze sobą zrobić. Zajadałam tylko rzelki popijając je Pepsi. Z nudów chwyciłem swój telefon i wszedłem na Instagrama.
Po paru minutach przeglądania zdjęć z jedzeniem i słodkimi kotkami
dostałem wiadomość od Krisusa. WO długo się nie odzywał.Krisus: Eloszka bejbe
Zipanda: No hej 😊
Krisus: Oooo emoji słosko
Zipanda: No takie so fucking cute
Krisus: Czy to był sarkazm???
Zipanda: Nie no skąd że
Krisus: :/
Zipanda: HAHA nie no żartuje
Krisus: Zagramy w gre???
Zipanda: A w jaką ??
Krisus: Ja ci zadaje pytanie ty możesz tylko odp. Szczeże a potem zmiana
Zipanda: Ok ale ja chcę zacząć
Krisus: Ok no to wal
Zipanda: Jesteś typem romantyka?
Krisus: Raczej nie. Ale jak się postaram to umiem zorganizować miły wieczór.
Z iloma dziewczynami już spałeś?Zipanda: Z żadną. A ty?
Krisus: To znaczy że jesteś prawiczkiem??? 😱😱😱
Zipanda: A może byś odpowiedział?
Krisus: Z dwoma ale to nie było nic szczególnego. Nawet mi się nie podobało. Wolę dupcię od cipek.
Zipanda: PFF :P
Krisus: To nie jest fu. To jest wspaniałe. OK Odpowiedz czy Jesteś prawiczkiem?
Zipanda: Ahh tak jestem prawiczkiem. Tooooo z iloma chłopakami spałeś?
Krisus: Imiona i nazwiska też czy tylko liczba?
Zipanda: Jesteś chory. Oczywiście że tylko liczba.
Krisus: Hymm. Jestem gejem od czterech lat miałem dziesięciu partnerów, No to tak z piętnastoma różnymi chłopakami.
Zipanda: WOW twoi rodzice wiedzą?
Krisus: A co ich to? Nie wiedzą i się nie dowiedzą.
Zipanda: Dlaczego ???
Krisus: mogę zadać pytanie? Dzięki
Krisus: Czy jesteś gejem??
Zipanda: Szczerze nie wiem.
Krisus: Jak to nie wiesz?
Zipanda: No bo jest jeden taki chłopak. No i on mi się trochę podoba. Ale cały czas to coś innego. Miałem dziewczynę przez którą zostałem brutalnie skrzywdzony. Gdy przyjechałem tu i go poznałem doznałem dziwnego uczucia. Nigdy nie byłem z facetem. Nie wiem jak to jest. Szczerze boję się tego. Boję się jak to może się potoczyć.
Krisus: To bardzo dojrzałe to co napisałeś. Myślisz że jakby się spytał czy chcesz z nim być zgodziłbyś się?
Zipanda: Nw Gdyby ktoś pytał to może, nie od razu Boy x Boy ale bardzo byłbym mu bliski.
Krisus: Ta rozmowa stała się zbyt poważna.
Krisus: ...
Krisus: Gówno
Zipanda: Jesteś nie możliwy.
Krisus: Dziękuje
Zipanda: To nie była pochwała.
Krisus: Naprawde?
Zipanda: 😡😡
Nagle usłyszałem dzwonek do drzwi.
Zipanda: Muszę iść papa kris mogę tak mówić? I tak, tak będę mówił. Hahaha śmiesznie to brzmi. Ok pa
Krisus: Papa😘😘 Do usłyszenia
Odłożyłam telefon na półkę obok sofy. Wstałem z wymienionego miękkiego mebla i ruszyłem do drzwi. Gdy byłem już przy nich otworzyłem je a w nich stał mój dzisiejszy gość.
Wu YiFan. Ja mam pytanie.CZY ON DO CHOLERY CZYTA MI W MYŚLACH???
****************°^°*****************
466 słów. Taki oto krótki rozidzialik aby trochę rozładować napięcie.
Pierwszy rozdział widziało już ponad 40 osób. Wiem że z pozoru mała to liczba ale chcę podziękować wszystkim którzy od samego początku do teraz czytając cały czas moje FanFiction. To dla mnie dużo znaczy.
Z góry polecam nową płytę GD.
Jest genialna. A zwłaszcza ta.
Bull shit.
CZYTASZ
Nie wiem czy cię kocham
Fiksi PenggemarDwudziesto letni Chińczyk Huang Zitao zaczyna studia w jednej z Seulskich uczelni. Jednak zanim to się stanie spotka go parę nieoczekiwanych sytuacji z rodziną i jego uczuciami. Czy uda mu się wygrać z pożądaniem, ogarnie dupę i zostanie hetero...