Adim Mila, ve bu benim yolculugum.
18'e yeni bastım. Ve hayatım boktan gidiyordu. Ailem yoktu. Okumak icin calismam gerek fakat ne is yapacagimi bile bilmiyorum. Koyu mavi gozlerim, kestane rengi saclarim, 1.80 boyumla mankenlik mi? Yoksa bu kriterlerimle dizimde olan kalem etegimle stajerlik mi? Yoksa normal kiyafetler ile kafede garsonluk yapmak mi?
Ah hadi ama bu kadar zor olmamali degil mi?! Telefonum calmaya basladiginda yatagima oturdum ve telefonu kulagima goturdum.
"Efendim?" dedim sogukkanli bir sekilde.
"Mila is buldum!" diyen benim aksime civil civil olan Gizem'e gozlerimi devirmek istedim fakat beni sevindirecek bir haber verdigi icin hemen atildim.
"Ne isi?!" dedim heyecanla.
"Bebek bakiciligi!"
"Ne! Dalga geciyorsun heralde! Ben nasil bebek bakarim bir dusunur musun?" dedim sinirle. Aptal kiz! Daha kendime bakamiyorum bide bakicilik mi yapicagim!
"Mila hemen kotu dusunme lutfen. Bu cok iyi bir firsat. Senin icin herseyi konustum onlarla. Parasi tam istedigin gibi. Bebege ise okulunun olmadigi gunler bakacaksin. Zate-" sozunu kestim.
"Bu bebegin anne ve babasi yok mu?" Bu soru fazla saçmaydı.
"Var tabikide seni aptal! Ama anne ve babasinin evde kaldigi yokmus. 20 yaslarında ogullari var fakat oda sirketleriyle ilgilendigi icin cocuga bakamiyormus. Benimde aklima sen geldin." dedi ve sustu. Ne yapmaliydim? Kabul etsem iyi olurdu. Tamam belki biraz yorulurdum ama bu hayatimin ustesinden anca boyle gelirim.
"Tamam." dedim sakin bir sesle.
"Harika! Ozaman yarin saat 12 de ....... yerde bulusalim seni calisacagin eve gotureyim" dedi.
"Peki. Hoscakal" dedim ve telefonu kapattim.
Zor olucak benim icin ama dayanmam lazim. Anne ve babasizligimin, kardessizligimin acisini cikarmaliyim. Anneme beni terkettigi için ona nasıl iyi oldugumu göstermeliyim. Tabii geri dönerse...
****************
Begenmeniz dilegiyle...
:*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEK BAKICILIGI_ 1. Kitap
RomanceBebek bakiciligi yapmak icin gittigi bir evde baktigi cocugun abisine asik olan bir kiz.. Ask, Nefret, İntikam..