9

28.6K 835 20
                                    

Keyifli okumalar :D
Miladan ;

Bu dusuncelerle beynimi kemiriyordum resmen.

Neydik biz?! Lanet olsun Neydik?!!

Hizla ayaga kalkip tvyi kapattim. Merdivenleren  yukari cikarken su sesi durmustu. Umrumda degildi. İster ciplak olsun umrumda degildi. Ne oldugumuzu bilmeliydim. Kapiyi hizla acip iceriye daldim.

Ah  tamam ustunde ne oldugun umrumda! Tanrim beline sarilmis havlu, pürussuz kasli gogsunden  asagi inen su damlalari, tek eliyle tuttugu havluyla saclarini karistirmasi..

O bana saskinlikla bakarken gözlerimi kapattim ve derin 3 nefes aldim.

Yanina gidip biraz sesimi yukselttim.

"Neyiz biz? Soylesene! Neyiz?!" dedim elimle bizi gosterdim ve  tek kasimi kaldirip ona baktim.

"Ha?" dedi tek kasini kaldirarak. Bu soruyu beklemiyordu.

"Neyiz biz?! Sevgili, arkadas, seks arkadasi!? Hangisi ha?!" dedim bi hisim.

"Bilmem." dedi ve dolaba dogru ilerledi havluyu bi kenara firlatirken dolaptan da tisort cikardi. Hizla yanina gidip tisortu elinden aldim ve firlattim.

"Bana cevap ver!! Ben senin surtuklerinden degilim! Ne oldugumuzu bileyim ve ona gore davranayim! " dedim sinirle. Kaslarini catmis bana bakiyordu. Sinirlenmisti ama umursadim.
Kagandan ;

Neydik biz?!

Aramizda tarif edilemez bir sey vardi ama anlamiyordum. Oda anlamiyor  ve bana bagiriyordu.

"Soyle!!! Cevap ver bana!" diye tekrar bagirdi. Ne diyebilirim ki?! Omuz silkip

"Hiç bir sey." dedim  ve yere firlattigi tisortumu alip giydim. Hic bir sey degildik. Biz farkliydik. Ama ben bir kere hata yaptim. Sevdim cok sevdim ve aldatildim. Ama Mila aldatmaz beni. Bilmiyorum lanet olsun bilmiyorum!! Arkama donup ona baktigimda omuzlari dusmus gozleri yasla doluydu. Dokunsam aglayacakmis gibi  bir hali  vardi.

"Mila.." dedim ve ona yaklasmaya basladim. Onu uzmek istemiyordum.

Elini 'dur'anlaminda kaldirip gozlerini sildi.

"Hicbir seyiz oyle mi?! Ben surtuk degilim! Anladin mi?! Tek gecelik degilim! Beni kullanip atamassin! Senden nefret ediyorum anladin mi Nefret ediyorum! Sana olan butun sevgimi yerle bir ettin! Ama sagol ya! Onceden gözumu actigin icin sagol!" dedi. Sesi sonlara dogru kisilmisti. Ellerini bacaklarina vurup odadan cikti. Bense orda oylece kalmis bana dediklerini dusunuyordum.
Miladan ;

Aptalsin Mila Aptal! Bir öpüsuyle seni bu hale getiriyor ve sen hemen kaniyorsun! Hicbirseymisiz!! Hah! Pislik adi herif!!

Hayal kirikligi ve sinirle alt kata inip mutfaga girdim. Dolaptaki az once yedigimiz cilekle sosu alip yere firlattim.

"Adi herif! Pislik! Senden nefret ediyorum! Beni boyle gucsuz yapmandan nefret ediyorum!! Sana karsi koyamamalarimdan nefret ediyorum!! Hicbir seymisiz!!! Hah! Bu mu?! Sad-"

"Kapa ceneni!!" diye sozumu kesti karsimdaki Pislik Kagan!

"Kapamicam iste kapamicam!!" kiriklara basmamaya calisarak yanina gittim ve omuzlarina vurup ittirmeye basladim.

"Senden nefret ediyorum! Pisliksin! Adisin! Serefsizsin! Duygusuz aptal ukala herifin tekisin! Kendini dusunen herifin tekisin!"

"Kes sesini Mila!!" dedi ve omuzlarimdan tutup yere atti beni. Saskinlikla ona bakarken o ellerini saclarinin arasindan gecirip

"Lanet olsun!" dedi ve mutfaktan cikti. Beni yere atmisti! Bu kadar degersiz miydim? Beni gercekten umursamiyor muydu?

Biz gercekten bir hiçiz sanirim.
Kagandan ;

Ne yaptim ben?! Milaya az kalsin zarar veriyordum.

Aklima evlenecegim surtuk gelince kendimi kaybettim. Oda bana sinirlendiginde hep boyle  bagirirdi. Bir an onu gordugumu  sandim ve onu yere attim. Pisligim! Kizin hic bir sucu yokken ona ne yaptim!!!  Banyoya girip yuzume su  cirptim ve odaya girdim. Odanin kapisi acilinca iceriye gozleri aglamaktan sismis kirmizi gozlu  Mila girdi. Mila. Tanrim o bunlari hak etmiyor! Yataktaki örtuyle yastigi alip kapiya yoneldi. Yuzume hic bakmiyordu.

"Mila.. ben üzgunum..." dedim. Durdu ve omzunun ustunden bana bakti.

"Anneni ara ve istifa ettigimi soyle." dedi kırgin sesiyle. Hayir gidemezdi! Gitmemeliydi! Tam kapiyi acacakti ki onune gecip ona sarildim. Hic bir sey demiyordu.

"Özur dilerim. Seni  bir an o sandim. Özur dilerim. Birakma Beni. Sana guvenmisken birakma." dedim. Gozlerimden yaslar akmak istiyordu. Ama izin vermiyordum. Aglamamaliydim. Geri cekilip yuzume bakti ardindan kafasini onune egip saclarini kulaginin arkasina itti.

"Neyiz biz?" dedi. Her seferinde ayni seyi soruyordu.

"Ne istersen o" dedim yanagini oksayarak. Gozlerinin ici parladi ve hafif gulumsedi.

"Sen ne olmasini istiyorsun?" dedi. Ben ne olmasini istiyordum peki?
Yazardan;

Yapmayin ama! Ne bu siddet bu celal! Sakin olun gencler! Kavga size hic yakismiyor! Alt tarafi kendinize itiraf edemediginiz seyleri birbirinize soyleyeceksiniz.

"Sevgili olmak istiyorum." demek bu kadar zor degil.

Sana deli gibi asıgim.

Bu kelime zor degil.

Seni seviyorum..

Bu hic zor degil..

Sana guveniyorum..

Bu soylediklerinden sonra hic hic zor degil..

Öpusun barisin bakalim!
Merhaba Pitirciklarim :D
Nasilsiniz :D
Umarim begenmissinizdir. :D
Sizce ne diyecek Kağan? :)
Sahsen bende bilmiyorum :D
Vote ve yorumlara devam edelim lutfen :)
Sizleri seviyorum :D <3
Cikolata soslu opucukler :D :* <3

BEBEK BAKICILIGI_ 1. KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin