8

34.3K 921 20
                                    

Keyifli okumalar :)

45 dakikadir yoldayiz ve butun "Nereye gidiyoruz?" sorularimi cevaplamamisti. Ormanlik bir yere dogru gidiyorduk. Ne yani ona karsi  geliyorum diye bana burda iskence mi edecekti?! Ah iyice sacmaladim. Biraz ileride cok guzel bir tahtadan ev gorundu. Cok sirindi. 2, catiyla beraber 3 katliydi sanirim. Oldukca sirindi. Evin onune geldigimizde,

"İn!" dedi. Bir de emir veriyor suna bak! İnat yapip kollarimi gogsumde birlestirdim ve sag bacagimi ritimli bir hareketle titretmeye basladim.Tek kasini kaldirarak benim  oldugum tarafa  geldi ve kapimi acip

"Sen bilirsin" dedi ve kucagina aldi. Ah pislik oyunbozan herif!

Kagandan;

Onu ormandaki kafa dinlemek icin geldigim evime getirdim. İlk defa bu eve bir kiz girecekti. Mila.

Bir kac gun burda onunla kalacak duygularimdan emin olacaktim.

İnat edip arabadan inmedi ve gıcikligina onu kucagima aldim. Bir kac bagiristan sonra sustu ve kollarini boynuma doladi. Kafasini omzum ile boynum arasinda kalan girintiye koydu. Tanrim muhtesem bir pozisyonda suan. Cok masumdu. Hemde cok. Annesinin ve babasinin olmamasi beni uzdmustu. Ona dahada fazla hayran kaldim. Cok guclu bir kizdı ve de inatci. Ama inatciligi ve huysuzlugu onu daha da dayanilmaz kiliyordu. Sessiz ama boguk cikan sesime lanetler ederek,

"Uykun mu var?" dedim sessizce. Ellerim ciplak bacaklarina degerken bile tahrik oluyordum. 2 gun boyunca ben mi onu tahrik edecektim yoksa o mu beni Anlamis degilim açıkcası? İsim gercekten cok zordu.

"Hı hı" mırıldandı uykulu bir sesle. Derin bir nefes aldi. Beni kokluyordu. Tanrim oda benim kokumu seviyor. Ama direniyorduk. Neden peki? Sanırım tekrar aldatılmaktam korkuyordum.

Miladan;

"Hı.hı" dedim. Konusmaya halim kalmamisti. Huzur veren kokusunu icime cekip gozlerimi kapadim.


Belimde hissettigim agirlikla gozlerimi actim. Kagan! Ben! Ayni yatak! Uyku! Sarmas dolas! Ne?! Basini enseme gommustu. Duzenli nefes alis-verisleri uyudugunu gosteriyordu. Yavasca ona dondum. Elleri hala belimde beni sarmaliyordu. Hafif kipirdandi ve beni iyice cekti kendine. Cekmesiyle dudaklarimiz birbirine carpti. Geri cekilmek istemiyordum. Onunla öpusmek istiyordum. Onu istiyordum. Ah ben ne zaman bu kadar azgin bir kiz oldum! Dudaklarini opmek istiyordum. Yapabilirim. Sonucta uyuyor degil mi? Evet, evet masum bir opucuk sadece. Dudaklarimi dudaklarinin uzerinde hafif araliyip optum. Birden belimdeki eller kasildi ve beni iyice kendisine yapistirip dudaklarimi cekmemi engelledi. Uyumuyor muydu?! Lanet olsun rezil oldum! Aferin Mila!

Dudaklarini aralayip beni sertce ama bir okadarda istekli ve tutkulu bir sekilde öpmeye basladi. Dudaklarimi biraz daha araliyip ona karsilik vermeye basladim. Bu his... cok tuhafti. Guzeldi. Cok... cok hostu.

Aniden üstume cikip alt dudagimi emmeye basladi. Dilini gezdiriyor, ısırıyor, emip yalıyordu. Ellerimi ensesinede ki saclara goturup narince cekmeye basladim. İnledi!  Kasiklarima giren sanciyla agzimdan cikan inlemeye bende engel olamadim. İnlememle Kagan iki eliyle yuzumu avucladi ve beni iyice yapistirdi dudaklarina. Onun sert öpüsune karsilik ben eriyordum. Kendimi özgur hissediyordum. Özgur ve güvende.

Nefes almak icin geri cekildik. Gözlerindeki arzuyu görebiliyordum. Bende de aynisinin olduguna emindim. Kadinligimda hissettigim sertlikle yutkundum. Cok cabuk tahrik oluyordu. Ufak capli bir kufur savurduktan sonra ustumden kalkip banyoya girdi. Onu yine tahrik etmistim ve bu beni mutlu ediyordu. Gulumsedim ve yataktan kalktim. Diger banyoya gectim. Elimi yüzumu yikadiktan sonra tekrar odaya gectim. Gecmemle altinda sadece boxerıyla kalmis Kagani gormem bir oldu. Bogazimdan asagi sanki tas atiyorlardi. Tanrim o kaslar, Kasıklari... Basimi iki yana sallayarak yuzune baktim. Pic bir sekilde  bana bakiyordu. Gozlerimi devirip yataga gectim ve ortuyu duzeltmeye basladim.

BEBEK BAKICILIGI_ 1. KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin