22

21.7K 554 35
                                    

Keyifli okumalar :D
1 hafta sonra;

"Bak Mila İrade nedir bilir misin?" Ozan sabahtan beri kafamin etini yiyip duruyordu. Yok kiz onun aletini sıkmis,hassa noktasindan vurmus Kagani! Gozlerimi devirip cantama yoneldim ki Ozan kolumdan tuttu. Su 1 haftadir Ozan Kagani savunuyordu. Kagan kac kere aradi, yanima gelmeye calisti ama hepsinde basarisiz oldu. Ondan o kadar nefret ediyorum ki.

Bir daha yuzunu bile gormek istemiyorum. 1 hafta icerisinde az da olsa kendimi toparlamaya basarmistim.

"Dinle bak Mila." dedi Ozan. Kolumu cekip;

"Neyi dinleyecegim ya!? Kaganin  Beni nasil aldattigini mi?!" dedim ve kolumu kurtarip kafeteryadan ciktim. Kagandan bu kadar nefret ediyorsam intikam almamin sirasi geldi ama ben Kagan degildim. Kagandan baskasini öpemezdim. Fakat yapmak istiyordum. Kaganinda benim gibi aci cekmesini istiyordum. Kafami sag tarafa cevirdim ve intikamimi nasil alacagimi buldum! Kullanmak gibi olurdu belki ama cocugu seversem Kaganida unuturdum belki. 1 tasta 2 kus(!)Sarisin yakisikli bir cocuk yanindaki oglanla gulusuyorlardi. Yakisikliydi. O tarafa dogru yurumeye basladim. Yanlarindan gecerken ayagim burkulmus gibi yaparak 'ah'landim ve yere dustum. Cocuk bana bakip hizla yanima geldi.

SURTUKSUNMİLA!!

"İyi misiniz?" ah birde kibariz. Cocuga baktigimda gozlerimin icine bakiyordu. Ayaga kalkiyormus gibi yaptim. Cocuk belimden tutup kalkamama yardimci oldu.

"Tesekkurler. " dedim gulumseyerek. Cocukda gulumseyip yerdeki cantami alip bana uzatti.Cantayi alip bende ona gulumsedim.

"Bir dahakine daha dikkatli olmalisin." dedi tatli gulumsemesiyle.

"Ah sakarlik iste." dedim yuzumu burusturarak.

"Tanismadik. Ben Doruk." dedi elini uzatarak. Elimi uzatip cocugun elini sıktim.

"Bende Mila." dedim gulumseyerek. Ellerimizi geri cektik.

"Hic gormedim seni daha once?" dedi soru sorar gibi.

"Pek arkadaslik etmem." dedim ve devam ettim.

"Ben gideyim. Tekrar tesekkurler." dedim gulumseyerek.

"Ah onemli degil." dedi oda gulumseyerek. Yanindan ayrilip cikisa yoneldim. Kendimi igrenc hissediyordum. Fahise gibi!

Aglaya aglaya eve geldim sonunda. Odama cikip dusa girdim. Dustan ciktiktan sonra dolabimin karsisina gecip kisa bir elbise aldim elime. Kirmizi, gogus dekolteli ve kalin askiliklari vardi.Hafif makyaj yaptiktan sonra odamdan ciktim. Bara gitmek istiyordum. İcmek ve biraz olsun unutmak. Salona gecip annemin yanina gittim. Annemle cok iyi anlasiyorduk ama yinede ona karsi icimde nefret vardi.

"Anne ben cikiyorum. Gec kalmam. " dedim ve yanagina buse kondurdum.

"Tamam bebegim." dedi ve oda beni optu. Evden cikip annemin arabasina yani otoparka ilerledim. Otoparka girdigimde Kaganda arabasini park ediyordu. Goz goze geldigimizde beni bastan asagi suzdu. Ona aldirmadan annemin arabasina yoneldim. Tam kapiyi acip binecektim ki guclu bir el kolumu tuttu. Kagan kendisini bana cevirdi ve arabayla arasina sıkistirdi.

"Birak beni!!" dedim ve kasli gogsunde ittirmeye calistim. Bileklerimi tek eliyle tuttu,diger eliyle cenemi tutup kafami oynatmami engelledi.

"Nereye?" Hah bir de hesap soruyor!!

"Sana ne!! Birak beni!! Yoksa-" sozumu kesip kendisi konustu.

"Yoksa ne?! Ne yaparsin?!" dedi uste cikmaya calisarak. Sanki ben onu aldatmisim gibi davraniyordu. Dengesiz pic!!

BEBEK BAKICILIGI_ 1. KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin