25

22.6K 535 9
                                    

Keyifli okumalar :D

"Sana ait." dedi ve alnini alnima dayadi. Oylece durduk. Geri cekilince sanki dusecekmis gibi oldum. Dengemi kaybettigimde Kagan tuttu.

"Gel." dedi ve beni kucagina alip kuvete koydu. Kuvet buz gibi suyla doluydu.

"Aaaa lanet olsun su buz gibi! Kagan cikar beni!" diye bagirmaya basladim. Yanima gelip beni sıcak kollarinin arasina aldi.

"Sst sarhossun ve ayilman lazim.Yarin hesap soracagim sana." dedi basimi gogsune yaslarken. Su buz gibi olmasina ragmen Kaganin sicakligi beni isitiyordu.Ona biraz daha sokularak her seyi unutmak istedim. Biz Kaganla mutlu olmayi hak ediyorduk. Fakat önumuzdeki engeller mutlu olmamizi tepiyordi.

"Evlenelim." Kagana saskinca bakarken o tek bir noktaya bakiyordu.

Evlenelim dedi!

"A-anlamadim?" dedim sasirak. Kuvette biraz dogruldum.

"Duydun iste. Evlenelim. Seni mutlu etmek istiyorum. Ömrun boyunca yaninda olmak seninde benim yanimda olmani istiyorum." dedi cenemden tutup yuzune bakmami saglarken. Oylece ona bakiyordum. Sasirmistim. Daha okulum vardi fakat Kaganla evlenmeme engel degildi. Sadece tek engel Demet!

"Annemi sorun ettigini biliyorum bebegim. Ne olursa olsun ona itaat etmeyecegim. Artik saklamamiza gerek yok. Seni özgurce herkesin önunde öpmek,sana herkesin onunde bakmak istiyorum. Buna kimse engel olamaz." Dedi guven verici sesiyle.

"İstiyor musun?" dedi. Kafami kaldirip dudagina bir buse kondurdum.

"Evet." diye fisildadim.

"Seni seviyorum." dedi boguk ve arzulu sesiyle.

"Seni seviyorum." dedim. Arzum ve aşkım elle tutulur ölcudeydi. Ben Kagana baglanmistim. Dudaklarimi sertce operken ona karsilik vermeye baslamistim. Belimden tutup beni kucagina oturttu. Elleri kalcami oksarken ben iki elimi yuzene koyup kirli sakalindan tirnaklarimi surttum. Haz almis olcakki kalcalarimi sıkip inledi. Bende inledigimde hizla kuvetten cikip kucagina aldi beni. Yatak odasina goturup yataga yatirdi ve ustume cikti. Tanrim ciril ciplagim! Elleri bacaklarimi oksarken gozumun onune o kizi optugu an geldi. Gogsunden ittirip ayaga kalktim. Banyoya gidip havluya sardim kendimi. Kagan saskinca banyoya geldi.

"Bir sorun mu var?" dedi.

"Uyumak istiyorum." dedim ve banyodan cikip yataga girdim.

"Bir sey mi oldu Mila?" dedi sesini biraz daha yukselterek.

"Uykum var." dedim yorgani kendime cekerken. Hizla yanima gelip yorgani ustumden cekti.

"O fahiseyeyle sadece ufak bir opusme oldu Mila. Abartma." dedi sinirle.

"Kagan sus ve bana saril." dedim ustumdeki havluya iyice kendimi sararken. Bir sey demeden kiyafet dolabina yoneldi. Bana kendi tisortlerinden cikardi ve bir kulot.  Beni ayaga kaldirip havluyu uzerimden aldi.

"Kaldir ayagini." dedi egilirken. Ayagimin tekini kaldirip kulodu giydirdi. Tisortu kafamdan gecirirken diger eliyle gogsumu avucladi. İnlerken omzuna tutundum. Tarim ani hareketleri beni cildirtiyor!

"Seninle sevismek istiyordum." dedi arzu dolu sesiyle. Tisortu giydirip beni kucagina aldi. Beni kendine cekip yataga yatirdi ve sıkica sarildi. Ayrica bir seyler homurdaniyordu.

"Sen benimsin. Sadece benim." onu dinliyor ve gulumsuyordum.

"Daha sevisecektik. O dolgun goguslerinler oynayacaktim. Seni bastan cikartacaktim. Pembe dudaklarini sömurecektim." diye yine homurdanmaya basladi. Ona donup yuzunu oksadim.

BEBEK BAKICILIGI_ 1. KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin