5

32.9K 1K 59
                                    

Keyifli okumalar :)

Miladan;

Ah basim catliyor! Okadar aglarsam olacagi bu. Yataktan banyoya resmen ısinlandim. Kisa bir dusun ardindan dolabima gecip kot sort ve salas bir tisort cikarip giyindim. Hava iyiydi bugun. Saclarimi hafif dalgali oldugu icin ellemedim. Eyeliner ve parlaticimida surup odamdan ciktim. Mertin odasina gittigimde hala uyudugunu gordum. Yanina gidip yanagini optum. Kokusu Kaganin kokusuna benziyordu. Kafami iki yana sallayarak bu dusuncelerden uzaklastim. Pencerenin yanina gidip perdeleri sonuna kadar actim. Mert uyanmis olacakki ismimi sayikliyordu

"Miyaa" dedi. Peltekligi cok hosuma gidiyor ve onu daha da tatli hale getiriyordu. Bugun okulum vardi. Merte bakmak icin baska biri gelecek ki benim Merti ikna etmem gerek.

"Uyanmissin yakisikli" dedim ve yanina gidip yanagini optum.

"Evett uyandimm. Miya bugun payka gideyim mi?" dedi.

"Tatlim bugun okulum var. Bu yuzden baska bir bakici gelecek. Ama ben hemen geri gelecegim." Ona masum bakislarimi atiyordum.

"Yaa hayiyy ben seni istiyoyumm" dedi ve boynuma atladi.

"Aa ama olmaz ki boyle. Ben hemen gelecegim zaten" dedim ikna etmeye calisarak.

"Soz mu?" dedi kafasini boynumdan kaldirip.

"Soz." Deyip devam ettim. "Haydi giyinip yemek yiyelim yakisikli yoksa seni yiyebilirim." dedim ve ellerini isirmaya basladim. O ise guluyor ve benden kacmaya calisiyordu ki basardi.

"Tamam tamam Miya giydiy o zaman benii" dedi ve tekrar yanima geldi. Bende gulumseyerek kiyafetlerini cikarip giydirdim.

"Miya sen cok guzey kokuyosuyn. Bende boyye(Boyle) kokmak istiyoyum" dedi gulumseyerek. Onu kucagima alip odama göturdum.

"Evet istedigin bir tisortumu al ve onu hep ustunde tut ki ben kok." dedim gulumseyerek.

"Yasasiyynn!" dedi ve dolabimin kapaklarini acmaya basladı falat acamayinca ben actim ve hemen icinden bir tisort aldi.

"Tesekkuy edeyim Miya" dedi ve yanagimi optu.

"Önemli degil bir tanem. Haydi kahvaltiya." Poposuna bi saplak attim. Kahkaha atarak onumden yurumeye basladi. Salona girdigimizde Kagan ayakta dolaniyor bir yandanda telefonla konusuyordu.

"Tamam."

"Yarina halledin"

"Evet yarin!"

"Tamam" diye kisa cevaplar verip telefonu kapatti. Bense hem onu dinliyor hemde Merti sandalyesine oturtuyordum. Kagan bizi gordugunde direk bana bakti. Beni bastan asagi suzdu. Dudagi hafif yukari kivrildi ve pic bir sekilde gulumsedi. Ukala Pislik herif!

Kagandan;

Telefonla konusmam bitince arkami dondum. Donmemle Milayla Merti gördum. Mila kot sort ve salas bir tisort giymisti. Cok kisaydi sort. Bu kizin sevgilisi falan var miydi?!

Cok seksi gorunuyordu. Vucudunun %80'i bacakti sanirim. Guzel bir fizigi vardı. Pic bir sekilde gulumseyip masaya oturdum. Merte baktigimda elindeki daha once hic gormedigim bir tisortu uzerine süruyordu.

"Mert o elindeki ne?" diye sordum. Mert Milaya bakip gulumsedi ve sonra bana bakip,

"Miyanin tisoytu" dedi ve tisortu koklamaya basladi. Ah Kardesim bana gercekten benziyor. Yada agzinin tadini iyi biliyor. Cunku Milanin kokusu Gercekten cok hos. Bugun evde olacaktim ama Milayla ugrasmak icin onu okula ben goturecegim. Cok kötuyum. Goz ucuyla Milaya baktigimda oda bana bakiyordu. Hemen gozlerini kacirdi. Utaniyordu ve bu hosuma gidiyordu.

"Tatlim ben gidiyorum. Söz verdigim gibi hemen gelecegim. Sende uslu uslu gelecek olan bakicinla iyi anlas." diye goz kirpip Merti optu Mila. Merti öperken egildi. Ahh! Kalcasi dar ve sıkıydi. Tahrik olmustum resmen. Hemde sadece kisa bir kalca gösterisi yuzunden. Ben bunlarla tahrik olmazdim ki!

"Seni ben birakacagım. Soför izinli." diye yalan söyledim. Hadi ama bu kiza neden taktim ki?

"Ben taksiyle giderim. Benim icin kalkmana gerek yok" Hımm soguk davranıyoruz demek ki.

"Senin icin degil. İsim var. Okulun yolumun ustunde." dedim gayet gıcık bir sekilde ve masadan kalktim.

"Ben taksiyle gidecegim!" Arkamdan bagırdı.

"Mila simdi buraya gelmezsen ben oraya gelirim ve seni kucakladıgım gibi arabaya sokarim!" diye ona dondum ve uzerine yurumeye basladim.

"Tamam gelme. Geliyorum!" Korkarak yurumeye basladi. Evden cikip arabaya bindik. Arka koltuga oturacakti ki kapiyi kilitleyip ön koltugu isaret ettim. Gözlerini devirip öne gecti ve kemerini takip disariyi izlemeye basladi. Tanrim bacaklarina bakmaktan yola odaklanamiyordum! Göz ucuyla ona baktim oda bana bakip,

"Radyoyu acabilir miyim?" dedi.

"Tabii."

Radyoyu acinca bir kac kanal gezdikten sonra Cem Adrianin sesini duydum.

"Kalsin" dedim. Cem Adrianin sesi gercekten guzeldi. Sarkilarida guzel. Sarkiya eslik ediyordum. Mila ise sasirmis bir ifadeyle bana bakiyordu.

Sarkiyi soylerken arada Milaya bakiyordum. Butun vucudunu bana donmus basini koltuga yaslamis beni dinliyor ve izliyordu. Cok masum. O saf ve temiz. Bense pislik herifin tekiydim. Kadinlara guvenmeyen biri. Milanin bana asik olmaması gerek. Kalbi kırilir. Ben aski tattim. Aldatildim. Bir sürtuk tarafindan. Hemde dügun gunumde. Sinirle direksiyonu daha sıkı kavradım.

"S-sen iyi misin?" Mila koltuktan biraz daha dogruldu.

"İyiyim! Karisma Bana!" dedim ve arabayi durdurdum. Kapiyi acip disariya ciktim. Havanin kokusunu icime cektim. Sinirlenmis ve gerilmistim. O lanet gün aklıma geldikce delirecek gibi oluyordum. Mila arabadan cikip yanima geldi.

"Kağan bir sorun mu var?" dedi elini omzuma koyarak. Elini itip bagirmaya basladim.

"Hepiniz aynisiniz! Asil siz kadinlar güvenilmezsiniz!" dedim ve elimi saclarimin arasindan gecirdim. Bana saskinca bakiyordu.

"Lanet herif! Kendini ne saniyorsun? Hic bir kadin ayni degil! Belliki bir güvensizlik sorunun var! Bunu benim üzerimde deneme! Çünkü... Çünkü senden hoslanıyorum ve ben bundan nefeet ediyorum!" bagırdı, gozyaslarini silip arkasina dondu ve yurumeye basladi. B-benden hoslandigini soyledi! Tanrim beni seviyor! Yuzumde aptal bir gulumseme oldu. Kalbim fazlasiyla hizli atiyordu. Bende mi Onu seviyorum?!
****************
Begenmeniz dilegiyle...
Vote+yorum? :)
Seviliyorsunuz <3

BEBEK BAKICILIGI_ 1. KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin