30

22K 481 4
                                    

Keyifli okumalar :)

Yataga yatirdi beni. Ardindan uzerime cikti.

"İzin ver.." dedi boynuma yönelirken. Onu bende istiyordum ama daha ozel olmasi icin evlendigimiz gece istiyordum. Ellerimi yakasindan tutup dugmelerini acmaya basladim.

"Hayir..." dedim dudaklarimi yuzunde gezdirirken. Tanrim bu adam benim. Sadece benim.

"Lutfen.." diye yalvarip tisortumu cikardi ustumden. Yalvariyordu ama hayir. Simdi degil. 2 hafta sonra. Dugun gecemizde. Gomleginin dugmelerini actiktan sonra kaslı omzundan siyirdim.Gömlek puruzsuz sirtindan yere suzulurken ben ellerimi sirtina koymus her zerresini tadiyordum. Kagana dokunmayi seviyordum. Pantolonumun fermuarini acip cikardi. Ellerimi pantolonuna goturup fermuari cektim. İnleyip dudaklarima yapisti.

Sert,arzulu ve aşkla öpuyordu. Ayni sehvetle ona karsilik vermeye basladim. Dudaklarini dudaklarimdan cekip pantolununu cikardi. Ardindan beni ustune cikardi. Bu sefer roller degismisti. Ben dudaklarina yapisip onu öpmeye basladim.İki Dudagimida dudaklarinin arasina alip emmeye basladi. İnleyerek öpuyor ve kalcalarimi sıkiyordu. Bu benimde inlememi engelleyemiyordu. ikimizde ic camasirlarimizla kalmistik. Deli gibi birbirimizi istiyorduk. Kagan benim tek varligimdi. Onu annemden bile cok seviyordum. Annemden gormedigim her seyi Kaganda gordum. Sevgiyi,sevkati gordum...

Bacaklarim belinin iki yanindan acik oldugu icin kalcalarim daha da yukariya kalkmisti. Ellerini kalcama getirip kulodumu siyirdi ve sert bir sekilde kalcalarimi sıkti. İnledigimde o da inledi. Resmen kopek hirlamasi gibiydi. Ellerini kalcamdan cekip sirtima getirdi. Ardin kopcayi ustaca acip sudyeni ustumde cikardi. Goguslerim onun gogsune degerken ikimizde ayni anda inledik. Gogus uclarimin acisini hissediyordum. Sertlesmis ve sivrilesmis. Bu canimi yakiyordu. Kagan elini gogsume getirip avucladiginda aci iki katina cikmisti. Gogus uclarim canimi yakiyordu. Elini kalcama getirip beni yukariya cekmeye basladi. Goguslerim onun yuzune denk gelecek sekilde yukariya cekti. Goguslerim yuzunde sallanirken, o gogus ucumu yakalayip emmeye basladi. Ben inlerken o hirildiyordu ve aleti kivraniyordu. Bir eli kalcami diger eli ise gogsumu sıkiyordu. Terlemistim ve inliyordum. Beni altina alip bacaklarimi acti. Ardindan aletini kadinligima dayadi ve dudaklarimi öpmeye basladi.  Kadinligimda git gide sertlesen ve kivranan aletini hissetmem onu daha da istememe neden oluyordu. Dudaklarimi birakip boynuma yoneldi. Boynumda iz cikaracak derece öpuyor,emiyor ve yaliyordu. Ah bir de isiriyordu. Yasadigim duygu cok guzeldi.
Kagandan;

Ah dayanamiyorum artik. Kadinliginin arasinda duran aletim icine girmek icin sabirsizlaniyordu.

Hirsimi boynundan cikariyordum. İnlemeleri artiyordu ve bu benim dayanma sinirlarimi zorluyordu. Cok guzeldi. Her seyiyle cok guzeldi bu kadin. Benim kadinimdi. Sadece benim. Ona dokundugumda inlemeleri beni cildirtiyor,kivranislari, ve herseyi...Ah!

Sirtima getirdigi elleriyle omzuma tirnaklarini gecirmeye basladi. Kasiliyor ve bosaliyordu. Benim baksirim coktan islanmisti bile. Beni gulusuyle bosaltirken bu halde ne durumda oldugumu siz anlayin.

"Kagan ..." dedi inlemeyle karisik arzulu sesiyle. İsmimi soylemesi beni benden aliyordu. Aletimi kadinligindan cekip sert bir sekilde tekrar dayadim. Tirnaklarini omzuma gecirip zevkle inledi. Terden her tarafi islakti. Benimde öyle. Goguslerini agzimin icine alip dislerken ve yalarken inlemeleri daha da artmisti.

"Cek... şu.. penisini.." diye nefes nefese konustugunda gulumseyip dudaklarini dudaklarimin arasina alip emmeye basladim. Ayni sehvetle karsilik vermeye baslarken ikimizinde inlemeleri artmisti. Haddinden fazla inliyorduk. Aletimi kadinligina tekrar sert bir sekilde dayadigimda dudaklarinindan  bana gecen inilti aletimi zorladi ve tekrar dayadim kendimi ona. Sirtima gecirdigi tirnaklari simdi daha fazlaydi. Nefes nefese kaldigi icin gogsume degen gogusleri beni bastan cikartiyordu. Gogus uclari buyumus,sivrilesmis ve sertlesmisti. Dolgun ve dik. Seksiydi. Elini sitimdan alip eletime getirdi ve sıkti. Daha fazla hiriltiyla inledigimde o da inledi. Cok guzeldi. Aletim avcunun icinde daha da buyuyup sertlesirken o aletimi dayadigim kadinligindan cekti ve bacaklarini kapatti. İc camasiri su gibiydi. Tanrim benimkisinde sel vardi resmen. Kufur mirildanip kendimi ve Milayi daha fazla  zorlamamak icin Milanin ustune abandim. Nefes nefeseydik. Ter icinde kalmistik ama bu hic rahatsiz etmiyordu beni. Teri bile buyuluyordu beni.

"Dusa ....girmem lazim..." dedi elini ensemdeki saclarima getirip cekistirirken. Ensemden terden damlalarin dustugune emindim. Yaniyordum adeta. İcine girmek istiyordum. Tamamen benim olmasini.

"Hadi hayatim.... kalk.." dediginde gogsune gomdugum kafami kaldirip dudaklarini öptum. Ardindan ustunden kalkip sag tarafa uzandim.

"Mila bebegim bana baksir cikarip banyoya goturur musun?" diye sordum. Dudagimi opup yataktan kalkti. Carsaf bile islanmisti. Ah beni cildirtiyordu. Cekmeceden bana baksir,kendisinede ic camasirlarini cikardi. Egilip kalkarken ki kalcalari ve sallanan gosusleri cok guzeldi. İc camasirlari yatagin ucuna koyup banyoya girdi. Bende yataktan kalkip banyoya girdim. Kulodunu cikarmis su ve kopukle dolu kuvete giriyordu. Ciplak kalcasini itip küvete soktum onu. Bana saskinca bakarken goz kirpip baksirimi cikardim. Ah cidden fazla islak. Hemen gozlerini baska yere dikti. Utanmasi beni sinir etsede onu cok guzel yapiyordu.

"Kagan baksir giy ve oyle gir kuvete." dedi ama dinlemedim ve kuvete girip karsina oturdum. Kopukler guzel gogsunde dans ederken yukaridan ustune akan damlalar dudaklarindan geciyordu. Dudaklarini emip yaladigim icin sismis ve kizarmisti. Cok guzeldi.

"Cok guzelsin." diye fisildadim. Ayagimi bacaklarina getirip oksadim.

"Seksi." dedim ve ayagimi karninda dolastirdim.

"Masum." dedim. Ardindan ayagimi gogus ucuna surttum. İnledi.

"Ürkek." dedim ve bacagimi sirtina getirip onu kendime cektim. Ufak bir ciglik atip omzuma tutundu. Onu backalarima oturtup guzel yuzunu inceledim. Elimi yanagina getirip yuzunu oksadim. Gozlerini kapatmis dokunuslarimi hissediyordu. Dolgun dudaklarina yaklasip dudaklarimin arasina aldim ve öptum. Geri cekildim. Gozlerini acip bana iyice yaklasti ve dudaklarimi dudaklarinin arasina alip optu ve geri cekildi. Ardindan elini yanagima getirip oksadi.

"Seni seviyorum sevgilim." dedim alnimi alnina dayayip.

"Seni seviyorum Hayatim." dedi ve burnuma öpucuk  koydu. Alnina koydugum öpucukten sonra kadinimi yikamak icin elime lifi alip köpurttum.

"Sen cik banyodan ben yikanirim." dedi saskinca ne yaptigima bakarken.

"Ben yikayacagim seni." dedim gulumseyerek.

"Kagan hadi ama cik." dedi kaşlarini catip.

"Bebegim susar misin?" dedim. Sinirlendigimi anlamis olacakki sustu. Ellerimi boynuna getirip biraz ovdum. Gozlerini kapatti.

"Gevse." dedim sessizce. Ellerimi daha da asagilara indirerek omuzlarini ovdum. Ordansa gogsune gecip avucladim. Sinirle gozlerini actiginda muzipce gulumsedim. Lifi alip vucuduna surecegi sirada elinden alip omuzlarina surmeye basladim...

Kadinimi yikadiktan sonra onu banyodan cikardim ve kendim yikandim. Daha dogrusu Mila beni lifledikten sonra gitti. Gulumseyerek dusumu aldim ve banyodan ciktim. Mila sadece mumlarin isiginda giyiniyordu ve cok guzel gorunuyordu. Puruzsuz tenini mum isigi dayanilmaz kiliyordu. Bornozu ustunden cikarip yatagin ustundeki kulodunu aldi. Arkasindan gidip beline sarildim. İrkilsede benim oldugumu bildigi icin kendini birakti. Bana guvenmesini seviyordum. Bana guvenmedigi zaman bende guvenemiyordum. Fakat onu o kadar cok seviyorum ki ona guvenim hic kirilmiyordu.

"Umarim evlilik teklifimi begenmissindir?" dedim ve gulumseyip cenemi omzuna yasladim.Teninin kokusunu icime cektim. Cok guzel kokuyordu.

"Manyak misin tabii ki de cok begendim. Cok guzeldi." dedi bana donup dudagima buse kondururken.

"Seni seviyorum. Cok seviyorum. Ayrilmayalim. Yapamam sensiz. Canimi yakiyor sensizlik Mila." dedim ve sıkica sarildim ona. O da bana kollarini dolayip basini omzuma yasladi.

"Bende seni seviyorum. Ayrilmayacagiz. Sen ayrilmak istesen bile ben ayrilmam. " dedi. Basina öpucuk koyup elindeki kulodunu alip bacaklarindan gecirdim.Ardindan sudyenini alip taptigim goguslerine yerlestirdim. Kopcasinida taktiktan sonra pijamalarini giydirdim. Yatak terden ve ah bizim islakligimizdan dolayi kirlenmisti ondan carsafi alip banyodaki kirli sepete koyup odaya geri dondum. Mila temiz carsafi yataga sererken bende baksirimi giydim. Ardindan esofmanimin altini giydim. Yerdeki mumlari sondurup kadinimin yanina gittim ve yataga girdim. Belinden tutup kendime  iyice cektim ve yuzumu saclarina gomdum.

"Seni seviyorum kadinim." diye fisildadim.

"Seni seviyorum erkegim." dedi ve onun sarki mirildayan sesiyle gozlerimi kapattim.
Merhaba canlar :)
Umarim begenilir :)
Vote ve uzunca yorumlariniza ihtiyacim var :)
Simdiden tesekkurler :)
Muckk :*

BEBEK BAKICILIGI_ 1. KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin