21

28K 607 39
                                    

Keyifli okumalar :D

Onu kolundan  tuttugum gibi o enfes dudaklarina yapistim. Aninda karsilik verdi. Ellerimi ensesindeki saclarina goturup oksamaya basladim. Ah onu ozlemisim. Hiriltiyla karisik inlediginde hormonlarim tavan  yapmisti.

"Kac... dakikamiz kaldi?" dedi nefes nefese boynuma yonelerek. Boynumu yalayip emerken bacaklarimi beline doladim. Odanin kapisini ayagiyla kapatip beni yataga goturdu. Bacaklarimi beline doladigim icin elbise siyrilmis ve kalcalarim daha da ortaya cikmisti. Kagan uzerime cikip kalcalarimi tuttu ve sertlesmis erkekligine bastirdi. İnledigimde oda inledi. Elbisemi ustten  siyirip goguslerimle oyalanmaya basladi.Ellerimle gomleginin dugmelerini acip gogsunde kesfe cikmaya basladim. Muhtesemdi. Guven vericiydi. Onu o kadar cok ozlemisim ki bunun bitmesini hic istemiyordum.

"Son.... 5 dakika." dedim nefes nefese. Kagan bir seyler homurdandi ve gogus ucumu dislerinin arasina alip emmeye,isirmaya basladi. İnledigimde ,haz almis olacakki kendisini bana daha cok bastirdi ve goguslerimi avucladi. Bu sefer ben onun ustune ciktim ve acikta kalmis goguslerimi yuzunde gezdirmeye basladim. Bir yandan hirliyor ve inliyordu diger yandansa konusmaya calisiyordu.

"Ah.... Harikasin bebegim... Seni... ozledim.... seni seviyorum...." gibisinden bir seyler soyluyordu. Gogus ucumu dislerinin arasina alirken bende erkekliginde surtunmeye basladim. Onu deli gibi tahrik ediyordum fakat ona doyamiyordum. İcime girmesi icin her seyi yapardim ama hazir degildim. Ama simdi onun olmak icin kuduruyordum. Beni cildirtiyordu.

"Son... 2 dakika." dedim nefes nefese. Kagan beni hizla altina alip dudaklarima yapisti. Sertce dudaklarimizi operken,dillerimizde birbirine karismisti adeta. Hatta bir ara dillerimiz dugum olacak diye korktum. Alt dudagimi emmeye basladiginda surenin bittigini anlayip onu durdurmaya calistim.

"Bitti.... Kagan kalk... hadi." dedim nefes nefese. Konusacak halim bile yoktu. Kadinligimin islandigini bile hissedebiliyordum. Kaganinda bosaldigini. Onu durdurmassam daha da fazla ileri gidebilirdi.

"Kagan kalk." dedim.

"Seni istiyorum Mila." dedi boynumu emerken.

"Kagan durmalisin. Annenler gelecek hadi kalk ustumden." dedim. Kalkmiyor daha da bastiriyordu kendisini bana. Onu hizla itip elbisemi duzelttim. Kagan gozlerimin icine bakip homurdandi. Nefes alisverisini duzene sokmaya calisirken ayaga kalkti ve  belimden tutup yanagimi optu. Ardindan dudagimi sert bir sekilde optukten sonra bana bakti.

"Kagan o kizla gorusecek misin?" dedim en alakasiz soruyu yoneltirken. Kiz guzel olabilirdi ve Kaganda... Ahh! İcime ökuz oturmustu resmen.

"Annem gorusturecektir fakat umrumda degil biliyorsun. Ozana tesekkur ettigimi soyle bebegim. 10 dakika da olsa sana dokunmak,sana bakmak huzura vericiydi.Eh biraz zorladin tabikide beni." dedi ve goz kirpti. Gulumseyip banyoya girdi.Bosaldigini anlamistim. 5 dakika sonra cikmisti.Yanima gelip  beraber odadan ciktik. Hemen odaya girdik. Ardindan Demet ve Yavuz da gelmisti. Tam zamaninda diye icimden  gecirdim. Annem anlamis olacakki siritiyordu. Utancimdan kip kirmizi olurken Kafami onume egdim. Kagan hala nefesini duzene sokmaya calisiyordu.

"Kagan, oglum iyi misin?" diye sordu Demet Kaçığı.

"İyiyim." dedi Kagan sadece.

"Deniz gidelim mi oglum?" dedi annem Denize. Deniz onaylarcasina anneme kafa salladi. Ardindan Yavuzun yanina gidip ona sarildi.

"Gorusuruz babacim." dedi Deniz Yavuza. Yavuzda Denize sıkica sarilirken Demet baktim. Kiskaniyordu. Bir yandan hakli kadin. Sonucta aldatilmis ve aldatilmak hic kolay bir sey degil. Bir an ona acidim ama sonra Kaganla benim bir sucumuz olmamasina ragmen ayri tutmaya calistigi aklima gelince acima duygumun yerini nefret ve ofke kapladi.

BEBEK BAKICILIGI_ 1. KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin