24

20.5K 534 12
                                    

Keyifli okumalar :)

Herkes oturmus ickilerini yudumlarken bende Kagandan intikam almak icin Doruga daha da sokuldum. Kulagina yaklasip konustum.

"Tesekkur ederim." dedim. Aniden belimden tutup kucagina cekti beni. Cigligimi aninda tuttum. İntikamsa imtikam. Katlanacagiz.
Kagandan;

Milayi kucagina cekmek!!!

Seni adi pic!!

Sinirimden ne yapacagimi bilemez haldeydim. Hemen ayrilmalari lazimdi. Ben dusunurken Mila konustu.

"Twister oynayalim." dedi Doruk picinin elini tutup ayaga kaldirirken.

"Evet cok eglenceli olur." Cemre konustugunda ona dondum. Sürtuk eve girer girmez dudagima yapismisti. Ama bende Milayi sinir etmek istiyordum. Tamam ozaman oyun baslasin Mila Hanim.
Miladan;

Twister oyunu kurduktan sonra takimlari belirledik. Ben ve Doruk sonra Cemre ve Kagan. İlk once Cemre ile Kagan baslayacakti.Dorukla beraber elimize carki alip oyunu baslattik.

10 dakika sonra Kagan resmen kizin ustundeydi! Tanrim bu oyun nereden aklima geldiki?!!

"Sag ayak kirmizi,sol el yesil." dedim. Oh be sonunda pozisyon biraz duzeldi.Fakat bu sefer kiz Kaganin ustune cikti.Ah delirecegim!  Saskinca bakarken Kagan bana goz kirpti. Dengeleri bozulunca Ust uste dustuler.

"Orospu cocugu!" diye homurdandim. Arsiz ol Mila! Sira bize geldiginde Dorukla yerlerimizi almistik.

6 dakika sonra pozisyonlarimiz acayip bir durumsaydi. Kagan ates sacan gozleriyle bizim durusumuza bakiyordu. Evet Doruk ve aleti tam arkamda kalcamda! Kagan yonumuzu soylediginde bu sefer Dorukla öpusecektik. Milim kalmisti.

"Mila!! Sag ayak mavi! Sol el kirmizi!" dedi uyarir ve ates sacan cumlesiyle. Ah hadi ama dusecektim. Som agizli Mila! Dustugumde Doruk beni kaldirdi belimden tutup kendisine cekti. Ardindan  dudaklarini dudaklarima bastirdi. Sasirsamda intikam planim aklima geldiginde kollarimi boynuna dolayip ona karsilik verdim. Hic bir sey hissetmiyordum.Ama Kaganda boyle degildim. Onu daha fazla istiyordum. Biri bizi ayirdiginda afalladim. Kagan sinirle bir bana bir de Doruga bakiyordu.

"Ah Kagan neden durdurdun ki? Utanmasam önunuzde sevisecektim." dedim. Sarhostum. 3 bira icmistim ve onun etkisiylede öpmustum Dorugu. Kagan Doruga yumrugunu gecirdi. Onlari kavga ederken ayirmak yerine bende Cemre fahisesinin yanina gittim. Yuzune atabilcegim en sert yumrugu attim. Kiz yere duserken aldigim zevkten kahkaha atmaya basladim. Kagan bize saskinca bakarken Doruk onun halinden yararlanip Kagana  vurdu. Tekrar kahkaha attigimda kiz kalkmis benim sacimi tutmustu.

"Seni adi Fahise!!!!" dedim ve sacimi tutan ellerini hizla bükup arka kapidan onu evden attim. Kagan ard ardina yumruklarini Doruga gecirirken yanlarina gittim. Kagani itip Dorugu kaldirdim.

"Tekrar tesekkurler." dedim gulerek. Bana ölumcul bakislarini atip evden cikti. Salona girdigimde Kagan koltuga oturmus,kaslarini catmis bir sekilde sol ayagini titretiyordu. Gulme istegiyle dolarken kendimi serbest biraktim ve kahkahami patlattim.

"Dorukla öpustun ha?!! " dedi ve koltuktan kalkip yanima geldi.

"Cok seksi degil mi sence? Ah daha onun altina girecektim." diye mizmizlandim. Kolumu sertce tutup beni kapiya sertce itti. Kollarini iki yanima koyup cenemi sertce kavradi.

"Sen Sürtük degilsin Mila!!! Sen benimsin! Sadece benim!!!" dedi. Onu gogsunden itip bagirmaya basladim.

"Ben senin degilim! Anladin mi senin degilim! Gitsene fahisenin arkasindan! Bende sürtukluk yapayim! Ne o az önce kizla öpusurken hic boyle davranmiyordun?! " dedim ve masanin uzerindeki telefonumu alip salondan ciktim. Evden cikip kendi evime yurumeye basladim ki beni omuzlarina almasiyla cigligi bastim.

"Sana benim oldugunu kanitlamaya gidecegiz!" diye tisladi.

"İstemiyorum tamam mi?! Birak beni!!" diye bagirdim. Ama dinlemiyordu. Otoparka girip beni arabasina firlarti! Resmen firlatti. Ustume cikip aletini bana surtup kendi koltuguna gecti.

"Bunu hissedeceksin!" dedi ofkeyle.

"Sapik!" dedim ve kollarimi gogsumde birlestirip disariyi izlemeye basladim. Ona direnemiyordum. Bosuna cirpinmamin bir anlami yoktu. Dag evine geldigimizi gordugumde ondan once inip eve girdim. Pesimden gelip beni yatak odasina cikardi. Yataga firlatip ustume cikti.

"Birak!" dedim cirpinmaya calisarak.

"Akillanacaksin Mila!!  Benim oldugunu goreceksin!" dedi altimdaki sortu cikarirken.

"Sakın! Sakın bana zorla sahip olma!! Seni ömrum boyunca affetmem!" dedim. Tisortumude cikarip konustu.

"Merak etme zorla degil. İcine girmem icin bana yalvaracaksin." dedi tislayarak. Beni kucagina alip banyoya goturdu. Yere indirdikten sonra tisortunu cikardi. Suan ic camasirlarimlayim ve ne olacagina dair en ufak bir fikrim yok. Kagan sirtimi gogsune sertce yapistirip beni banyo duvarina yasladi. Arkam ona donuk oldugu icin kopcami acip sudyeni cikardi. Beni kendisine dondurdu ve kendisini bana yasladi. Ciplak gogsum gogsune degiyordu ve bu cok hostu. İcimi kıpirdatiyordu.

"Sarhossun. Ayıl ve öyle sevis benimle." diye emir verdi. Dik basliligimi koruyup ona itaat etmedim.

"Seninle sevismeyecegim." dedim tislayarak. Eli kulodumun iplerine geldiginde yuzunu yuzume daha cok yaklastirdi.

"Emin ol yalvaracaksin." dedi ve kulodumu yirtarak cikardi. Aciyla inlerken hosuna gitmis gibi zevk aldi. Pantolonunu cikarip baksiriyla kaldi ve kendisini bana yasladi. O sertlik icime girebilmek icin adeta yalvariyordu bana. Tahrik olmustuk. O da bende. İkimizde ciplaktik. Ona dokunmak istiyordum. Onu hissetmek.

"Ne düsunuyorsun?" dedi ellerini sirtima koyup beni gogsune sertce yapistirirken. Gogsum ona carparken inledi. Gögus ucumun sivrilestigini ve sevismek icin hazir hale geldigini anlamistim.

"Beni bastan cikarmaya calisiyorsun. Cekil." dedim ve gogsunden ittirmeye basladim. bileklerimi tutup beni duvara sert bir sekilde itti. Bileklerimi basimin ustunde sabitlerken butun vucudumun acik ve ona ait oldugumu hissetmem  uzun surmemisti.

"Seni bastan cikartiyorum yani?" dedi muzipce ve boynumu yoneldi. Kendime gelip konustum.

"Hayir seni egosu tavan yapmis bay ukala.Bu demek oluyor ki benimde seni bastan cikariyor olmam." dedim. Boynumda dilinin ucunu gezdirirken tahrik olma asamasini gecmis onun icin cildiriyor olma asamasina gelmistim.

"Beni bastan cikartiyorsun zaten. Tek hareketinle. En ufak kivranisinla. İnlemenle. O koyu mavi gozlerinin icindeki atesli kadinla. Bana bakan arzu dolu bakislarinla. Yuruyusunle. Korkmanla. Sesinle. Vucudunla. Goguslerinle.Kalcanla. Belinin ince kivrimiyla.." her cumlesinde daha da yukariya cikiyordu. Soyledigi seyler beni mutlu etmisti.Bana guven veriyordu.

"Beni cildirtiyorsun." dedi dilini dudagimda gezdirerek. İnledigimde kendisin bana sertce bastirdi.

"Beni doyumsuzlastiriyorsun." dedi dudagini yuzumde surterken.

"Kagan.." dedim arzu dolu sesimle.

"Ah. İnlemeni,ismimi arzuyla soylemi seviyorum." dedi inlerken. sol elini kalbime getirip elini kalbimin ustunde tuttu.

"Burasi bana ait. " dedi arzulu ve boguk sesiyle. Elini kalbimden asagi  goguslerime surtmeye basladi. İsaret parmagini gogsumun yuvarlagiyla etrafinda yuvarlak hayali cizgi cizdi. Gogus ucuma dokundugunda inledim.

"Beni istiyorsun." dedi gozlerime bakarak. Elimi kalbine goturup konustum.

"Burasi da Bana ait." dedim gozlerinin maviliginde kaybolurken. Elini yuzume getirip oksadi. Yuzume dusen saclari cekti.

"Sana ait." dedi alnini alnima dayayarak.
Merhaba bebekler :D
Umarim begenirsiniz :)
Diger bolum kaldigi yerden devam edecek ;)
Muckk :*

BEBEK BAKICILIGI_ 1. KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin