19

21.5K 570 14
                                    

Keyifli okumalar :D

"Siktir!"

Elime ne geldiyse ustumu ortmeye calistim.

Ozan!

Ne isi var bunun burda?!

Ozanla Kaganin evleri yan yana!!

Tanrim bana akil ver!

Ozan pic bir sekilde siritip bana bakiyor suan!! Hemen perdeyi cekip ustume pijamalarimi giydim. Sonra utana sıkila perdeyi cektim. Aptal cocuk hala bakiyor!! Pencereyi acip

"Ne isin  var senin burda?" dedim sessizce. Aradaki mesafe kisa oldugundan ses duyulabiliyordu.

"Ben burda yasiyorum sümüklu." dedi gulumseyerek.

"Söyleseydin ya aptal!"  dedim sinirlenerek.

"Unuttum." dedi omuz silkip.

"Bu arada vucudun cok çekici." dedi pic siritisiyla. Utancimdan kipkirmizi kesilirken pencereyi suratina kapatip perdeyide cektim. Tanrim beni ic camasirlarimla gordu!

REZİLLİK!

***

Kisa bir dusun ardindan uykum iyice acilmisti. Hava bugun iyiydi ve ben rahat giyinmek istiyordum. Dolabimin karsisina gecip salas bir elbise cikarip altinada sandaletlerimi giydim. Saclarimi salas bir  misir orgusu yapip hafif parlaticimla isimi bitirdim. Cantama gerekli, not tuttugum defterlerimi alip odamdan ciktim. Mutfaga girdigimde annem kahvalti hazirliyordu. Ona dun gece bagirmistim. Ama sonuna kadar hakliydim.

"Gunaydin Kızım." dedi benden çekinirmiscesine.

"Sanada." dedim ve dolaptaki gevregi kaseye doktum.

"Sey kızım bana numarani verir misin?" dedi beni  izlerken. Sütu gevreklerini ustune dokerken bir yandanda numarami soyluyordum.

"0545........." dedim ve kasemi alip masaya oturdum. Annemde yanima gelip sandalyeye oturdu. Numarayi kaydetmis isim yaziyordu. 'PRENSESİM' yazdi. Gozlerimi devirerek gevregimi yemeye devam ettim. Telefonum calmaya basladiginda annem

"Buda benim numaram." dedi gulumserken. Numarayi kaydettim. Sira isim yazmaya gelmisti. Ne yazssam ki? Annemde ne yazacagima bakiyordu. Kücukken ki aptal hayalim aklima gelince gozlerim dolmaya basladi. Hah hep buyuyunce bir telefonumun olmasini istemisimdir ve telefonumda annemi ne diye kaydedecegim. Gozlerimi kirpistirirken ki akan 2 damla tuzlu suyu onemsemeden tekrar telefona dondum ve yazmaya basladim.

'Beni terk eden kadin' yazdim ve hizla cantami alip evden ayrildim. Goz yaslarim yanaklarimi islatirken hala beni  nasil terk ettigini dusunuyordum. Ta ki birine carpana kadar.

"Hey hey sakin ol sümuklu." dedi tanidigim ses. Ona bakmadan gozlerimi silmeye calistim.

"Bir sorun mu var Mila?" dedi Ozan. Sunu fark ettim ki ciddi oldugu zamanlarda sadece ismimle hitap ediyordu.

"B-beni terk etti. Kizini. Biricik kizini terk etti." dedim hickiriklarimin arasinda. Beni kollarinin arasina alip basimi gogsune yasladi.

"Sstt bak geldi iste. Oda hatasinin farkinda." dedi bir  yandan da sacimi oksuyordu.Kollarimi beline dolayip daha cok agladim.

Kagandan;

Sabah sabah yine annemle tartisip kapiyi sertce cekip evden ciktim. Kadin anlamiyor beni!!!

Aglama sesleri duydugumda durdum. Bu Milanin sesiydi. Endiseyle evlerine dogru ilerlerken annemin camdan bana baktigini gordum. Umursamayip onume dondugumde Milayla Ozanin sarmas dolas oldugunu gordum. Oldugum yerde dururken yumruklarimi sıkiyordum. Ne bu yakinlik?!

BEBEK BAKICILIGI_ 1. KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin