28

22.3K 522 38
                                    

Arkadaslar Merhaba :) Finale az kaldi :) Yeni bir hikayeyle karsinizda olacagim :)
Keyifli okumalar :)

Gozlerimi actigimda hala koltuktaydim. Pencerenin onundeydim. Kaganda hala ordaydi ve beni izliyordu. Koltukta dogruldugumda ustumu isaret etti. Bornozum acilmisti ve vucudum podyuma sunuluyordu! Bornozu duzeltip erkegime baktim.

"Gunaydin." dedim  gulumseyerek.

"Gunaydin bebegim." dedi bana bakarken. Butun gece beni mi izledi?

"Uyurken bile beni tahrik ediyorsun bebegim." dedi muzipce. Ah dunku utangac Kagan nerde?

"Butun gece beni izlenis olmalisin?" dedim ayaga kalkip gerinirken. Perdeyi ve pencereyi sonuna kadar actin ve odama gunes girmesini sagladim.

"Seni izlerken hayal kurdum." dedi pic pic siritip.

"Iıımm ne kurdum bakalim?" dedim kafamdaki havluyu alip saclarimi havalandirarak.

"Evlendigimiz gunun gecesini." dedi muzipce.

"Sapik." dedim gulerek.

"Senin sapigin." dedi oda keyifle.

"Seni seviyorum sapsal." dedim birden.

"Seni seviyorum bebegim." dedi gulerek.
Ozandan;

"Bak Azra sadece bir kere lutfen.." dedim bir kere daha. Tanrim Azraya artik karsi koyamiyordim. Onu deli gibi istiyordum. Ama o beni cildirtmak icin öpmuyor bile. Onu diger evime goturdugumde ah pardon zorla getirdim. Ama  istiyordu oda seviyordu beni. Koltukta ayaga kalkip yanima yaklasti ve kucagima oturdu. Bacaklarini  her iki tarafdan acip dudaklarima yaklasti. Ah hadi lutfen öp!

"Hadi.." dedim artik. Patlamak uzereydim. Beni tahrik edip öpmuyordu ama bu sefer öpecektim!

"Öp." dedim arzuyla. Dudaklarini dudagima surtup diliyle dudaklarimla oynamaya basladi. Ah guzel..

"Beni sevdigini itiraf et artik Ozan." dedi arzulu sesiyle.

"Evet... seviyorum." der demem dudaklarima yapisti. Ayni aclikla ona karsilik vermeye basladim. Azrayi seviyordum. 2 aydir itiraf edemesemde de soyledim. Onu seviyordum.
Miladan;

Giyindikten sonra cuzdanim ve telefonumu da alip odamdan ciktim. Bugun Kaganla alis verise cikacaktik. Ona takim elbise kendime de gelinlik! Tanrim gelinlik..

Sevdigim adamla,annemle, guzel bir dugunle evleniyordum.Ben mutluydum.

"Mila! Kagan kapida!" annemin sesini duydugumda cikolatanin son parcasini elime alip mutfaktan ciktim. Kagan kapiya yaslanmis beni bekliyordu. Elimdeki cikolata parcasini Kaganin agzina tikip annemi öptum ve evden ciktim.

"Miloo Boo cikolotoo da ney?" Kagan agzindaki cikolatayla cebellesirken benimle konusmaya calistiginda ona bakip kahkahami serbest biraktim. Cok tatliydi. Agzi cikolatayla doluydu. Otoparka girdigimizde Kaganin enseninden tutup dudaklarina yapistim. Iımm cok leziz.. Cikolatasinin bir kismini kendi agzima alip cignedim. Ah kizlar igrenc diyen seslerinizi duyar gibiyim fakat igrenc degil aksine muhtesemdi..

"Sagol bebegim." dedi ve dudaklarini yaladi. Ah ilah gibiydi..

Alis veris merkezine geldigimizde buranin Kaganlara ait oldugunu ögrendim. El ele alisveris merkezine girdik.

"Gel bebegim." dedi ve beni takim elbise ve gelinligin hakim oldugu bir magazaya soktu.

...

Kabine giren gorevli kadin gelinligin sirtini ayarladiktan sonra beraber kabinden ciktik. Kaganda kendi kabininden ciktiginda ona hayranlikla baktim. Tanrim muhtesemdi.
Kagandan;

BEBEK BAKICILIGI_ 1. KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin