Keyifli okumalar :D
Ne?!
Bekaretimi verecegim bir göl evine mi?!
H-hayir!
"Kagan sarhossun. B-bak yanlis seyler yapiyorsun." dedim titrek sesimle.
"Ne o dun dans ettigin adamin kollari daha mi cazip geliyor sana?!" dedi gulerek. Ama bu gulus keyifden yoksun bir gulustu. Ofke gulusuydu.
"S-sacmalamayi kes ve durdur arabayi. Gelmeyecegim." dedim arabayi acmaya calisarak. Ama acilmiyordu. Kilitliydi!
"Uslu durursan icine girerken canini yakmam." dedi muzipce. B-bu Kagan degildi! İcki bu adama neler yaptiriyordu boyle!
Uzunca bir yolculuktan sonra kafami yasladigim camdan kaldirdim. Dag evine gelmemistik. Cok guzel bir göl evine gelmistik. Ev kucuk ama cok tatliydi. Evin hemen yaninda ise göl vardi.Kagan arabadan inip benim kapimi acti ve kolumdan tutup arabadan cikardi. Direnemiyordum. O kadar gucluydu ki..
Eve girdigimizde kapiyi kapattti ve ustunede kilitledi. Ev cok hostu. Tek katliydi. Girer girmez sag tarafta cift kisilik bir yatak ve onun da hemen yaninda sömine vardi. Kagan kolumdan tuttup beni yataga firlatinca bu dusuncelerden arinip saskinca ona baktim. Yatakta dogrulurken o bana tam gozlerimin icine bakiyordu.
"Soyun." dedi normal bir seymis gibi.
"Kagan ba-"
"Sana soyun dedim!" diye bagirdi. Hic kipirdamadan ona bakiyordum.
"Sen bilirsin." dedi ve yanima gelip beni yataga bastirdi ve ustume cikti. Bileklerimi tek eliyle tutarken diger eli elbisemin fermuarini acmaya basladi.
"K-kagan dur.Yapma lutfen. B-bak hazir degilim lutfen." gibisinden bir seyler soyluyordum ama Kagan beni dinlemiyordu. Gözu donmus gibiydi. Korkuyordum. K-kagan bunu yapmaz degil mi?! Elbiseyi ustumden cikarip elleriyle sudyenimi tek cirpida cikardi ve dudaklarima yapisti.Sert ve arzulu bir sekilde öperken ben aglamaya baslamistim bile. Tanrim bana tecavuz mu edecekti?! Dudaklarini dudaklarimdan cekip gogsume dogru surttu ve gogsume yumuldu. Elleri kadinligimi oksarken diger yandan da gogsumu avucluyor ordanda kalcalarimi sıkiyordu. Tisortunu ve pantolonunu cikardi ve baxsirla kaldi. Hickirarak aglarken hala soktaydim.
Bana tecavuz ediyordu!
"S-senden nefret ediyorum." dedim hickirarak aglarken. Gogus ucum dislerini arasindayken sozume karsi durdu ve gogsumu birakip bana bakti. Ne yaptigini daha yeni anlamis gibiydi.
"M-mila... b-ben.." dedi ve hizla uzerimden kalkti. Ellerimle carsafi sıktim ve gozlerimi sıkica yumdum. Hickiriklarim cogalirken hala bana nasil boyle bir seyi yaptigina sasiyordum. Kagan hizla pantolonunu giyip yanimdan uzaklasti. Yataga daha da gömulup aglamaya devam ettim.
Kagandan;"S-senden nefret ediyorum." Milanin sesini idrak ettigimde kafami gogsunden kaldirip yuzune baktim. Hickirarak agliyordu. Bir dakika ben Ne yapiyorum?!
Tecavuz!!!
Hizla ustunden kalkip pantolonumu giyip mutfaga gittim. Tanrim gozum donmustu ve ben ne yaptigimi bilmiyordum. Yoksa Milaya hayatta boyle bir sey yapmazdim. Milanin ic cekisleri buraya kadar geliyordu. Kendimde gercek anlaminda igreniyordum. Resmen kiza tecavuz edecektim!
Miladan;Ne kadar bir sure bu yatakta agladigimi bilmiyordum. Artik aglamam yerini ic cekislerine birakmisti. Kagan bana bakmadan sömineyi yakmisti sadece. Pismandi. Ne yaptigini bilmiyordu ama bu yaptigi cok agirdi. Kagan sominenin basinda ,yerde oturmus sirtina yattigim yatagin kenarina yaslamisti. Dizinin birini kirmis tek kolunuda kirdigi dizinin ustune koymus bir seyler dusunuyordu. Yatakta dogrulup Kaganin yanindaki sudyenimi almak icin yataktan kalktim. Yere egilip sudyenimi giydim. Ardindan baska bir odaya gectim. Banyo yok mu burada?! Zaten toplasam 3 oda vardi. Biri mutfak biri salon digeri ise tuvalet. Mutfaga girip masadaki butun herseyi yere firlattim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEK BAKICILIGI_ 1. Kitap
RomanceBebek bakiciligi yapmak icin gittigi bir evde baktigi cocugun abisine asik olan bir kiz.. Ask, Nefret, İntikam..