Arkadaslar voteler 12 13u gecmis 21 olmus. Neyse daha fazla konusmak istemiyorum hikayeyi dusunup oy verenlere ve yorum yapanlara tesekkur ediyorum.
Keyifli okumalar ..2 ay sonra;
"Annee!!" hadi ama anne duy artik. Kapim acildiginda annemi gormemle ciglik attim.
"Ah anne hadi yardim et bana! Siyah topuklularimin diger teki yok!" dedim kaslarimi catarak. Tanrim evleniyordum!! Evet dogru duydunuz Kaganla evleniyoruz!! Ah tabi ki de ilk önce beni istemeye gelecekler. Cunku gelenekleri bozmak istemedim. Ah simdi bastan anlatayim.Demet artik bize karisamayacagini anladigi icin pesimizi birakti. Baska hic bir engel kalmadigi icin bizde evlenecegiz!! Tanrim cok mutluyum. Az sonra beni istemeye geleceklerdi fakat ben hala ayakkabimi bulmakla mesguldum!
Kagandan;"Anne!! Tanri askina nerede su lanet olasica kravat?!" abartmiyorum 1 saattir kravatimi ariyordum ama yok! Annem odama gelip dolabimi kurcaladiktan sonra elinde tutup havaya kaldirdi ve sallamaya basladi. Saskinca ona bakarken o gulumseyerek kravati boynuma takip yapti. Yanaklarini öpup asagi indik.Babamda hazirdi. Derin bir nefes alip verdikten sonra evden ciktik.
Miladan;Sonunda hazirdim. Derin bir nefes cekip asagi indim. Annem Denizin saclarini yapiyordu. Zil caldiginda elimi ayagimi nereye koyacagimi bilemedim.
"G-geldiler! Lanet olsun! Anne iyi miyim? Demet cadisi begenir mi beni? Ah Kagan ya begenmesse? Ayy anne konussana!" dedim heyecanla.
"Motorun sogusun be kizim. Kapiyi ac hadi." dedi. Hep beraber kapiya gittik. Derin bir nefes alip kapiyi actim. Kagan, Demet ve Yavuz. Tanrim kagan takim elbise giymis ve harika gorunuyordu!
"H-hosgeldiniz." dedim heyecanli heyecanli. Selamlasma fasli bittiginde bende kahve yapmaya,mutfaga gittim.
Kagandan;Tanrim Mila cok guzelsin!
Suan onu yatagima almak icin neler yapmazdim! Ah ama hanimefendi evlendikten sonra istedigini soyledi! ZİNAYMİS! Sevistigimizde zina olmuyorda icine girmemle mi oluyor? Ah pekala.
Annemler konusurken cidden sıkilmistim. Ayagi kalkip
"Bir su iceyim." dedim yalandan ve mutfaga girdim. Kadinima baktim. Kahveyi karistiran narin uzun parmaklari, yuzune dusen bir tutam sac, dolgun pembe dudaklari ve ah gogsu ve kalcasi..
Tanrim beni mi siniyorsun?
Beni fark ettiginde sasirsada kahveyi birakip yanima geldi ve kollarini boynuma doladi. Ellerimi kuyruk sokumunda tutup kendimi ona yasladim. Elleriyle kravatimi gevsetip parmaklarini boynuma surttu.
"Cok mu sıkıldin?" dedi dudak buzerek. Ah tanrim cidden direnemiyordum. Dudaklarimi dudaklarina bastirdigimda ayni aclikla bana karsilik vermeye basladi. Dilimi yuzunde gezdirirken arada kisik kisik inliyorduk. Tanrim ne zamandir ona dokunamiyordum. Bu iyiydi gercekten. Ocaktan sesler geldiginde Mila geri cekilmeye calisti ama birakmadim.Elimi kalcalarina goturup oksamaya basladim.
"Ah... Kagan.. dur.. Kahve.." dedi ve beni gogsumden itip ocaga gitti. Derin derin nefesler alip kendimi sakinlestirmeye calistim. Tanrim beni deli gibi tahrik ediyordu. Sesi bile beni tahrik edebilirken o dudaklarindan ayrilmak cok zordu.
"Acil sevismemiz lazim." dedim mutfak sandalyesini cekip otururken. Kahveyi fincanlara bosaltirken konusmaya basladi.
"Sadece 1 aycik daha dayan koca bebek." dedi gulumseyerek. Ah tanrim o bem beyaz disleri ve gulerken dislerinin arasina aldigi dili beni bastan cikartiyordu. O muhtesemdi..
"Suan seni istiyorken 1 ay dayanmam zor olacak." dedim homurdanarak.
"Eger 1 ay dayanirsan evlendigimiz zaman sana suprizim var." dedi muzipce. Ah muzip tavirlari cok tatliydi. Utaniyor ama soyluyordu. Seksi kiz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEK BAKICILIGI_ 1. Kitap
RomanceBebek bakiciligi yapmak icin gittigi bir evde baktigi cocugun abisine asik olan bir kiz.. Ask, Nefret, İntikam..