Biriciklerim! :D Size Chris ve Emra'yı getirdim :) Size sorum olacak. Emra ve Chris'e kinci bir kitap mı cıkarayım yoksa bolumleri burada mı yayımlayayım? Yorunlarinizi esirgemeyin lutfen ve votelarinizida :) Size ilk bolumu yayimladim, fazla bekletmeyeyim dedim :) Umarim begenirsiz... :*
Keyifle okuyun canlarım <3Odamda oturmuş yanımda Ozan amcam ve Azra teyzemin kızı Armi ile sohbet ediyordum. Armi bende bir kaç yaş kücüktü.
"Fakülte nasıl? Buldun mu arkadaş?" Armi'nin sorusuyla gülümsedim ve anneme çekmiş süt kahvesi saçlarımı omzumda topladım.
"Eh, fena degil. Arkadaş konusuna gelince iyi bir ortamım var." dedim. O lise de oldugu için çok merak ediyordu universiteyi ve benden anlatmamı bekliyordu. Tıklanan kapımla ikimizde o tarafa döndük.
"Prensesim!" Babamı görmemle çıglık atıp kucagına zıpladım ve yuzune öpucukler koymaya basladım. Babamı cok seviyordum. Hala o kadar yakısıklıydı ki. Hatta universiteye ilk basladıgımda babamı arkadasım sanmıslardı.
"Mmmm aynı annen gibi kokuyorsun." Babam yatagıma oturup beni de kucagına oturttu. Sanki 19 degildi 5 yasında ki Emra'ydım.
"Ah, sizin şu aşkınız..." dedigim şeye kahkaha atıp alnımı optu.
"Bizim aşkımız büyük... Hemde çok." dedi ve yeni yeni Armi'yi farketmiş olacak ki beni kucagından indirip Armi'in yanına gitti.
"Naber fıstıgım?" Armi'yle sarıldıklarında içimi saran kıskançlıga gozlerimi devirdim. Ne yapayım? Babamı paylasamıyordum.
"İyiyim, Kagan Amcam." Bir kaç sohbetten sonra babam bana dönüp muzipce göz kırptı.
"Bende karımın yanına gideyim bari." dedi ve odadan cıktı. Hem gulumsedim hem de gozlerimi devirdim. Düzenli olarak günde en az 8 kere sevişiyorlardı. Tabii ki de bunu annemin duş almasından anlıyordum. Doymuyorlar mı birbirlerine? Ben günde en az 8 seksi kaldıramazdım şahsen.
Çirkinleşmeyi bırakıp Armi'yle sohbetimize geri döndük ki hayvan gibi açılan kapıyla ikimizde yerimizden sıçradık.
"Armi'm... Emra'm..." Babamın meşhur kardeşi Mert amcam ve Gizem teyzemin benden bir kac yas kucuk oglu Bora yatagıma bodoslama atlarken yastıgımla her ikisine de vurdum.
"Hiiii! Amcaya vurulmaz sıpa!" Mert amcamın cümlesine gülmek istesemde sustum ve hep beraber muhabbet etmeye basladık. Bugün akranları bize davet etmiştik. O yüzden hepsi buradaydı. Ve bir de yurtdışında olan anne ve babamın dövmesini yapan Alex amcada burada olacakmış. Bugün yurtdısından dönüyormuş Alex amca. Cidden adamı merak ediyordum. Annem gibi metalcilere zaafım vardı. Tarzları hoşuma gidiyordu.
"Pişt, yavrum. Alex abinin oglu da gelecekmiş." Mert'in muzipce söyledigi cümleyle baygınca ona baktım.
"Ee ne var bunda?" dedigimde bu sefer o bana baygınca baktı fakat Armi konustu bu sefer. Armi 18 yasındaydı ve Mert amcam da 23 yasındaydı. Armi'nin Mert'ten hoslandıgını anlayabiliyordum. İkisi sürekli atısırlardı.
"Çünkü Chris ultrayakısıklı ve zeki." dedi Armi. Mert elinde ki yastigi Armi'ye attı.
"Sanane yakısıklılıgından!" dediginde Mert, ikisine de gözlerimi devirip ayaga kalktım. Birbirlerinden hoslanıyorlardı ama yeni yetmeler gibi birbirlerine söylemiyorlardı.
"Sanki yakısıklı ve zeki adam kalmamıs gibi konusmayın lütfen." dedim ve bornozumu alıp onlara döndüm. "Ve simdi sizler! Derhal burayı terkedin!" Hepsi yüzüme bön bön bakarken bagırdım ve hepsini cıkarttım. Güldüm ve duşa girdim. Ailemi seviyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEK BAKICILIGI_ 1. Kitap
RomanceBebek bakiciligi yapmak icin gittigi bir evde baktigi cocugun abisine asik olan bir kiz.. Ask, Nefret, İntikam..