15

29.6K 653 34
                                    

Keyifli okumalar :D
Kagandan;

Ah ne sevap  isledimde  bu kiz benim!

Tanrim cok guzel!

Dun gece tek kelimeyle Muhtesemdi.

Hic bir kadinda hissetmedigim seyleri bu kucuk seyde hissettim. Ben Miladan daha  tecrubeleriyle  birlikte olmustum. Ah  pardon biz daha birlikte olmadik sadece ön sevisme gibi bir sey. Ama benim icin o bile harikaydi.

Kollarimin arasinda uyuyan âfete baktim. Tanri onu özel yaratmis gibi.

Ah göğüsleri!!

Benim icin yaratilmis.

Dolgun, dik ve seksi!

Hala uyuyordu ustelik ciplak. Dun ona 'Seni seviyorum' demistim. Evet dedim. Tanrim bu kiz beni ne hallere sokuyor?! Deydi ama hemde cok deydi.

Uzanip alnini optum. Kipirdandi ve gozlerini ovusturmaya basladi. O sirada Ustundeki örtu kaydi ve gogusleri acildi. Hayranlikla goguslerine bakiyordum. Anlamis olucakki yuzu kizardi ve hemen ortuyle goguslerini kapatti.Gulumsedim. Utanmisti ve kafasini gogsume koydu. Cenesinden tutup bana bakmasini sagladim.

"Benden utanma bebegim. Hic bir zaman." dedim  ve dudagini opmeye basladim. Karsilik vermeye basladiginda ikimizinde birbirimize hala doyamadigini anladim.
Miladan;

Tanrim sabah göguslerimin acisiyla uyandim. Kesinlikle gogus uclarim yara olmustu.

Ona doyamiyordum simdi oldugu gibi. Dudaklarinda kisa bir kesfe cikmistim ki elleri göguslerimi sıkana kadar. Aci dolu bir ciglik attim. Hemen geri cekildi.

"M-mila ne oldu?" dedi endiseyle.

"S-sey göguslerim." dedim utanarak.

"Aciyor mu?" dedi endiseli gozlerle.

"Evet sayende. Kesin yara olmustur." dedim goz  devirerek.

"Sana doyamiyorum." dedi ve dudagima buse kondurup hizla ortuyu uzerimden cekti.

"N-ne yapiyorsun ver su ortuyu!" diye bagirdim. Diger yandansa yatakta dogrulmus goguslerimi kapamaya calisiyordum. Ellerimi goguslerimden cekip beni yataga tekrar uzattirdi ve ellerimi basimda birlestirdi. Bosta  kalan eliyle gogsumun ucuna bakiyordu. Kipirdandim.

"Rahat dur Mila. Bir sey var mi diye bakiyorum." dedi kaslarini catarak. Tanrim utaniyordum!

Bas parmagiyla gogus ucuma dokundugunda inledim. Aciyordu.

"Biraz tahris olmus bebegim." dedi ve ucumu öptu.

"Ah! Kagan canim aciyor ne yapiyorsun?!!" diye  bagirdim.

"Ah üzgunum bebegim." dedi ve dudak buzdu.

"Simdi ucuna soguk bir sey koyariz." dedi.

"Ah pekala. Simdi bana  giyecek bir seyler ver ve odadan cik." dedim carsafi kendime dolayip yataktan  kalktim.

"Suan seninle banyo yapar ve banyoda sevisirdim ki dua et canin aciyor." dedi pic siritmasiyla. Utanarak banyoya girdim ve carsafi ustumden attim. Alt camasirimida cikartip kuvete kopuk ve sula doldurdum. Kuvete girip dun geceyi dusunmeye basladim.

Ah harikaydi!

Hic tatmadigim duygulari tatmistim. Hic kimsenin dokunmadigi yerlere dokunmustu. Ve ben bu dokunuslarla adeta eriyordum. Her dokunusunda alevleniyordum.Ates ve suyun bulusmasi gibi bir seydi bu.

BEBEK BAKICILIGI_ 1. KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin