Keyifli Okumalar :)
Miladan;
Kagani odada oyle birakip kendi odama girdim. Aptal gibi siritiyordum hala. Onu tahrik edip nasilda cekip gittim ama! Gercekten bunu yaptigima inanamiyordum ama yaptim. Ve oldukca rahattım. Kus gibi hafif hissediyorum kendimi. Yüzumde gulumseme eksik olmuyordu hatta daha da derinlesiyordu. Boyle bir huzur bulmusken uyumak en iyisiydi. Sort ve askili bir badi alip giydim ve yatagima girdim. Gozlerimi kapattim ama hala guluyordum.
Kapimin acildigini duydugumda hizla arkama dondum. Kagan sinirle yatagima dogru geliyordu. Yatakta dogrulup saskinca ona baktım. Yataga yaklastı ve oturdu. Ardından ben daha ne oldugunu anlamadan elini saçlarımın arasına daldırıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Saskinliktan hic bir sey yapamiyordum ve bu cok tuhafti. Heryerim uyusmustu sanki. Onun sicak dudaklari benim dudagimi sertce operken onu nekadar cok istedigimi anladim. Ama buna engel oldum. İstemesemde hizla dudaklarindan ayrildim. Nefes nefese,
"N-ne yaptin sen?" dedim ellerimi dudaklarima surterek. Bana bakti bakti...
Omuzlarimdan tutup yataga yapistirdi ve ustume cikti. Tekrar dudaklarimi sertce opmeye basladı. Saskinliktan aralanan dudaklarimdan ddolayi dilini agzima katti. Bu hareketiyle kasiklarima giren aci ve zevkten dolayi inledim. Lanet olsun inledim! Hayir bunu yapmis olamam! Guldugune emindim cunku dudaklari gerginlesmisti. Dudaklarimdan cekilip dudaklarini yavas yavas yanagimdan kulagima kadar surttu. Kulak mememi emdikten sonra tahrik edici sesiyle konustu.
"Aptal ve zevk alan aşık." Üstumden kalkip odadan cikti.
Pislik herif! Sirf onu tahrik ettim diye benimle oynamis miydi?! Ondan nefret ediyordum!
Gözyaslarima engel olamiyordum. Sevdigim adamin benimle oynadigina inanamiyordum! Kendimi kullanılmıs gibi hissediyordum...
Kagandan;
Ah, tanrim o dudaklar!
Muhtesemdi...
Olaganüstüydü...
Guzeldi...
Seksiydi...
Dolgundu...
Onu tahrik edeyim derken kendim tahrik olmustum resmen! Tanrım şu erkekligim bir öpüşmeden bu hale geliyorsa ben susuyorum.
O dudaklardan hic ayrilasim gelmemisti fakat ayrilmak zorundaydim. Onu tahrik etmistim. Üstune inletmistim. İnlemesiyle kasiklarima giren ani sanciyla yuzumu burusturmuş ama bir yandanda onu tahrik etmenin mutluluguyla gulumsemistim. Onunla oynadigimi dusunuyor kesin! Hayal kirikligiyla gozlerime bakisi aklimdan cikmiyordu. Suan kesinlikle agliyordur. İcimden bir seyler kopuyormus gibi hissediyorum. Neden boyle oluyorum ki?! Onu neden bu kadar cok arzuluyordum?!
Uzun zamandir sordugum soruyu tekrar sordum kendime
"Ona aşık miyim?"
Yazarın ağzindan ;
Evet koca adam Ona aşıksın! Ve sen inatci kiz sende ona aşıksın!
Bu iki genc her nekadar inkar etselerde birbirlerini seviyorlar. Bu ne arzu ne cinsellik ne de bir baska birseydi. Bu sadece ask!
Ask; Ask hastaliktir aslinda. Ama iyi huylu bir hastaliktir. Bazen bu hastaliktan iyileserek kurtuluruz bazende bu hastaligin en dibine coker, daha da kotu oluruz. Askta boyledir. Sonu mutlu biten? Sonu mutsuz biten?
Miladan ;
Banyodan cıktiktan sonra odama gecip bu lanet günu unutmaya calismak istiyordum. Onu tahrik edip orada biraktim diye kalbimi kirdi. Paramparca etti ve bu parcalar canımi acıtiyordu.
Nevresimimi acip yatagimin icine girdim. Aglamaktan ağırlasan ve sızlayan gozlerimi kapatmaya calistimki kapinin tiklandigini duydum.
"Gir." dedim vucudumla kapiya donerek. Kapi acilinca yeni uykudan uyanmis Mert'e baktim. Tanrim nasil unuttum ben bu cocugu?! Sözde bakıciyim!
"Gel tatlim" dedim yatakta biraz daha kayarak. Yanima gelip minik kollarini belime sardi.
"Beni unuttun mu Miya?" dedi ağlamakli cikan sesiyle. Saclarina öpucuk kondurduktan sonra,
"Özur dilerim bebeğim. Ben sadece biraz rahatsizdim." Yumusak saclarini oksamaya basladim.
"Unutma biy daha" dedi ve omzumu öptu. Hafif gülumsedim. Beni mutlu ediyordu bu kücuk sey.
"Unutmam canım."
"Uykum vay Miyaa" dedi esnerken.
"Hadi uyuyalim." Mert'in hoş bebek kokusuyla kapattım gozlerimi.
----
Uyandigimda yatak bostu. Nerede bu cocuk?! Hizla yataktan kalktim. Üstumde neyin oldugu umrumda bile degildi. Evet dogru tahmin. Mini sort ve askili bir pijama. Odadan cikip Mertin odasina yurudum. Bir yandan da saclarimi topluyordum. Odasina girdigimde yoktu. Tanrim nerede bu cocuk!? Hizla odadan ciktim. Merdivenlerden 2ser 3er atlayip salona girdim.
Oh! burada. Kaganla yerde kahkaha atarak oyun oynuyorlardi. Kagan! Ondan nefret ediyordum ama o gülusu bütun nefretimi alip goturuyordu. Adeta mum gibi eriyordum. Ama kanmayacaktim. Pislik!
Merti bulmus olmanin rahatligiyla kendimi koltuga atip arkaya yaslandim. Kafami geriye dogru attim ve basimi ovalamaya basladim. Kafam kazan gibiydi! Kagan ve Mert beni görmus olmalilarki durup yerden kalktilar. Mert kosarak kucagima oturdu ve kollarini boynuma doladi.
"Miyaa!" dedi kahkaha atarak. Bu haline gulumsedim ama hesap sormaliydim.
"Neredeydin sen ha?! Cok korkuttun beni!" dedim sinirli olmaya calisarak. Kagana baktigimda vucudumu suzuyordu. Ah dogru kiyafetlerim! Kendimi ciplak gibi hissediyordum. Sonra gozlerime bakti. Kafami cevirip Merte baktim.
"Uyanmistim. Abim beni aydi" dedi Kagana bakarak.
"Bir daha bana haber vermeden gitme tamam mi?" Yanagini öptüm. Oda yanagimi opup,
"Tamam" dedi ve kucagimdan kalkti. Odadan ciktiktan sonra bende Kagana bakmadan kapiya yoneldim ki Kaganin sesiyle durdum.
"Dur" dedi sakin bir ses tonuyla ama onu dinlemeyecektim. Yürumeye devam ettigimde yanima gelip kolumdan tuttu ve beni kendisine cevirdi.
"Dur dedim sana!" diye bagirdi.
"Niye?! Karisma bana! Birak kolumu!" diye bende ayni ses tonunda ona bagirdim. Kolumu daha fazla sıkarak,
"Bagirma bana!" diye bagirdi. Dengesiz herif!
"Yok ya!" Kolumu cekmeye calistim ama nafile. Bana sert bir bakis attiktan sonra omuzlarina aldi ve asagi sarkitti. Saskinliktan ciglik attım. Tanrım poposu çok seksiydi!
"Simdi bana nasil davranman gerektigini ögretecegim sana!" dedi ve alayla guldu. Bense tiz bir ciglik atip bagirmaya basladim.
"İndir beni! Sana indir dedim! Senin emirlerine uymayacagim anladin mi! Birak beni pislik herif birak!"
"Kapa çeneni!" dedi ve Mertin odasina girdi.
"Mert Milayla isimiz var. Bir kac gun yokuz. Diger bakicin gelecek ve uslu dur." dedi ve odadan cikti. Bense onun sirtina yumruklar atip debeleniyordum.
"Yaaa! Birak beni! Hic bir yere gelmiyorum! Ayse Teyze! Güvenlik!" diye sacmalamaya basladim. Kagan mutfaga girip Ayse Teyzeye,
"Mertin bakicisini cagir Ayse Teyze. Biz bir kac gun yokuz." dedi ve mutfaktan cikti. Evden de cikip beni bu sogukta bu kiyafetlerimle disariya cikardi ve arabanin onune getirdi. Beni indirip arabaya firlatti. Resmen firlatti! Hayvan Herif! Kendiside surucu koltuguna gecip arabayi calistirdi.
****************
Begenmeniz dilegiyle...
Vote + Yorum? ;)
Çokca Seviliyorsunuz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEK BAKICILIGI_ 1. Kitap
عاطفيةBebek bakiciligi yapmak icin gittigi bir evde baktigi cocugun abisine asik olan bir kiz.. Ask, Nefret, İntikam..